luka:"ngh~ adrien yavasla.."
adrien:"beni hic birsey durduramaz bebegim got deligin cok güzel ohh"
*𝟑 𝐬𝐚𝐚𝐭 𝐬𝐨𝐧𝐫𝐚 𝐚𝐝𝐫𝐢𝐞𝐧 𝐛𝐨𝐬𝐚𝐥𝐢𝐫 𝐯𝐞 𝐲𝐚𝐭𝐚𝐤 𝐨𝐝𝐚𝐬𝐢𝐧𝐝𝐚 𝐮𝐲𝐮𝐲𝐚 𝐤𝐚𝐥𝐢𝐫𝐥𝐚𝐫*
sabah olur ve luka uyanir*esner*
luka:"dün gece ne oldu yaa"
adrien:"bebek yaptik seker kiz"*luka kizarir ve mutfaga gider ama gotunde don olmadigini farketmez...*
adrien:" gotunun bu kadar guzel gozuktugunu farketmemistim guzelim.."
luka icinden:" aman tanrim gotumde neden tangam yok..!! O TANGA COK PAHALIYDI BULMAM GEREK"
luka:"sey..adrien tangam nerede?..adrien:" uh..bilmem hehe"
luka:" YALAN SOYLEME!! nerde.."
adrien:" ya tangan bende kalsa olmaz mi?.."
luka icinden: "?! ne diyor bu salak 🫦"
luka:" olmaz tabiki delirdin mi sen!?adrien:" hadi ama lütfen.... vacinanin kokusuna aziyorum anlamiyor musun!?"
luka:"iyi tamam!!!"*luka mutfaga donsuz gider ve adrien'a kahvalti hazirlar*
*adrien mutfaga geldiginde lukanin yuvarlak ve o guzel gotune dayanamayip bir saplak atar*luka:"NAPTINI SANIYORSUN SEN PISLIK!"
adrien:"sakin ol bebeyim...kendimi tutamadim"
luka:"uggh"beraber okula giderler ve marinette onlari beraber gorunce cok sinirlenir!!!
marinette:" SIZ NEDEN BERABER GELDINIZ UGH!!?"
adrien:" bu seni alakadar etmez marinette kendi isine bak btw.."marinette sinirli sinirli sinifa dogru gider..
luka ve adrien derste yan yana oturuyolardir..
adrien donunu biraz indirir ve lukayı dürtür
luka baktiginda adrienin sadece iç çamaşiri vardır ve siki gozukuyordur..luka:" napıyosun sınıftayız!
adrien:"benim icin sorun degil ama eger istemiyorsan.."
luke:"iyi"adrien siritir ve lukanin ona 31 cekmesini sabırla bekler
__________adrien:" bosalicam luka cabuk bisi yap"
luke:"ne? napmamı bekliyorsyn ki"
adrien panikle lukayı saçından tutup sikini agzına sokar ve adrien kimse farketmeden lukanın agzına bosalir..