01

1 0 0
                                    

Yeji ile Ryujin uzun bir süredir sevgiliydi. Tam 5 senedir...
Simdi 5 sene öncesine gidiyoruz.

Lise 10. siniftalardi. Yeji'nin O sinifta 2. seneydi, Ryujin yeni gelmisti. Yeji Ryujin'e hemen isinmis onla arkadas olmustu. 1 ay sonra bu arkadaslik aska dönüsmüstü ve sevgili olmuslardi. Fakat samimiyetleri anca 2 sene dayanmisti

2 sene sonrasinda Yeji üniversite için Italya'ya gitmisti, Ryujin ise Amerika'ya... Ryujin Amerikadaki üniversitesinde Lia adli biriyle tanisti ve onla sevgili oldular. Ryujin Liadan sonra yavasça Yejiye karsi olan sevgisini yitirdi ve Yeji'nin onu deliler gibi sevmesini kullanmaya basladi. Yeji ise Italyadaki bütün arkadaslarina Ryujinden bahsediyor onu öve öve bitiremiyordu. Onu çok seviyordu ve her yaz tatilinde Amerika'ya gidip onu görmeye çalisiyordu. Ryujin akilliydi ve bu görüsmeleri Lianin memleketi Tayland'a döndügü dönem yapiyordu. Böylece Yeji böyle bir durumdan asla kusku duymayacakti.

Ve simdi ise yine bir yaz tatiliydi. Yeji yine bütün parasini biriktirip Amerika'ya gelmisti. Lia ise Tayland'a gitmisti. Ryujin ile Yeji birlikte çok egleniyorlardi. Fakat Yeji bu sefer Ryujinde bir farklilik sezdi. Ryujin geceleri salonda hep gece 2'ye kadar telefonla konusuyordu. Salona gitse Ryujin'in sevgisini kaybederim diye korkuyordu, odadan da hiçbir sey duyamiyordu. 1 Aya yakin bir zaman sonra yatakta sorma karari Aldi.

+Sevgilim?
-Efendim canim?
+Neden her gece salonda telefonla konusuyorsun?
-Annemle konusuyorum askim benim. Neden süphelendin ki?
+Her gece olunca artik Beni sevmiyorsun, Beni aldatiyorsun diye düsündüm.
-Sevgilim öyle birsey yok! Ben seni ömrümün sonuna kadar seviyorum.
+Bende öyle. Biz birbirimiz için yaratilmisiz!
-Kesinlikle!
.
.
.

Yasak aşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin