Selam. Bu bölüm full smut içerikli
Rahatsız olanlar geçebilir
Bir şey kaybetmezler muhtemelen hikayeye dairİyi okumalar✨
Yapacağımız şey yüzünden heyecandan içimde ki kelebekler kıpır kıpırdı.
Daha geçen gün bana iş yerinde öpüşmek yok diyordu şimdi odasına gidiyordum.
Sevişmek için..
Heyecanlıydım. Gerçekten heyecandan ne yapacağımı bilemiyordum. Çekiminin bitmesine nereden baksan 10 dakika vardı.
O gelene kadar hazır olmam gerekiyordu.
Odasına girip kapıyı hemen kilitlemiş ve makyaj masasına ilerlemiştim.
Tüm ışıkları kapatıp sadece makyaj masasının ışığını açacaktım.
Çantamı arkamda kalan koltuğun üstüne koymuş ve içinden özel olarak getirdiğim vücut kemerini çıkardım.
Bu sadece bacaklar içindi. Ama kesinlikle benim vücudum için üretilmişti.
Altımda ki pantolonu çıkarmış ve vücut kemerini giyip tekrar üstüne pantolonumu geri giymiştim.
Makyaj masasına geri dönüp üstünde ki malzemeleri çekmecelere kaldırmıştım, son olarak kapının kilidini açıp masanın üzerine oturmuştum.
Jungkook birazdan gelecekti.
Tüm her şeyiyle onunla birlikte olacaktım.Tüm dikkatim kolumda ki saatteyken kapı aniden açılmış ve direkt o tarafa bakmıştım.
'Selam bebeğim.'
Jungkook gelir gelmez kalbimin teklemesine sebep olmuştu.
Kapıyı kitlemiş, direkt önüme gelmişti.
'Benim güzelim burada uslu uslu beni mi bekliyormuş hı bakalım?'
'Hıhı uslu uslu bekliyordum efendim.'
Ellerini belime sarmış, beni kendine biraz daha yakınlaştırmıştı.
'Şu belinin inceliği beni delirtiyor Taehyung. Çok hoşuma gidiyorsun.'
Tırnaklarımı kollarına sürüyerek boynuna dolamış, ensesinde ki saçları çekiştirmiştim.
Beni öpsün istiyordum. Onu öpmeye doyamıyordum.
'Öp beni Jungkook. Hadi lütfen.'
Öpmeden önce gözlerinin parladığına şahit olmuştum resmen.
Dudaklarıma kapandığı gibi tüm dünyadan soyutlanmıştım.
Elleri üstümde ki tişörtün altına girmiş ve direkt tenimle temasa geçmişti.
Dudaklarımı yemek ister gibi öpüyordu.
Diliyle dişlerimin üstüne baskı yapmış ve işi ilerletmeye başlamıştı.
Dilini dilimin üzerinde hissedince ağzının içine doğru inlemiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARTİST
FanfictionÜnlü model Jeon Jungkook işe yeni giren makyaj artistine işini düzgün yapması için küçük bir uyarı geçmek istemişti.