İKİLİ DÖVÜŞ

83 38 28
                                    

Kader masumları sevmez ama onları parmaklarında oynatmaya bayılırdı.

Bir hafta sonra:
Artık Selinin ölme vakti yaklaşıyor iki haftası vardı ama bunu ben değil teşkilat yapacak ve ben yanında olamayacağım bu yüzden onu tam bir ölüm makinesi yapmam lazım buna ne kadar ihtiyacı olmasa da yeni tekniklerle daha da durdurulamaz olacak. Şuan birinci antrenmandayız. 
Bu kızın gücünün haddi hesabı yok yarım saatte 3 kez kum torbasını patlattı sadece yumruklarıyla hayal mi görüyorum ya da komadayım da rüya mı görüyorum diye düşünmesen edemiyorum dayanıklılığı iyi ama yetersiz bir de kana olan zaafı var.

---Canım çıktı, azıcık mola versek?köleleri bile daha az yoruyorlar ya

---off Selin ne kadar mızmız çıktın ve daha on dakika oldu ne molası dayanıklılığın bu kadar mı?

---sen insanın ömrünü yersin neyse tamam şimdi ne yapacağım hocacığım?

---karar değiştirdim 5 dakika mola sonra ikimiz dövüş yapacağız.

---ikimiz mi? Bu eğlenceli olacak.

---bencede eğlenceli olacak

Mutfağa gidip su içti bende oturdum

---beş dakika doldu hadi gel!

---azıcık insaflı olsan bir yerin eksilecek değil mi?

Söylene söylene salona geldi ve meydan olur bir şekilde ringe çağırdı
(Bir essela okuyalım Ufuk'a)

---hazır mısın?

---her zaman. Sen?

--- bende her zaman güzelim(b*ku yedi)

---sağ kalman için beni dövüş öncesi sinirlendirmemen gerek ama sen bilirsin yani canına susadıysan👉👈

---BAŞLA!

---BAŞLA!

Gözünü benden ayırmadı  bende ondan dudaklarında alaylı bir gülümseme vardı onun zıddı hırsla  parıldayan gözleri onun tam bir ölüm makinesi gibi görünmesine neden oluyordu. Başlangıcı yapıp tekme savurdum eliyle tuttu "iyi ama eksik"
Dedi ve yüzüme bir yumruk savurdu onu engelledim sonra tekme attı onu bileğinden yakaladım derken yukarıdan kafama tekme attı tam düşecekken onuda kendimle birlikte(nedensiz bir şekilde👍🏻) düşürdüm

SELİN:
Onun kafasına sert bir tekme atmıştım o geriye doğru düşerken elimde bir sıcaklık hissettim bu gerizekalı beni de düşürmüştü ve şuan üst üsteydik hayatımda bu kadar utandığım başka bir an hatırlamıyorum. Kahretsin! Kalkmak istiyordum ama her yerim uyuşmuş gibiydi ve ben olduģum yerde kilitlenmiştim.

---dıt dıt dıt(küfür etti shhshshh)

Ufuk kahkaha attı

---kalkmayı düşünüyor musun? Tabi rahatsan kalabilirsin.

Zorda olsa kalktım

---elimi tutarken ne geçiyordu aklından süper zeka?(arkadaşlar yorumlaraa)

---bilmem ki. Herhalde ani manevra
(3 deyince inanıyoruz 1,2,4)

---bir dahaki ikili dövüşmemizi merakla bekliyorum ufuk(rahmetli seline yürümeyi pardon uçmayı severdi)

Ufuk:
---bende merakla bekliyor olacağım

---yerde pestil gibi kalınca böyle diyebilecek misin veya ağzını kırarsam:)

---kim pestil gibi kalacak göreceğiz(insan en büyük yalanı kendisine söyler djjsksjjsks)

KIZIL MELEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin