Başlamadan önce sağ üstteki yıldızı dokunur musunuz?🌟🌟🌟
"Efendim, Kraliçe' miz Victorya doğum yapıyor.!" Douglas belinde birleştirdiği ellerini çözüp, yavaşça arkasındaki sarayın çalışanına döndü. Kraliçenin doğum yapmasına henüz vardı.
Korkuyordu. Tahtı kendisinden sonra ilk doğan çocuğa verilecekti çünkü. Lofertan Krallığı' nın bir eskilere dayanmış bir geleneğiydi. Eğer ilk çocuk kız doğarsa yüzyıllardır olmayan bir şey gerçekleşecekti. Douglas için utanç verici bir durumdu ama bu ihtimali düşündüğü için gereken her şeyi daha önceden planlamıştı. Saray hizmetlesine bakarak "Git Kraliçe Victorya' nın yanına! Doğum bittiğinde haber gönder askerlerle!" Saray hizmetlisi kralın karşısında korkmuş hareket edemiyordu. Gözleri kralın ateş saçan gözleriyle kesiştiğinde daha fazla durmaması gerektiğini anlayıp hızlı adımlarla arkasını dönüp, doğum odasına doğru yol aldı. Douglas önüne döndüğünde dolunayın ışığı yüzünü ve sarayın balkonunu aydınlatıyordu.
...
Douglas sarayın balkonunda durmuş Kraliçe Victorya' nın doğumunun bitmesini bekliyordu. Aradan saniyeler, dakikalar geçmiş ve uzun bir sürenin ardından arkasındaki adım seslerini işitti. Elindeki altın kadeh bardağını yavaş hareketlerle yanındaki masaya bıraktı. Arkasındaki kişi sarayın askerlerindendi ve konuşmaya başlamıştı. Douglas' ın vücudu gerilmişti, çünkü bebeğin kız olmasından korkuyordu. Tahtın bir kıza bırakmak istemiyordu. "Efendim, doğum bitmiş." Douglas arkasına dönerek "Erkek mi?" diye sorduğunda asker "Hayır efendim. Kız." Douglas sıkıntıyla nefesini verdi. Demek kehanetin süresi dolmuştu. Demek kehanetin süresi dolmuştu...
1000 YIL ÖNCE - 718
Kral Emrick karşısındaki kahine bakıyordu.
Tahtı ilk çocuğa bırakacaktı ve erkek çocukları arasında taht kavgası asla olmayacaktı. Kahin, Emrick' e "Bu kehaneti gerçekleştirebilmem için bir kız çocuğu lazım. Ve babasının kanı." Emrick arkasındaki askerlere işaret verdi ve askerler kollarıyla sardıkları bir kaç günlük bebeği getirdiler. Emrick Kraliçe hamile olduğunda tahtı ilk doğan çocuğa vereceğini söylemişti lakin çocuğun kız olacağını hiç bilmiyordu. Çünkü kahin çocuğun erkek olacağını söylemişti.
Doğumun ardından kahin acımasız bir şekilde infaz edilmişti.
Şimdi ise kahinlerin hükümdarı olan baş kahine bir kehanet gerçekleştirmesi istiyordu Emrick. Kahin, Emrick ile aralarında olan ateşin üstündeki devasa kazanın içindeki kaynayan suya bir kaç şeyler söylemişti. Bir anda devasa kazanın içindeki kaynayan su siyah rengine bürünüp yukarı doğru püskürmüştü. Emrick ve kahin geriye doğru adımladılar. Kahin askerlerin elinde durmadan ağlayan bebeği alıp, devasa kazanın içine birden bıraktı. Bebeğin uğultusu birden kesilmişti. Devasa kazan siyah rengine bürünen bebeği sanki içine hapsediyormuş gibi yavaş yavaş yok etti. Kahinin elinde yavaş yavaş bir hançer belirdi. Emrick' e "Bileğini uzat." dedi sert sesiyle. Emrick ilk başta korksa da bileğini kahine uzattı. Kahin elinde beliren hançeri alarak sert bir şekilde Emrick' in sol bileğini kesti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAÇ - İNTİKAMIN GÜCÜ (ASKIDA)
Teen Fictionİntikam kitabıdır Tüm Hakları Şahsıma Aittir