"Ateş .. Ateş ... Ateş "
=kamp ateşine bakıyordum.. Birden gerçekten çok hoş çok güzel bir kızın yansımasını gördüm..
=Alevlerin arasından bana bakıyordu ... O cidden bana bakıyordu.. o çok güzeldi ve bana baktığına inanamadım .
Onun yüzü tam olarak anlaşılmıyordu ama yanağında ki sıyrık belirgindi . Hafif sarımtırak kızıl saçları vardı.
Beni sanki yeni fark etmiş gibi bana alttan bakarak kendini beğenmişcesine gülümsedi .
O bana deli gibi sırıtırken birkaç el beni ateşe doğru çekmeye çalıştı. Önce ne olduğunu anlamadım . Ama sonra var gücümle bağırdım ve ellere vurmaya başladım.
=Kız artık kaybolmuştu sadece eller vardı... En son diğer tüm ellerden daha farklı bir el beni bileğimden tuttu .. beni itmedi veya çekmedi sadece tuttu .. tutuşu çok sıcakkanlıydı ..................
...........
.......
...Alev = Huhhh ...
= Ormanın ortasında ağaçların çevrelediği yuvarlak bir bölgede yerde yarı baygın yatarken uyandım.
Alev = En son ne oldu ????
~~~anılar zihnime yavaş yavaş geliyordu ~~
𝔸𝕥𝕖ş = 𝕤𝕖𝕟𝕚 𝕙𝕚ç 𝕤𝕖𝕧𝕞𝕖𝕕𝕚𝕞 𝕜𝕚 .. 𝕤𝕒𝕕𝕖𝕔𝕖 𝕫𝕖𝕟𝕘𝕚𝕟𝕕𝕚𝕟 𝕚ş𝕥𝕖 𝕠 𝕜𝕒𝕕𝕒𝕣 .. 𝕤î𝕣𝕗 𝕫𝕖𝕟𝕘𝕚𝕟𝕤𝕚𝕟 𝕕𝕚𝕪𝕖 𝕜𝕠𝕟𝕦ş𝕥𝕦𝕞 𝕤𝕖𝕟𝕚𝕟𝕝𝕖 .. 𝕦𝕪𝕒𝕟 𝕒𝕣𝕥î𝕜 .. 𝔹𝕒ş𝕜𝕒 𝕓𝕚𝕣 𝕖𝕧𝕣𝕖𝕟𝕕𝕖 𝕓𝕚𝕝𝕖 𝕠𝕝𝕤𝕒𝕜 𝕤𝕖𝕟𝕚 𝕤𝕖𝕧𝕞𝕖𝕞 .. 𝕤𝕖𝕟𝕕𝕖 𝕟𝕖𝕪𝕚 𝕤𝕖𝕧𝕖𝕪𝕚𝕞 𝕜𝕚 .. 𝕤𝕖𝕧𝕚𝕝𝕖𝕔𝕖𝕜 𝕙𝕚ç𝕓𝕚𝕣 𝕥𝕒𝕣𝕒𝕗ı𝕟 𝕪𝕠𝕜...
𝔸𝕝𝕖𝕧 = 𝔸𝕞𝕒 𝔸𝕥𝕖ş 𝕓𝕦 ç𝕠𝕜 𝕤𝕒ç𝕞𝕒 .. 𝕤𝕖𝕟 𝕫𝕒𝕥𝕖𝕟 𝕫𝕖𝕟𝕘𝕚𝕟𝕤𝕚𝕟 𝕓𝕖𝕟- 𝕓𝕖𝕟 𝕔𝕚𝕕𝕕𝕖𝕟 𝕓𝕖𝕟𝕚 𝕤𝕖𝕧𝕕𝕚ğ𝕚𝕟𝕚 𝕕ûşû𝕟𝕕û𝕞 .. 𝔸𝕪𝕟î 𝕤𝕒𝕟𝕒 𝕠𝕝𝕒𝕟 𝕒ş𝕜î𝕞 𝕘𝕚𝕓𝕚 ...
Alev = Ha doğru kandırıldım.
...............
...........
........
.....Düşmemi bekliyorlar ........
Ben düşmemeliyimAğlamam için bekliyorlar .....
Ağlasam da göremezlerBen hep kaybedeyim istiyorlar ...
Kayıp etsem de aynı hızla kazanacağım.Ben başarılı olmak istiyorum. Ben kolay kolay kaybetmeyeceğim.