~Chapter 2~

78 8 7
                                    

Οι μέρες περνούσαν σχεδόν σαν ριάκη που δεν είχε σταματημό.Με την Μιχαέλα είχαμε σχεδόν μία εβδομάδα απο το πάρτι να συναντηθούμε. Δεν ήξερα σχεδόν τίποτα για εκείνην, το μόνο που ήξερα ήταν πως ήταν ανάπηρη.

''Φίλε; Φίλε ξύπνα!'' Φώναξε ο Άκης ενώ κουνούσε το χέρι του αριστερά-δεξιά για να ξεπαγώσω.

''Εε; Τι στο;'' Είπα φανερά απορημένος ενώ είπια μία γουλιά απο τον καφέ μου.

''Μαλάκα, είχες μείνει στήλη άλατος. Όποιος σε έβλεπε θα σε θεωρούσε μούμια!'' Είπε ο Άκης ενώ άρχισε να γελάει αμέσως τον κοίταξα με ένα 'wtf' βλέμμα και συνέχισα να κοιτάω τον δρόμο.''Να φανταστώ, ακόμα εκείνη σκέφτεσαι;'' Είπε ο Άκης φανερά απορημένος, αμέσως κούνησα καταφατικά το κεφάλι μου και είπια μία γουλία απο τον καφέ μου.

''Αχ, μιλάμε έμπλεξα άσχημα μαζί της!'' Είπα ενώ κοίταξα τον Άκη σοβαρά.

''Και τι θα κάνεις γιαυτό;'' Είπε ο Άκης φανερά απορημένος.

''Μου φένεται πως θα ψάξω να την βρω..''  Είπα φανερά σκεπτικός, ίσως να είναι απο τις πιο παράξενες ιδέες που μου έχουν έρθει στο μυαλό αλλά πφ...

''Έτσι σε θέλω ρε κωστάρα! Έτσι γαμώτο του!'' Φώναξε ο Άκης ενώ χτύπησε με δύναμη το χέρι του στο τραπέζι της καφετέριας με σκοπό να γυρίσουν όλοι και να μας κοιτάξουν.

''Ρε, μην φωνάζεις γαμώ... δεν είμαστε μόνοι μας!'' Είπα ενώ τον κοιτούσα φανερά εκνευρισμένος απο την ντροπή που ένιωσα.

''Σόρρυ ρε φίλε..'' Είπε εκείνος χαλαρά ενώ βολεύτικε στην καρέκλά του. ''Και πες μου, αρχικά που θα ψάξεις;''  Είπε ο Άκης γυρίζοντας το βλέμμα του πρως το δικό μου, σοίκωσα το κεφάλι μου και του είπα:

''Αρχικά... Χμ, λέω να ρωτίσω κανά-δυο γείτωνες!''  Είπα σκεπτικός ενώ κοιτούσα κάθε περαστικό που περνούσε στα απέναντι και κοντινά πεζοδρόμεια.

''Και τι πιστεύεις ότι θα κερδίσεις με αυτό;'' Είπε ο Άκης απορημένος ενώ έπεζε με το iphone του. (Συγκεκριμένα το 6  σε blue color ;P).

''Τι θα κερδίσω; Εκείνην! Και φυσικά θα μάθω περισσότερα πράγματα που ίσως να ξέρουν εκείνοι..'' Απάντησα ενώ χαμογέλασα, αμέσως ο Άκης χαμογέλασε πονηρά και είπε:*

''Μαλάκα; Άκου τι μου έγραψε η Μιράντα: 'Άκη, η σχέση μας είναι σαν δύο όμορφα λουλούδια που δεν θέλουν να αποχωριστούν το ένα το άλλο, Πίστεψες ποτέ στον έρωτα με την πρώτη ματιά; εγώ ναι. Θέλω να βρεθούμε, να συνεχίσουμε τον έρωτα που αφήσαμε στην μέση στο σπίτι του Κωστή. Φιλικά, Μιράντα x Sexy boy...'  Τι έχεις να πεις;'' Είπε ο Άκης ενώ είχε σκάσει στα γέλοια.

''Τι να πω;'' Είπα φανερά απορημένος γτ δεν άκουσα τίποτα.

''Γαμησέ το μαλάκα.'' Είπε ο Άκης φανερά εκνευρισμένος.

...

Τώρα.

''Πάλι διαβάζεις εκείνο το βιβλίο;'' Άκουσα την αδελφή μου να λέει ενώ με κοιτούσε απορημένη.

''Γίνετε αλλιώς;'' Είπα ενώ έκλεισα το βιβλίο μου και χαμογέλασα.

''Έχω να σου αναθέσω κάτι υπέροχα νέα..'' Είπε η αδελφή μου ενώ μου χαμογέλασε και φενότανε χαρούμενη απο τα χοροπηδήματα που έκανε.

''Ωχ, πες μου..'' Είπα ενώ την κοιτούσα φανερά απορημένος.

''Να, ο πατέρας μας, εγώ και η μαμά σε βλέπουμε που είσαι στα Down σου και βρε παιδάκι μου, πως να στο πω.. αύριο γυρνάς Ελλάδα μόνος σου!'' Είπε εκείνη ενώ χαμογέλασε. Αμέσως μία λάμψει ξεπρόβαλε απο τα μάτια μου αμέσως χαμογέλασα και την έσφυξα στην αγκαλιά μου.

''Σε ευχαριστώ..''  Απάντησα, ενώ την είχα στην αγκαλιά μου.

''Μην ευχαριστείς εμένα, τον πατέρα μας να ευχαριστείς!'' Είπε εκείνη ενώ μου χαμογέλασε, αμέσως έφυγα σφεντόντα πρως τον πατέρα μου.

''Μπαμπά; Μπαμπά; Τι άκουσα; ΓΥΡΝΑΩ ΕΛΛΑΔΑ;'' Είπα ενώ φώναξα απο την χαρά μου, αμέσως μου κούνησε καταφατικά το κεφάλι του, χαμογέλασα και τον πείρα αγκαλιά.''Ευχαριστώ,ευχαριστώ..'' Είπα μές στην χαρά μου.

''Το μόνο που θέλουμε με την μητέρα σου είναι να προσέχεις και να μας πέρνεις συχνά τηλεφωνηματα το διαμερισμά σου είναι στην οδό ........ (Δεν λέω, βάλτε όποια να'ναι)

''Ηλικρινά, πατέρα.. ευχαριστώ πολύ!''  Είπα ενώ χαμογέλασα.

''Τίποτα, με ενδιαφέρει εμένα και την μητέρα σου να είσαι χαρούμενος και να βρίσκεσαι κοντά στην κοπέλα, σε έχει ανάγκη!''  Είπε ο πατέρας μου ενώ μου χαμογέλασε, κούνησα καταφατικά το κεφάλι μου και πήγα στο δοματειό μου αμέσως πείρα τηλέφωνο τον Άκη.

''Χμ, ναι;'' Ακούστικε η φωνή του Άκη ενώ ακουγώταν σαν να ανασένει (:3)

''Έπ, Κωστάκη!'' Είπε ο Άκης ενώ φενόταν να χαχάνιζε. ''Πως τα περνάς στην Αγγλία; κανένα νέο;'' Είπε ο Άκης φανερά απορημένος.

''Βαρετά... Νέο έχω, αύριο γυρίζω Ελλαδάρα!'' Είπα φανερά χαρούμενος.

''Σώπα;''  Είπε εκείνος φανερά χαρούμενος. ''Τι ώρα είναι η πτήση για να έρθω απο κει με την Μιχ- Εμμ, με την Μιράντα εννοούσα.'' Είπε ο Άκης ενώ φενόταν χαρούμενος.

''Ναι, κατά τις 8:00 και γυρνάω 12:00..''  Είπα ενώ χαμογέλασα.

''Ωραία, θα έρθουμε! Τα λέμε ρε....'' Είπε ο Άκης ενώ μου το έκλεισε κατάμουτρα.Έπεσα στο κρεβάτι και άρχισα να σκέφτομαι την αυριανή μέρα. Άραγε θα την δω; ή θα μου μείνει ένα απλό όνειρο... με τις σκέψεις με πείρε ο ύπνος...

Συνεχίζω; ελπίζω να σας άρεσε Vote & Comment thanks♥ -Fenia x


Naabot mo na ang dulo ng mga na-publish na parte.

⏰ Huling update: Jun 30, 2015 ⏰

Idagdag ang kuwentong ito sa iyong Library para ma-notify tungkol sa mga bagong parte!

'Kiss me..' -Greek.Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon