Nyolc óra van és semmit sem pakoltam még be a holnap kezdődő táborra. Reggel 11 óra 20-kor indulunk a tesó expressel Szombathelyre, ahova a barátnőmmel Scarlettel megyek. Na igen a lány őrült, mint én. Stella a becsületes nevem, 17 éves vagyok, a szemem zöld, a hajam barna. Scarlettel elég érdekes nevünk van, ami miatt az oviban Amanda vagy ahogy ő hivatta magát Amanda hercegnő kiközösített minket és ellenünk fordította az egész ovit. Nem baj mi elautózgattunk a sarokban. Általánosban már mi közösítettük ki őt majd gimiben valamiért megint ott volt ahol mi de akkor már tűrtük egymást.
- Tellaaaa! Neked jó a wifi? - rontott be a bátyám János.
Amúgy nem, nem János, Aaron a neve és halálosan utálja hogy így van mert senki sem tudja leírni. Ahogy általában az enyémet sem. Voltam Szilvia, Szimonetta, Szimóna és Szerafina is amik közel sem hasonlítanak az enyémhez de szokták Sztellának is írni.
- Nem tudom - vontam meg a vállam.
- Akkor nézd meg - mondta.
- Ajj - keltem fel a székről. - Van! - mutattam fek a telefont.
- Akkor nekem miért nincs? - nézett az övére. - Ó! Már van! Jejjj - sétált ki a telefonját nyomkodva.
-Akkor! Kezdjük - nyitottam ki a szekrényemet.
Két óra alatt bepakoltam ami számomra elég jó idő. Mint mindig most is a legnagyobb bőröndbe pakoltam.
- Stella, aludni! - jött be anyukám. - Megkérdezném hogy mit csinálsz de sajnos tudom - mosolygott rám mikor meglátta hogy a bőrönd tetején ülök és próbálom becsukni. - Ha sikerült menj aludni!
- Oké! Jó éjt! - intettem neki.
- Jó éjt - csukta be a szobám ajtaját.★
Tusolás közben jött egy sms-em. Nem más írt mint Scarlett. Elvégeztem az esti rutinomat és csak utána válaszoltam. Másolom:
Szkerri monsztör😱🤭👽👹
Henluuuu! Miko' megyunk holnap??????FERENC👹✨🪰🌷
Gyere at 6:30-raSzkerri monsztör😱🤭👽👹
Oksika. Na joccakatFERENC👹✨🪰🌷
Puszi a pocidra★
- És akkor én jöjjek ide ilyenkor? - csapta be a szobám ajtaját Scarlett.
- Mennyi az idő? - kérdeztem álmosan.
- Hat óra harmincnégy - mondta idegesen.
- Mi? Ne! Várj menj ki mindjárt kész leszek! - hesegettem ki.
- Öt perced van! - sétált ki.
- Miben menjek??? - kérdeztem magamtól amivel nem sokra jutottam úgyhogy felmentem Pinterestre és keresgéltem. Végül felvettem egy fekete ujjatlan toppot nadrágnak egy katonaszínű rövid cargot és a toppra egy (a nadrággal színben megegyező) inget. Kiegészítőnek felraktam egy ezüst nyakláncot, a fejemre egy fekete rectangle szemüveget majd cipőnek a conversemet és Scar máris dörömbölt az ajtón.
- Kész vagy már?
- Igen - kiáltottam mikor végre sikerült felhúznom. Fogtam a bőröndöm kihúztam az ajtón és szóltam Aaronnak hogy indulhatunk.
- Mindketten megvagytok? - vette el a kocsikulcsot. - Polifoam?
- Hoppá az ni.. Ja nem ott a kocsiban - mondtam.
- Lámpa?
- Megvan - bintottam.
- Jó. Nem érdekel amúgy csak anyáék a lelkemre kötötték hogy kérdezgessek ilyeneket szóval mehetünk? - kérdezte türelmetlenül mire ismét bólintottam.
- Basszus a telefonom! - csapott a homlokára Scar.
- Menjünk érte? - kérdezte.
- Aha - indult ki az ajtón.
- Semmi köszönöm vagy valami? - röhögött fel a bátyám.
- Figyelj. Ovis korunk óta isnerjük egymást, ez a második otthonom, sőt ha úgy vesszük az első mert itt többet vagyok - tűnődött el. - Szóval gyakorlatilag a testvérem vagy akit nem utálok annyira mint a vérszerintit.
- Végülis - bólogatott. - Na induljatok.★
- Mikor érünk már odaaa? - nyüszötgött Scarlett.
- Majd valamikor. Amúgy mi ez a tábor ahová mentek? És miért pont Szombathely? - nézett hátra a visszapillntóban Aaron.
- Haláltábor. Amúgy ilyen izé. Mi is? - fordultam Scarhez.
- Ömmm... Nem tudom. Tábor tábor. Ilyen mindenes - vonta meg a vállát.
- Szombathely meg az ért Szombathely mert... - mondta Jani.
- Mert így nevezték el - fejeztem be.
- Reménytelen eset - rázta meg a fejét.
- Bagoly mondja verébnek!★
- Hát itt meg mi történt? – nyitotta ki az ajtót Aaron mikor visszaért a benzinkút boltjából.
Kb. ez a látvány fogadhatta: A hátsó ülésen az üresen lévő helyen (ahova normális esetben a lábunkat kéne tenni) négy mini matrac hever rajtuk kettő takaró, plusz nekünk még kettő, csipsz gumicukor, nyalóka, cukorka és minden egészségtelen dolog amit eltud képzelni egy átlag ember.
YOU ARE READING
Stay with me
RomanceStella barátnőjével Scarlettel elmegy egy Szombathelyi táborba. Az elején fogalmuk sincs hogy amúgy miért mennek de pár nap után rájönnek hogy életük egyik legjobb döntése volt. Remélem tetszeni fog. Jó olvasást!💗🌷