-Bölüm 6-

93 10 5
                                    

Bu bölüm @mavigecevebulutlar adlı okuyucuma ithaf edilmiştir.

Koray Bey' in dediklerinden sonra karşı karşıya oturmuş bakışıyorduk. Beni nişanlısı olarak tanıtacağını söylemesi ile ben de salağa yatmış hatta kaçmaya çalışmıştım fakat Koray Bey ben kaçmaya çalışırken korumaları çağırmış ve beni zorla karşısını oturtmuştu. 

Beni karşısına oturduktan sonrada ağzını açmayınca ben de hiç bir şey dememiştim ve ikimizde sessizce bakışmaya başlamıştık. En sonunda Çelik sıkılmış olacak ki konuşmaya başladı.

 "Abi bakışmayı bırakıp konuşsanız mı artık?" diye sorduğunda başımı Çeliğin olduğu tarafa çevirip konuştum. "Benim konuşacak bir şeyim yok. Eğer çok istiyorsanız ikiniz karşılıklı oturup konuşabilirsiniz." Dediklerim ile kaşları havalandı. 

"Aga ben ne dedim ya" Diye söylendi. Kaşlarım çatılı ona bakarken Koray Bey konuştu. "Çelik bir sus da şu meseleyi halledelim"

"Lan ben ne dedim. Yarım saattir bakışan sizsiniz" dediğinde . Enes eliyle sus işaretinde bulundu. Çelik ağzını kapatıp sinirle bize bakarken Koray Bey bana dönüp konuştu. "Eee ne diyorsun" kaşlarım çatıldı. 

"Böyle bir şeyi kabul etmeyeceğim" deyip ayaklandığım sırada yanımdaki devasa koruma elini omzuma koyup beni geri yerime oturttu. 

Koray Bey sinirle bana bakıp konuştu "Kabul etmezsen seni kovarım" Kaşlarım çatıldı. Piçe bak sanki ben dedim anana yalan söyle diye. Şimdi bu beni kovsa işsiz kalsa borçlarımı ödeyemem ki. 

Şerefsiz adam da tam borç aldığım sırada mı beni kovmakla tehdit ediyor? Hay ben böyle şansa sıçayım. Çatık kaşlarımla Koray Bey'e bakarken kısık sesle konuştum. "Kabul ediyorum"

Koray Bey sırıtarak konuştu "Tamam o zaman yarın gelir seni alır oradan alış veriş yapmaya gideriz" dediğinde başımla onayladım onu. Onaylamam ile sessizlik hakim olurken Koray Bey'in abisi konuştu.

"E ben ne olacağım" sorusuyla düşündüm ve bir anda aklıma gelen kişiyle sırıttım.  Başımı Oğuz'a çevirdim ve konuştum. "Aslında benim aklımda birisi var" Kaşları havalandı. 

"Kimmiş o?" sorusuyla sırıttım.

"Yarın görürsünüz" cevabımla herkesin kaşları havalanırken ben alayla sırıtıyor yarın olacakları düşünüyordum...

Kısa oldu biliyorum o yüzden bunu çerez gibi düşünün hihihi:)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 13 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

PatronHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin