Aleyna
Uyandığımda Yataktaydım ama Poyrazın yatağında!
Sonradan kafamda bar teklifini kabul ettiğim geldi zaten aramızda birşey geçmemişti ama kesin çok şapşalaşmıştım!
P:Uyandın sanırım.
A:Neden senin yatağındayım Poyraz?
Doğruldum ve yatakta oturdum.
P:Dün çok yalvardın sarılarak yatalım diye,dedim senimi kırıcam attım hemen yatağa!
Ağzına vurunca gülmeye başladı.
P:Şaka yaptım kızma hemen,dün eve süremezdin bende getirdim ama yanıma yatmak istedin.
A:İyi gidiyorum ben.
Gözlerini belertip beni izledi bende telefondan Batuhanı aradım.
A:Batuhan beni Poyrazdan alırmısın?
B:Poyrazdan?
A:Bilmiyorsan konum atayım.
B:Neden ondasın? Çıktım bu arada yola.
A:Ha şey sabah çağırdı beni boş boş konuştu bende arabasız geldim yakındaydım.
B:Gerzek işte,geliyorum.
Telefonu kapandığında Poyraz kaşlarını çoktan çatmıştı.
P:Gerzek?
Ayağa kalktığımda üstümdeki elbise büzüştüğünden tangam görünüyordu bu yüzden Poyrazın dolabından aldığım neon sarı tişörtü üstüme geçirdim.
A:Poyraz,boş yapma.
Altımdaki elbiseyi sıyırıp gene dolabından aldığım gri eşofmanı giydim ve büyük olan belini sıktım.
P:Kokum sinsin üstüne.
A:Ya bir sus!
Bıyık altından gülmeye başladığında saçlarımı düzeltip topuklu ayakkabılarıma baktım.
A:Siktir ben nasıl giyicem!
P:Ayakkabımıda vereyim?
Elimdeki yüksek topuklulardan birini kafasına fırlattım ama yatakta yan dönüp kurtuldu.
P:Sakin civciv.
Ayakkabılığa gittiğimde içindeki en küçük görünen ayakkabıyı elime aldım.
A:Yuh! Kırk dört numaramı?
P:Aslında kırk altı!
İçeriden gelen sesi duyduğum gibi ayakkabısını içeriye koydum ve çalan kapıyı açtım.
Batuhanı bekliyordum ama bu kadar çabuk gelmesini beklemiyordum.
B:Aleyna bu halin ne?
A:Ben uyanınca geldim.
Sese gelen Poyraz hemen yanımda bitti.
YOU ARE READING
Belkide bu bir son değildi? (AlPoy)
FanfictionNefret çok büyük bir kavramdır,zamanla aşka dönüşebilir.