Witam czytelników i zapraszam do czytania mojego fajnego felietonu na temat Lost Medii. Na początku zacznijmy od pytania, czym wogule jest lost media? Tak na szybko, Lost Media wzięte z angielskiego lost (zaginiony) i media, lost media to rzeczy które zostały zagubione przez ludzi ale pamięc o nich nadal istnieje. Lost media zalicza się do wszystkich rzeczy stworzonych od muzyki do filmów jakże gry video oraz ksiązki. W następnych kilku akapitach opisze kilka z najciekawszych zagubionych lub znalezionych, które mnie najbardziej zaciekawiły, ale cały koncept lost medii jest w mojej opini nawet ciekawy.
Lost Media nr 1 zagubiona orginalna animacja testowa Shreka (odnalezione 24 listopada w roku 2023)
Wszyscy znamy Shreka, każdego ukochanego zielonego ogra, ale orginalnie film ten wyglądał prawie wogule inaczej gdy w angielskiej wersji jego rola była grana przez nie Chris'a Farley'a, który umarł przed tym jak film wyszedł (ale film został już nagrany w całości z głosem Chris'a), co spowodowało że film został całkowicie nagrany przez dobrze znanego Mikel'a Myers'a, przez co postać Shreka była w całosci zmieniona w zachowaniu i w wyglądzie. Nagrania Chris'a Farley'a w całości nadal nie zostały odnalezione w całości ale orginalna animacja testowa z orginalnym wyglądem Shreka została odnaleziona przez jedną osobe ktora pracowała na tym oto filmie. Z tego co autor odkrytego klipu powiedział, przez tą oto animacje dużo osób zostało wylane z Dreamworks, ponieważ głowny bohater wyglądal za strasznie dla młodych fanów, z czym bardzo się zgadzam wygląd Shreka jest troche straszny i dobrze że został zmieniony. Clip orginalnej animacji można teraz odnaleść na stronie youtube na kanale "The Zoom Art Studio" pod tytułem "The Original Shrek Test from 1995".
Lost Media nr 2 Everyone knows that też znane jako Ulterior Motives (zagubione, poszukiwania zaczęte od 2021)
Everyone Knows that albo w skrócie EKT to piosenka z lat 80 typu pop, która nawet wchodzi w ucho. Piosenka była wysłana na forum WatZatSong gdzie ludzie odszukują piosenek przesłanych przez innych użytkowników, przez użytkownika carl92. Piosenka ta do tego dnia jest poszukiwana, a każda trop którego do tego czasu posiadano, okazały się nie prawdziwe. Piosenka będzie bardzo trudna, tytuł jej nawet nie jest pewny, używany tutaj był ustalony przez fanów, a tekst jest jeszcze trudniejszy dla zrozumienia przez akcent wokalisty, tekst który najczęśiej jest używany widoczny jest na filmach na platformie Youtube.Nawet jeśli piosenka ta nigdy nie będzie znaleziona, istnieje bardzo dużo fanowskich wersji utworu więc mamy chociaż coś więcej niż tylko mały kawałek kilko minutowy.
Lost Media nr 3 Eddsworld i zaginione komiksy/odcinki tej serii (jest tego za dużo żeby zaliczyć czy jest zgubione czy znalezione)
Eddsworld to brytyjska seria animowana opowiadająca o 3 (4 przed odejściem jednej osoby z serii) współlokatorach Rudo włosy chłopak z fioletową bluzą o imieniu Matt, bronzowo włosy chłopak z zieloną bluzą czyli Edd, bronzowo włosy chłopak z niebieską bluzą i całkowicie czarnymi oczami Tom oraz jasno bronzowo włosy chłopak z czerwoną bluzą Tord. Cała seria w tym momencie znajduje się na Youtube.com i bardzo polecam dobre, ale to nie o tym będzie pisane. A więc pierwszą rzeczą zagubioną która jest najbardziej znana przez fanów to wersja DVD kilku odcinków z dodatkowymi animacjami, jedyne kopie tej versji DVD officialne zostały oddane dla 3 głównych osób któe pracowały nad tą serią Eddowi Gouldowi (Głównemu twórcy serii który poddawał glos swojej postaci Eddowi), Thomasowi Rigweldowi (Voice actor Tom'a który równierz tworzył muzyke do serii przez jakiś czas wspomagając też z skryptami filmów oraz planami do odcinków) oraz Mattowi Hargreavesowi (Voice actor Matt'a oraz głowny twórca serii od roku 2018 roku). Płyta DvD i teraz można ją zobaczyć na stronie Internet Archive.
Jako Następny przyklad lost medii z tej serii weźmiemy zagubiony podcast twórców, jedyna rzecz którą wiadomo o tych podcastach jest to że istniał chociaż jeden, jest nadal zachowany jeden mały kawałek pierwszego podcasta gdzie twórcy rozmawiają o tym dlaczego jedna osoba opuściła twórczość serii. Cała seria jest bardzo dobra i polecam ją zobaczyć, ale ciekawi wszystkich czy kiedy kolwiek dostaniemy niektóre z tych nadal nie znalezionych rzeczy związanych z tą 21 letnią serią, jestem sam ciekawy czy niektóre z tych rzeczy wogule będą kiedyś znalezione.
Zakończenie
Lost Media jest bardzo ciekawym konseptem i że tylej ilości ludzi chce się wogule szukać jednej zagubionej rzeczy z lat wcześniej, mi personalnie połowe czasu by się nie chciało wogule nawet spędzać tyle czasu aby znaleść coś co moze nawet nie istnieć.
CZYTASZ
Pisanie zadań domowych na wattpadzie bo word nie ma dark modea
PoetryJak to wypuszcze to siema macie moje zadanka domowe lub takie rzeczy lmao :3