Oturma odasında Dream ile birlikte oturuyordum. Dream beni öpmeden duramıyordu. Garip garip sesler de çıkarıyordu.
Dream:
Ahh~ Bebeğimm~
Bende karşılık verip duruyordum. Sarılıyordum, öpüyordum falan. Birden Sapnap'in odasından şak şak şak diye sesler gelmeye başladı. Napıyodu lan bu kodumun yunanı?
SAPNAP P.O.V.
Odamda Karl ile birlikteydim. Sohbet ediyorduk. Bir anda benimle flörtleşmeye başlamıştı.
Karl:
Bu gece herhangi bir planın var mı, Nick?~
Sapnap:
Hayır? Neden sordun ki?
Karl:
Ah, bilmem? Belki birazcık eğlenirdik. Bugün çok yoruldum. Mr. Beast bütün video edit işini bana yaptırdı. Eee, eğlenmeye ne dersin?~
Karl bunu demeden önce pantolonumun fermuarını çoktan açmıştım. Boxer dışında hiçbir şey yoktu altımda. Karl birazcık kızarınca kıyafetlerimi çıkarmaya başladım.
Karl:
N-Nick... Ş-Şaka yapmıştım...
Demesine rağmen onu dinlemedim ve onu yatağa yatırdım. Kıyafetlerini yırttığım gibi başladım malum işe.
Karl:
Ah~ ahh~ D-Dur!! Y-Ya-Yapma- Ahhh!!~
Diye bağırınca, bende kapadım ağzını.
Sapnap:
Sus lan, duysunlar mı istiyorsun? Sen istedin bunu hem. Ne olursa olsun, sikcem seni demiyor muydum sana hep?! Hakettin bunu.
Bunu dedikten sonra hızlandım. Sonrada... birisi kapıyı kırarak daldı içeri...
GEORGE P.O.V.
Kapıyı kırınca ne görelim?! Sapnap Karl'a bildiğin DAYIYOR!!
Karl:
AH!! G-GEO-GEORGE!! D-DREAM!! İM-İMDA- Ahhh~
Sapnap:
Çıkın lan buradan!! Götten sikerim sizi de yoksa!!
Diyince... bizde çıkmak zorunda kaldık.
Dream:
Vay be. Bunlar daha ilk defa sikişirken biz kaç kere yaptık bunu-
George:
HEY- KAPA ÇENENİ-
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
EVEĞTTT GERİ GELDİMMM
Bu arada, bir QSMP ship kitabı yazmayı düşünüyorum buraya
Hangi QSMP sahipleri gelsin, yorumlara yazın!!
Hadi bb 😘😘😘~Nita