Ίσως μερικές φορές τα πράγματα να μην έρχονται όπως τα θέλουμε.Ναι, καλά το καταλάβατε, μιλάω για εκείνη τον απόσταση, εκείνη που καταστρέφει όλα όσα επιθυμούμε και όλα όσα ευχόμαστε. Ονομάζομαι, Κωνσταντίνος. Και ζω στη Αγγλία μαζί με τους γονείς μου και την μικρή μου αδελφή την Αλέκα. Στην Ελλάδα, περνούσαμε δύσκολο καιρό και αναγκαστικά ήρθαμε εδώ... Καιρός να μιλήσω για την ζωή μου.. Να μιλήσω για την Μηχαέλα, εκείνην, με τα κατά-γάλανα μάτια της και τα μακριά υπέροχα καστανά μαλλιά της..... Καιρός όμως να σας μιλήσω για την ιστορία μου, έτσι δεν είναι;...
15 Απριλίου του 2015...
''Να ζήσεις Κωστάκη και χρόνια πολλά, μεγάλος να γίνεις με άσπρα μαλλιά, παντού να σκορπίσεις την μέσης το φως και όλοι να λένε να ένας σοφός! Μπράβο!'' Φωνάξαν όλοι ενώ έσβηνα τα ''21'' γενεθλιά μου. Όπως καταλάβατε πλέον γινόμουν επιτέλους 21 θα μπορούσα να κάνω μία 'κανονική' ζωή όπως την αποκαλούσα μαζί με φίλους,γκόμενες και άλλα πολλά της καθημερινής καψούρας.
''Χρόνια πολλά μεγάλε..'' Είπε ο Άκης ενώ μου έχωσε μία φιλική-μπουνιά στον όμο μου.
''Ευχαριστώ φίλε..'' Απάντησα ενώ χαμογέλασα και αγκαλιαστίκαμε φιλικά.
''Χρόνια πολλά Κωστή μου..'' Είπε η Μιράντα ενώ μου έκλεισε το μάτι.
''Κούκλα μου!'' Απάντησα ενώ της χαμογέλασα, αμέσως την πείρα στην αγκαλιά μου.
''Βρε,βρε τα πιτσουνάκια μου!'' Είπε ο πατέρας μου ενώ κρατούσε ένα κουτάκι στα χέρια του.
''Χαχ, πατέρα..'' Απάντησα ενώ χαμογέλασα. ''Τι είναι αυτό;'' Είπα απορημένος ενώ κοιτούσα με μανία το κουτάκι που κρατούσε στα χέρια του.
''Ένα μικρό δωράκι για τα εικοστά πρώτα γενεθλιά σου.'' Απάντησε ο πατέρας μου ενώ μου έδωσε το κουτάκι, αμέσως τον κοιτούσα καλά,καλά. ''Τι περιμένεις; ανοιξέ το!'' Μου είπε ενώ χαμογέλασε, ανταπέδωσα το χαμογελό μου και άνοιξα το κουτάκι αμέσως είδα κάτι κλειδιά.
''Τι είναι αυτά;'' Απάντησα φανερά απορημένος ενώ σχηματίστικε ένα μακρύ-χαμόγελο στο προσωπό μου.
''Απλά, βγες έξω στην βεράντα και θα δεις..'' Είπε ο πατέρας μου ενώ χαμογέλασε, αμέσως κούνησα καταφατικά το κεφάλι μου και βγήκα έξω καθώς έψαχνα αριστερά,δεξιά τα μάτια μου έπεσαν σε μία BMW M6 SPORT μαύρη η οποία ήταν περιτυλιμένη απο μία κόκκινη κορδέλα. ''Λοιπόν, πως σου φάνηκε;'' Είπε ο πετέρας μου ενώ με έποιασε στο όμο μου, αμέσως γύρισα το κεφάλι μου και του είπα:
YOU ARE READING
'Kiss me..' -Greek.
RomanceΟ Κωνσταντίνος, Ένα 22χρονό αγόρι όπου ζει στην Αγγλία μαζί με την οικογενειά του. Η Μηχαέλα, Ένα 19χρονό κορίτσι όπου ζει Ελλάδα μαζί με τον αδελφό της, Δημήτρη. Δύο ξεχωριστοί άνθρωποι, Μία απρόοπτη συνάντηση και ένας απρόοπτος έρωτας ανάμεσα σε...