Düz yazı uyarısı aşkım
Okumak istemeyenler diğer bölüme ama çok şey kacırırsın bebeğim
Yazım yanlısım varsa şimdiden üzgünümmmm
O yüzdennn kemerleri bağlayınnnnn
♧
"Jungkook kafanı ısırcam abicimm bak olmayacak taehyung diyorum" dedi yalan söylüyordu işte pislik.
"Abi ben neden geliyorum o zaman" dedim banane onların aşkından meşkinden. Hem Taehyung da geliyor dese bana doğruyu söylese ben zaten gelirdim.
"Abi Taehyung geliyormu gelmiyormu?" Doğruyu söylerse gidicektim ama hala daha yalan söylemeye devam ederse gitmiycektim beni alakadar etmezdi.
"Of geliyor Allahın cezası geliyor" dedi göz devirerek
"Şimdi geliyormusun "
"Evet " dedim. Meraktan gidiyordum. Aslında bağzılarını da tanımak istiyorum. Yalan yok.
Beni makyaj masasına oturtan abime gözlerimi devirirken onun bakışlarına gülmemek için kendimi zor tutuyordum. Makyajıma kapatıcı ile başlayan abim gözüme soktuğu sünger ile gözlerim dolu dolu oldu.
Sisli bir makyaj sonrası konbin bakmak dünyanın en güzel şeyi olanilirdi. İnce belimi gösterecek derecede sıkı ama bol bir gömlek giydim altına ise kalın baldırlarımı ve kasıklarımı saran bir kot giydim üstüme ise deri bir ceket atarak en önemli olan son noktayı da vişneli bir nemlendirici sürerek sonlandırdım.
Cidden fazla ateşli görünüyordum. Kendime aynada üç numaralı bakışımı attım acaba nasıl görünüyorum diye. Evet kendim için boşalabilirdim. O sırada kendi makyajını bitiren abimde klasik konuşmasını yaptı.
"Senden daha yakışıklıyım Jeon Jungkookie bunu kabul et"
Ona gözlerimi devirdim ve elimi salayarak 'he he' dedim oda bana gözlerini devirerek son olarakta parfümünü sıktı pardon üzerine boşaltı.
"Az sık az!"
Dedim ona karşılık o ise beni itekleyerek kapıya kadar sürükledi. Ee tabii sevgilisi istemişti benimde gelmemi o yüzden uğraşıyordu bu kadar. Bir numaralı enişte. Ben seni süründürmezmiyim şimdi Jeon Jinnie.
"Ayı gibisin iki adım atamıyorsun " dedi onu sinir etmek hoşuma gidiyordu. Ayakabılarımı giydim ve onun özenerek aldığı yeni ayakabıları giymesini bekledim.
En sonunda kendini beğenmiş abim özenerek ayakabılarını da giydikten sonra aklıma şeytani fikirler geldi. Abim sonkez üstüne bakarken yani aldığı ayakabılara bastım ve puffff hepsi toz oldu ve yeni silmişiti.
"JEON JUNGKOOKK!!!!"
"ÇABUK BURAYA GELLL" dedi çırtlak sesiyle ve oda benim gibi koşmaya başladı..
>>>>>
En sonunda buluşacağımız yere varmıştık tabii varmadan önce bir daha hazırlanmıştık neden mi çünkü saç baş girişmiştik birbirimize.
"Ah hoş geldin sevgilim ve jungkook " dedi Namjoon hyung -bir numaralı enişte- bende ona karşılık vererek laf sokmuş durumuna düştüğüm için canım abim etimi çimcikledi.
"Hoşbuldum Namjoon hyung ve kardeşi"
"Oturmazmısın sevgilim" dedi centilmen adam yaaa. Abimin sandalyesini kendine çekrek abimin oturması için yer açtıktan sonra bacaklarına doğru geri iktirdi ve oturmasını sağladı.