2. bölüm - Hayatımdaki

30 10 2
                                    

Açelya = Ben bir insan değilim.. Ben özel bir yerden geliyorum . Çok gizli ve insanlardan uzakken bir o kadar da yakın olan bir yerden geliyorum.

~~~~ Alaria ~~~~

= Burası benim yaşadığım yer Alaria.
Burda kurt adamlar ve seçilenler var .
Seçilenler onlar farklı özelliklere sahip ve çoğunlukla iyiliği savunurlar . İnsanları korur ve Alaria'ya bu şekilde enerji getirirler.
Kurt adamların çoğu dünyada yaşar. Çoğunlukla gizlenmekten anlıyorlar.

= Ama ben biraz daha farklıyım .. Benim ne olduğum belli değil. Ailemi de tanımıyorum ve bu yüzden hiçbir şey bilmiyorum. Bu yüzden 18 yaşıma kadar beni büyüten ustam beni dünyaya göndermeyi teklif edince bunu seve seve kabul ettim . Ben macera severim .



=Küçüklüğümden beri bildiğim şey bu rüyam

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

=Küçüklüğümden beri bildiğim şey bu rüyam ... Hep rüyamda üst rütbe bir seçilenin kötülük ve iyilik arasında kaldığını görüyorum. Ustam bana bununla başa çıkmayı öğretti. Derin nefesler alıp bana öğrettiği minik sihirleri kullanıyorum. İnsanlar gibi nefes egzersizi yapmak da bence işe yarıyor......

 İnsanlar gibi nefes egzersizi yapmak da bence işe yarıyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

= Dünyada ilk önce Amerika'ya gittim . Bir süre sonra sıkmaya başladı. Bende neden gezmiyorum diye düşündüm. Bende ordan ver elini İngiltere ordan Japonya ordan çin sonra biraz Rusya ordan da Kıbrıs ve en son Türkiye
Çoğu insanın arkadaşları ya da eşleri veya sevgilileri vardı. Bende istedim. Doğru kişiyi bulmak ve onun için yaşamak istedim . Bence çok şey istemedim .
Bu isteğimi gerçekleştirmeye çalışırken 1 yıl geçmeye yakındı artık.

Ben o sıralar amerikadaydım .

Alev = Hİİİ

Martha = Hello Flame.

= Flame yani Alev ... O zamanlar bu adı Amerika'da kullanırdım .

Alev = nasılsınızz ?

Martha = bizd-

Stephen = hey Martha gelsene .

Alev = ah şe-

Martha = Ah tamaamm .

Alev = Ama ben şey dice-

Martha = Bana sadece on dakika verr.

Alev = Ah şey ama dersim va-

Martha = Sadece on dakikaa sabrett

Alev = Ah peki tamam.

= 2 dk .. 4 dk ... 8 dk ... 18 dk .. 28..38.. ve tam tamına 42 dakika .

Emily = Uuff o neydi yaaa ahahha

Stephen = O düşüş baya iyiydiii phahahhah

Martha = Ahahhahhah ama parti cidden çok iyiydi ....Aahh Alev seni unuttum çok özür dilerim .

Alev = Sorun değil .

= Onu 25 dakika bekledim ve hâlâ gelmedi bende artık en son zamanla oynamak zorunda kaldım.
Derste kendimi var yazdım ve oturmaya devam ettim .
= Ben uzun süre sevgi duygusu aşk nedir tutku nedir bilemedim . Ama ta ki Kıbrıs'a gidene kadar .
Orada aşkımla tanıştım. Ateşimle .. Benim Ateşim benim olsun istediğim Ateşim ....

~~~~ Havaalanı ~~~~

= Kıbrıs' a iniş yaptım ve indiğimde gerçekten çok kötüydüm. Fazla sıcaktı . Özellikle Rusya'dan sonra ..
Ben sonra bayıldım ve bayılmadan önce gördüğüm tek şey Ateş.

Alev = ımmh .. my head (başım)

Ateş = Hanımefendi kalkın lütfen.

Alev = ummh

Ateş = Hanımefendi iyi misiniz ?

= Yavaş yavaş ayıldım . Kendimi yerde ve kafamı birinin bacağının üstünde buldum.

Alev = Ahh ne oldu . Ben ben özür dilerim.

Ateş = Ah hiç sorun yok . Herkesin başına gelebilir.

Alev = Ah haklısınız teşekkür ederim.

= Onun o günki tatlı sırıtışı hep aklımda. Onun o güzel gözleri . Gözlerim o yeşillere bakmaya dayanamadı ve en son yere bakıp sırıttım.

Alev = Ben Alev ya siz ?

= Gitmişti .. kulaklık takmış bir uçağın kalkış yerine doğru gidiyordu . Öğrenmeliydim.. Nereye gidiyordu ?? İlk kez böyle bir duygu hissettim . Bu duygu çok güzel lütfen geçmesin.
Zamanı durdurdum oradaki insanların biletine hızlıca baktım . Gidiyordu Türkiye İstanbul'a gidiyordu.Artık Türkçe bilmeli Ve mecburen birininkiyle biletimi değiş dokuş etmeliydim . Ama çalamam çalamazdım.
Herkese tek tek sordum . Mecburdum.

Alev = Teyzee teyzee acilen bu uçağa binmeliyim. Biletinin parasının beş katını veririm lütfen biletini ver bana.

?= Üzgünüm kızım bende bugün Türkiye' ye gitmeliyim .

Alev = sende haklısın teyze .

= Etrafda koştum. Herkese sordum ama hiç kimse oralı olmadı. Ta ki biri gelip omzuma elini koyana kadar .

Ateş = Ah galiba acilen bilete ihtiyacınız var.

Alev = Ah şey evet .

Ateş = Ah sen o'sun .

Alev = EVEETT

= Uff BAĞIRMAM MI lazım illaaaa

Ateş = istersen bendeki biletlerden birini alabilirsin . Bende fazladan var .

Alev = Ah şey fiyatı ne kadar ?

Ateş = paraya gerek yok aslında paraya ihtiyacım yok .. belki yol arkadaşım olursun ha . Hahahha.

Alev = Ahh tabii kii çok sevinirim ama parasını da vermem lazım.

Ateş = Söylemesi ayıp yeterince param var bu bileti de öylesine almıştım. Sana kısmetmiş .

Alev = Ahh ne güzel..... Aaağhh yanii çok sevindimmm . İihihihii konuştukca batıyorum.

Ateş = ahhahahahhahah sorun yok . Gerçekten çok eğlenceli olacak. Hadi gel uçağa gidelim.

Alev = Ahh tamammm











~ Alev ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin