ÖMER VE KIVILCIM SAHİLDEDİR KIVILCIM:Neden geldik buraya Ömer : yeniden başlamak için bitirdiğimiz yerde yeniden başlamak için Kıvılcım: Senin bitirdiğin yerde ömer sen bana başkasına aşık olduğunu söylemiştin Ömer:Kıvılcım yapma biliyorsun nedenini Kıvılcım: biliyorum ama affedemiyorum ömer Ömer : mecburdum Kıvılcım başka çarem yoktu Kıvılcım: mecbur değildin ömer bana söyleseydin beraber atlatirdik. Biz boşandık senin yalanın yüzünden, ben nasıl kendimi mahvettim biliyor musun çok düşündüm dedim benim Sevgim yetersiz mi geldi başkasına gitti diye Ömer: haklısın çok haklısın ama ben ne yapacağımı bilemedim halisünasyonlar ,gördüm sürekli ölen ikizim bekiri hatta ameliyata gitmeden önce seni gördüm Kıvılcım beni affediyordun ben bunun hayaliyle ayakta durdum yapma lütfen bir şans daha hakediyoruz,ömerin gözünden yaş gelir .Ömer: lütfen Kıvılcım (Kıvılcıminda gözleri dolar ikisininde gözlerinde yaşlar akar ikiside birbirini çok özlemistir (Kıvılcım ömerin gözyaslarini siler yanağını okşar bende özür dilerim ömer senin o halini göremedim farkedemedim sende beni affet (Kıvılcımda kendini suçlar her ne kadar Ömere kızgın olsada ) Ömer Kıvılcıma iyice yaklaşır Ömer : ikimizde birbirimiz olmadan yapamıyoruz sensiz nefes alamıyorum Kıvılcım (alnilarini birbirlerine dayarlar Kıvılcım: gözünden mutluluk gözyaşları gelir Ömer kıvılcımın gözyaşlarını siler sakın bir daha aglamak yok Kıvılcım: mutluluk gözyaşları bunlar ( İkiside birbirlerini sımsıkı sarılır ömer kıvılcımın kokusunu içine çeker ) Kavuşmanın ardından denize karşı bankta oturmuşlardir hava kararmistir ikiside birbirlerine özlem dolu bakıyordur . Ömer: bugün hiç bitmese mesela Kıvılcım: bitmesin sabaha kadar burda seninle oturabilirim Ömer : burda değil ama daha güzel bir yerde oturabiliriz Ömer kıvılcımın elini tutar hadi gidiyoruz .Kıvılcım: nereye ömer Ömer : sürpriz (tekneye gelirler)Kıvılcım şaşırır içeri girerler (ömer şarap getirir Kıvılcım şaşırır benden sonra değişmişsin baya ÖMER: Senin yokluğunda değiştim Kıvılcım bu Ömeri daha çok sevdim ben yalnız, Ömer: Sev beni Kıvılcım yeterki sev beni bir daha sensizliğe alıştırma sakın (Kıvılcım Ömere iyice yaklaşır Kıvılcım: Alıştırmam diyip ömerin dudaklarına yapışır ikiside tutkuyla öpüşürler ömer kıvılcımı kucağına alır öpüşmeye devam ederler ömer kıvılcımı yatağa bırakır tişörtünü çıkartıp atar kıvılcımın üstündeki gömleğin düğmelerini söker beraber olurlar ...
SABAH : Iki aşık birbirlerine
sarılıp uyuyordur ilk uyanan ömer olur Kıvılcımin narince saçlarını okşar kıvılcımda uyanır günaydın yakışıklı Ömer: sanada günaydın güzellik diyorum ki hiç yataktan kalkmasak ben sana doyamadım Kıvılcım: ömer gece yetmedi herhalde OMER : yetmedi ne yapayım (Kıvılcım utanır kalk hadi omer kivilcim yataktan kalkmaya çalışır ömer kıvılcımı durdurur Ömer: tamam tamam bi 5 dk daha lütfen diyip Kıvılcımın dudaklarına yapışır tekrar yatağa yatarlar (Ömer kivilcimi iyice kendine çeker kac aydır ayrıyız ben bunun acısını çıkartırım Kıvılcım hanım Kıvılcım: peki ömer bey öyle olsun diyip ömerin kollarına bırakır kendini ( hayalimde yüzleşme böyleydi ilk defa yazdım hatalarım çok olabilir iyi okumalar