Bu hikayeye kısa bir girişle başlamak istedim. Eğer beğenilirse devam edeceğim, iyi okumalar 🫶🏻
—
jk:
Sabah erkenden kalkmak için kurduğum alarmı kapatıp tekrardan uyuyakalmıştım. Annemin odaya dalıp beni zorla kaldırmasıyla uyanmıştım ve şu an son dakika yetiştiğim otobüsle okula gidiyordum. İki yaşlı teyzenin ortasında sıkışmış kalmıştım. Geç geldiğim için tabi oturacak yerde bulamamıştım. Otobüs her fren yaptığında arkamdaki teyze nerdeyse üstüme düşecek gibi oluyordu. Buradan sağ salım çıksam çok iyi olacaktı.
Otobüs okulun hemen yanındaki durakta durunca hızlıca inip derin nefes aldım. İçerisi sıkışık olduğu kadar bir de oldukça havasızdı. Geç kaldığım okulun bahçesinden içeri girdiğimde dışarda kimsenin almadığını görünce içimden kendime küfürler savurdum. O kadarda geç kalmış olamam ya of! Koşarak okulun kapısından içeri girip merdivenlerden hızlıca üst kata çıktım ve sınıfımın önünde durup soluklandım. 12. sınıf olduğumuz için sınıfımız en üst kattaydı yani bu merdivenler olmasa belkide bu kadar geç kalmayacaktım.
Elimin tersiyle kapıyı tıklatıp gir komutunu bekledim. İçerden gür sesiyle bağıran Bay Kim'in sesini duyunca afalladım. "Gir!" Hızlıca girdiğim gibi saygıyla eğilerek tam yerime geçecektimki bana yöneltilen soruyla yerimde kala kaldım. "Jeon Jungkook dersime neden geç kaldın?" sert sesiyle birlikte herkes gözlerini bana dikip baktı. "Uyuya kalmışım." diyerek rahat bir tavırla yerime geçince Bay Kim'in arkamdan bana gürleyen sesini duyunca ona dönüp sırıttım. "Hey! Öğretmenin var karşında, sana yerine geçebilirsin dedim mi?! Saygısız! İnsan bir özür dilerim der!" Dediği şeyle gözlerimi devirmemek için kendimi zor tutmuştum.
"Kusura bakmayın hocam" diye geçiştirince sinirle önüne dönüp çantasından sınav kağıtlarını çıkarmıştı. Hassiktir bugün notlarımı öğrenecektik. "Jeon Jungkook 49!" beni düşüncelerimden ayrıca gür sesi oldu. Ne demek 49?! Kimyadan hep düşük alırdım ama daha önce hiç kalmamıştım. Diğer bütün derslerim 100 iken bir tek kimyam böyleydi ve nedeni apaçık belliydi. Sevgili öğretmenim Kim Taehyung bana çok pis kafayı takmıştı.
Sınav kağıdımı alıp göz gezdirdikten sonra yanımda oturan en yakım arkadaşım Yoongi'ye verip geri hocaya götürmesini istedim. Yoongi ile ortaokuldan beri arkadaştık. Evlerimiz yakın olduğu için ve aynı okulda olduğumuz için sürekli görüşüyorduk. Arkadaş grubumda Jimin'den sonra en çok güvendiğim kişiydi diyebiliriz. Yoongi'nin dersleri benim kadar iyi değildi ama yinede notları fena değildi. Kağıdımı geri alan Bay Kim bana sinirli bir şekilde bakıp kağıtları geri yerleştirdikten sonra yine o sinir bozucu sesiyle derse başlamıştı.
Sonunda teneffüs zili çalınca Yoongiyle beraber sınıftan çıkıp bizimkileri toplamak için koridora çıkmıştık. Jin, Namjoon ve Hobi hemen yan sınıfımızdaydı. Onlarıda alıp aşağı 11lerin katına Jimin'in sınıfına girmiştik. Jimin Jin'in küçük kardeşi aynı zamanda da grubumuzun en küçüğüydü. Onuda alıp bahçeye her zaman oturduğumuz köşeye oturup konuşuyorduk.
"Kanka bu sana bayağı kafayı takmış ha söyleyim. Dersine girmeyene bile 55-60 verip geçiren adam seni sırf inadına 49da bırakmış." Hobinin dediğiyle iç geçirdim. "Aman ne yaparsa yapsın. Ben bir yolunu bulup o dersi geçeceğim. Hatta 100 bile alacağım." dediğimde Namjoon bana şüpeyle bakmaya başladı. "Jeongguk sakın saçma sapan bir şey yapıp adamı sinir edeyim deme lise hayatını bile yakar o adam. Zaten şunun surasında bir kaç ayımız kalmış anlaşmaya çalış geçiri o seni zaten." dediğiyle gözümü devirip. "Abartma Namjoon en fazla adamla konuşurum laga luga ederse sıkarım dişimi çalışıp geçerim zaten." Aslında aklımda bir plan vardı ama bunu onlara açıklamayacaktım.
Okulun devamında yine sıkıcı derslere girip çıkmıştık ve en sonunda eve gidiyordum. Geçen ay 18ime bastığım için ehliyetim vardı ama babam inatla bana istediğim arabayı almıyordu. Neymiş efendim yok arabayı sürekli bir yerlere çarpacakmışım yok zaten işi başından aşkınmış birde benim arabamı sürekli tamire götürmekle uğraşamazmış. Bu yüzden bana özel şoför bile tutmuştu ama ben eve-okula yürüyerek ve otobüsle gelmeyi tercih ediyordum. Belki acıyıp istediğim arabayı alırdı.
Eve geldiğimde hemen duşa girip üstüme rahat bir şeyler geçirmiştim. Telefonumdan bizim grupla biraz mesajlaştıktan sonra sabah kurduğum planı işe geçirmek için önceden satın aldığım yeni hattı telefonuma taktım ve whatsapp'a girerek Bay Kim'in okul grubundan bulduğum numarasını arattım. Biraz çekinceylede olsa bu işi yapacaktım başla imkanım yoktu.
whatsapp:
+82*********
Bay Kim selam :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chemistry Teacher | Taekook
FanfictionJeongguk okulun en popüler öğrencisiydi ve popüler olduğu kadar zekiydi. Tüm notları 100'dü... Kimya notu hariç. Peki notunu düzeltmek için kimya profesörü Kim Taehyung'a bir oyun oynarsa sonuçları ne olurdu? texting&düzyazı -semetae ukekook-