-1-

13 1 0
                                    

Defne'den
___________
Telefonumla oynuyordum ki kapı çaldı.Kapıya bakmak için ayaklandığımda "Ben bakarım." dedim.
Tam kapıyı açtımda babamı gördüm,Murat Keskin'i sarhoştu iğrenç kokuyordu.
"Baba iyi misin içtinmi sen yine"
"Gelsin o oruspu annen buraya" dedi ağzının içinde geveleyerek
"Baba,annem hakkında düzgün konuş ayrıca annem yatıyor"
"O oruspu annen gelsin dedim buraaya sen karışma"
önunde durdum onu tutmaya çalıştım ama olmadı yine her babam dışarı çıkıp geldikten sonraki olay yaşanacaktı.Babam yine annemi dövecekti bende odamda kulaklarımı kapatıp yere çömelecektim.
"Baba lütfen anneme zarar verme"
"Siktir git önümden yoksa senide fena yaparım."
Dinlemedi beni üst kata çıkıyordu arkasından gittim.
"Nerdesin lan nerdesin Aylin?"
"Baba, annem uyuyor dedim ya"
"Uyanacak o zaman.Arkadaşlarım onu cafedeki çalışanla fingirdeştiğini görmüşler."
"Ne?,baba annem böyle bişey yapmaz"
"Yapmış o senin oruspu annen"
"Baba! yeter artık biz senin hergün gece içip içip bize vurduğun,sövdügün,saydığın günlere katlanamıyoruz.Keşke ölsende kurtulsak senden." bunları dememle tokat yemem bir oldu.Acıyordu her zamanki gibi acıyordu.
Annem uyanmıştı işte herşey başlıyordu.
"N'oluyor burada Murat?"
"Oo uyanmışsınız Aylin Hanım"
"Evet uyandım ne oldu yine içtinmi srn yoksa"
"Evet içtim keyfimin kahyası istedi içtim sa-na-ne.Arkadaşlarım seni bir çalışanla fingirdeştiğini görmüş."
"Ne diiyorsun yine Murat sen her zamanki gibi o şerefsiz arkadaşlarının dolduruşuna gelip beni mi döveceksin yine gel döv buradayım acımıyor artık bedenim,alıştım ben"
Annemin üzerine doğru gidiyordu.
Annem bağırdı
"Defne,çabuk odana geç beni merak etme."
"Anne hayır anne!"
Babam annemin kolundan sertçe çekip odaya doğru sürükledi annemi.
Ağlamıs,buruk bir şekilde odama geçtim.Korkuyordum,dayanamıyordum ve n'apacağımı bilmiyordum.Oda dan her zaman ki gibi çığlık sesleri geliyordu .Ölmek istiyordum.Zaten ölüydüm,yaşayan ölü.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 31 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

PamirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin