Selamlar aşkolu puşkolu kuşkolarım...
Andaval gibi durmuş koskoca şirketin karşısında düşünüyordum. Acaba beni yanlışlıkla seçmiş olabilir miydiler ya? Hayır yani daha önce hiçbir şirkette çalışmamış yeni mezun birini böyle katı kuralları olan bir şirkette almaları fazla saçmaydı ya da belki şanstı bilmiyorum.
Bildiğim tek şey şuan fena halde göt korkusu yaşıyor olmamdı. Ya bana burada yaşım küçük olduğu için zorbalık ederlerse.
Haklısınız saçmalıyorum ama birde gelip benim açımdan düşünün. Ya beni gördükleri an tipimden dolayı kovarlarsa ya da eşcinsel olduğum için benimle uğraşırlarsa.
Yine de bunu yapmak zorundaydım. En azından annem için bunlara katlanmalıydım. Onun tek umut kaynağıydım ve onun bana karşı olan umutlarını görmezden gelemezdim.
Telefonumu sırt çantamdan çıkarıp kamerasından kendimi inceleyip saçlarımı düzelttikten sonra derin bir nefes alarak şirkete doğru yürümeye başladım. Şirketten içeri girer girmez hemen karşımda danışmanların olduğu masayı görünce oraya doğru yürümeye başladım.
Danışmanın oturduğu yere baktığımda kızıl saçları olan yüzüne sanki badana yapılmış gibi tüm yüzünün full makyaj olduğu balık etli biriyle karşılaştım. Kız varlığımı fark edince bana doğru dönüp "Nasıl yardımcı olabilirim?" Diye sordu.
"Ben asistanlık için gelmiştim de" Dediklerim ile kaşları havalandı.
"Demek Koray Bey'in yeni asistanı sensin?" Başımla onayladım. Ayağı kalkıp "Beni takip et" deyince hiçbir cevap vermeden peşinden ilerledim. Asansöre geldiğimizde en son katın düğmesini tuşlayıp. Yukarı çıkmaya başladık. En son kata geldiğimizde Kızıl saçlı kadın hiçbir şey demeden inince bende peşinden gittim.
Büyük siyah bir kapının önüne geldiğimizde kapıyı tıklatıp içeri girdi. Tabi ben de peşinden gidiyordum. İçeri girdiğimizde bizi simsiyah büyük bir oda karşıladı. Ben meraklı bir şekilde odayı incelerken yanımda bir öksürük sesi gelince o tarafa döndüm kızıl saçlı kız başıyla bana karşı tarafı gösteriyordu. Bana göstermeye çalıştığı yere bakınca tam karşımızda büyük siyah bir masanın oturmuş dikkatle beni inceleyen adamı görünce duraksadım. Galiba asistanlığını yapacağım adam oydu.
Koray Yıldırım
Biliyorum biliyorum kısa oldu ama ben üşengeç biriyim arkadaşlar. Yani aile genlerimde üşengeçlik olması benim suçum değil ya.
Neyse görüşürüz <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Patron
RandomEşcinsel kurgudur içinde +18 geçmektedir rahatsız olacaklar okumasın. Kötü yorum yapanın ağzına sıçarım bilginize.