-BIEP-BIEP-BIEP
Ik sla op de wekker en blijf nog nog even liggen ik heb 30 minuutjes om me klaar te maken en 20 voor te fietsen. Ik stap uit mn bed doe een blauwe broek aan met een zwart shirt waar wat op de achterkant staat ik check of ik der goed uit zie en loop vervolgens naar beneden om te ontbijten.
Ben uiteindelijk op school en zie Anne staan met de jongens ik twijfel of ik der heen moet dus loop maar naar mn kluisje en pak alvast mn boeken ik zie dat we rekenen hebben alweer denk ik ik kijk naast me en zie Anne naar me toe lopen.
Meid was naar ons toe gekomen lacht ze lief zal ik doen kan ik bij jullie in de pauze zitten tuurlijk mag je bij ons zitten volgende x niet vragen hoor ik lach lief en loop naar mn klaslokaal.
Daar aangekomen zoek ik maar al te snel Lucas ik zie hem zitten en hij knikt dat ik naast hem mag zitten ik loop maar al te snel der heen, niet meer twijfellen om naast me te zitten in de les of in de pauze gewoon doen we zijn nu vrienden lo zegt tie lief ik lach lief terug der is wat met hem hij is.. de docent onderbreekt mn gedachtes goed klas pak je iPad der bij en ga aan de slag ik doe wat hij zegt net als de rest van de klas ik merk dat ik niet in mn concentratie zit wat is der toch met me? Ik kijk naar voren en zie de docent mijn kant aan kijken met een lichte grijns fuck zeg ik zacht wat is der lo Lucas kijkt naar voren en ziet het ook kut zegt tie zacht ik weet het wat moet ik doen zeg ik lichtelijk gestrest het komt goed lo echt de docent wilt net wat zeggen maar de bel red ons god Dankje, ja ik weet het geluk. We hebben pauze we kletsen en lachen tot we bij het groepje aan komen. Wil 1 van iemand op mn tas letten ben even naar de kantine vraagt Karl ik loop even mee moet toch nog even naar de administratie zegt an ik denk dat dat wel wat word saampjes zeg ik zacht tegen Luc dan denken wij ook ze zijn leuk samen dat vind ik nou ook lach ik. Ondertussen fiets ik naar huis en rij ik een rondje om fietsen dat vind ik altijd zo lekker met het zonnetje op mn koppie mn gedachtes dwalen af naar Lucas hij heeft wat wat ik nog niet eerder heb gevoeld..
Tot ik ineens word gebeld en kijk op mn telefoon, nu we het juist over de duivel hebbenL is Lucas Lo is Louise
L:hee lo ik heb je nummer van Anne ik vroeg me wat wil je wat leuks doen zaterdag
Lo: jaa klinkt gezzelig waar?
L:Starbucks rond 13:00?
Lo:klinkt gezzelig alleen wij of komt de rest ook
L: alleen wij tenzij je wilt dat de rest ook komt
Lo:nee nee ik bedoelde nee wij 2 klinkt goed
L:hahaha is goed call it a date
Lo: tot morgen Luc
L:tot donderdag lo morgen vrij
Lo: Ohja klopt tot donderdag
*Einde gesprek*
Ik ga hem missen.. WACHT WAT
--------------------------------------------------------------------
Wat een cuties die 2 zou het alleen een date worden of meer?
JE LEEST
Wil Ik Het Zo Jong?
Romancelouise 19 jaar zit in haar laatste jaar maar is veranderd van nieuwe school ze maakt al snel vrienden maar ze ontmoet ook een jongen Lucas van 20 alles gaat snel tussen de 2 maar waarom zo snel?...