- Ez mire jó? - emelt fel egy beauty blendert Olivér.
- Arra, hogy szétüsd vele a pofád - válaszoltam szerintem elég értelmesen.
Itt állok a Rossman közepén egy hülyével az oldalamon és fogalmam sincs, hogy hol vannak a többiek. A táskám Scarlettnél van Olivér pedig nem hozott magával telefont mondván, hogy minek. Minek? Hát ezért!
- Gyere - indultam a kijárat felé.
- Hova? - kérdezte.
- Szerinted? - néztem rá idegesen.
- Valószínűleg megkeresni a többieket de belőled bármit ki lehet nézni...
- Maradjál már! Ott van az Anna! - kaptam félre a fejem majd rohanni kezdtem felé.
- Na végre! Hol voltatok? - mosolygott mikor meglátott minket.
- Nem tudom kik hagytak a Rossmanban egy idiótával!
- Hé - tárta szét a karját Olivér.
- Nem hazudott - mondta Anna.
- Scarlett? - néztem körbe mikor láttam, hogy nincs itt velünk.
- Bement a Sinsaybe.
- Köszi! - intettem nekik.
- Nincs mit!
Benéztem a Sinsaybe és ezzel sikerült is egyből kiszúrnom azt ahogyan egy ott dolgozóval veszekszik.
- Elnézést! - kocogtattam meg az eladó vállát.
- Tessék? - nézett rám az idegtől rángó szemmel.
- Szeretném elkérni a lányt esetleg... Vagy valami rosszat csinált? - néztem rá kedvesen.
- Hát... Igazából... Mindegy csak vigye! - legyintett.- Mit csináltál? - léptünk ki az üzletből.
- Ki akartam cseréltetni valamit és nem engedték! - mondta mérgesen.
- Ahaaam... Ügyes vagy! Nem is te lennél ha nem állsz le veszekedni - dicsértem meg.
- Ja. Hallod ő nem az a lány aki el akarta venni a labdát? - hunyorgott.
- De igen - bólintottam.
- Köszönjünk nekik! - jelentette ki majd elkezdett feléjük húzni. Ugyanis nem egyedül volt. Gondolom a csapattársaival.
- Sziasztok! - köszöntünk.
- Ümm.. Helló - intett a lány.
- Én Scarlett vagyok. Ő pedig Stella - mutatott rám.
- Ja igen! A bordáid megvannak? - kérdezte nevetve.
- Ja - nevettem kínosan.
- Egyébként én Angelina vagyok. Ők Márton, Lujza és Ekaterina - mutatott be mindenkit. Sajnálom de az utolsó lány nevén muszáj volt egy kicsit nevetnem.
- Mi a bajod? - kérdezte tőlem egy cseppet sem kedvesen.
- Semmi semmi! - legyintettem. - Scarlettel már mennénk is. Sziasztok!
- Sziasztok!- Milyen szép nevek! - nevettem fel. - Na mindegy. Bemegyünk a H&M-be?
- Aha - indult el az üzlet felé.
- Ja, a táskámat visszakapom? - kérdeztem.
- Upszi, tényleg! - matatott egy gigantikus szatyorban. - Tessék.
- Köszi - vettem át a kis táskámat, a boltba belépve.
- Jujjj! Nézd de jól néz ki ez a pulcsi! - emelt fel egy sötétkék kanadai zászlós pulóvert.★
- Kicsit sokat költöttünk - néztem a négy darab óriási zacskókra.
- Ahhoz képest amit szoktunk, ez nem annyira vészes - tűnődött el.
- Végülis igaz - értettem egyet.
- Csörögsz - mondta.
- Aaron - vettem ki a táskámból a telefonom. - Igen?
- Minden rendben? - kérdezte.
- Igen. Miért?
- Csak úgy. Mit csinálsz? Nem zavarlak? - kérdezősködött.
- Vásárolunk. Vagyis most nem de igen. Szabadprogram van.
- Ahaa... Na mindus. Megyek oké?
- Okszi. Cup-cup - köszöntem el majd kinyomtam a telefont.
- Megyünk? - kérdezte Scarlett.
- Aha. Én álmos vagyok. Nem volt meg a tíz óra alvásom - mondtam.
- Szerinted hol vannak?
- Nem tudom.
- Menjünk a kocsihoz majd biztos jönnek. Vagy talán már ott vannak - vont vállat.
- Oké.- Henluuu! - kiáltotta Anna.
- Szia! Megyünk? - léptünk elé.
- Aha. Csak Olivér elment innit venni - mondta.
- Ja, jó.
- Beülünk? - kérdezte Scar.
- Nincs nyitva - mondta Anna mire elővettem a kulcsot és kinyitottam.
- Ó. Akkor már nyitva van - bólintott.
- Én már nem vezetek - jelentettem ki majd beültem hátra a lányok közé.★
- Itt vagyok - nyitotta ki az ajtót.
- Te vezetsz - közöltem vele.
- Jó - sóhajtott.
- Beszélgessünk - hozta fel az ötletet Anna.
- Miről? - kérdeztem.
- Mindenről. Legyen az, hogy mindenki elmond magáról egy bemutatkozót - mondta.
- Meg kell, hogy mondjam ez igen jó ötlet. Ki kezdi? - kérdezte Olivér.
- Kezdd te és megyünk majd sorban - mondta Anna.
- Oké. Tóth Olivér vagyok, nagykanizsai. Olvasáshoz szemüveget használok és laktóz érzékeny vagyok. Nem tudom. Szeretek enni - nevette el magát.
- Oksika. Akkor most én - mutatott magára Anna. - Nagy Anna vagyok, Pécsről érkeztem imádom az állatokat, optimista vagyok és szeretek olvasni.
- Jajajj. Fehér Stella becsületes nevem, szolnoki vagyok, általában őrült, sokszor gondolom, hogy agyrákot kapok és röpizni járok. Ja meg szeretek aludni
- Fú ha. Kovács Scarlett vaok, szintén szolnoki. Én táncolok és nincs még olyan oklevelem amin nem a dobogó egyik helyezttje lennék. Imádom a selyem pizsiket és ez nem tudom hogyan jött - mutatkozott be végül Scarlett is.★
- Ágy! Jajj de szeretlek - vetődtem rá.
- Idő? - kérdezte Scarlett.
- Ümmm... Három óra -néztem meg a telefonomon.
YOU ARE READING
Stay with me
RomanceStella barátnőjével Scarlettel elmegy egy Szombathelyi táborba. Az elején fogalmuk sincs hogy amúgy miért mennek de pár nap után rájönnek hogy életük egyik legjobb döntése volt. Remélem tetszeni fog. Jó olvasást!💗🌷