•
•
•
•"Sizce burasi iyi mi"
Evet olarak onayladım sonra kafamı khaoya döndürdüm çadırları taşımaktan yorulmuştu kıyamam ya ben ise yemek sepetini taşıyordum bayadir yer arıyorduk çadırları kurmak için sonunda bulmuştuk khao çadırları yere koyup yere uzandı ben ise örtüyü yere seriyordum Khao için düzgün yemekler getirmiştim khaonun yanına gittim gölgem ile Gözlerini açtı "sst Khao gel yemek ye yoruldun" "bi öpücük versene" "saçmalama kalk Annemiz ve babamız var" üfleyerek yerden kalkıp yanlarına ilerledik Annem babamin yanına oturmuştu ben ise babamın yanına oturdum
Annem sepeten birsey çıkardı
Masaya koydu ben ise khaoyu izliyordum çok yorulmuştu ter akıyordu peçete alıp terini sildim "Sağol güz- yani kardeşim" bu ailede benim ve khaonun Oluru yok gibi düşünmeyi bıraktim. Khao ile bakışıyordum babam ise anneme yardım ediyordu o yüzden fark etmiyorlardi "gel saçına birsey yapışmış alayim" Khao elini saçıma uzattı ve yanağımdan öptü Gözlerimi açarak khaoya vurdum sessizce "Napiyorsun" hala saçımı temizliyordu "Ne yapıyormuşum tatlı çocuk gördüm öpüyorum" kızardım khaoyu ittim sırıtarak bana bakti"Hadi bakalım yiyin birseyler"
Annem bize seslenmişti yemek yememiz için bize sesleniyordu cidden şuan o kadar açtım ki herdeyi yiyebilirdim
•
"Sst güzellik gel ormanı gezelim"
Khao yerde yatarak bana sesleniyordu ben ise onun yanında oturuyordum kafamı ona
Eğdim. "Nereyi gezecegiz şimdi kayboluruz beraber falan" dediğini anladım ve ayağa kalktım "Nereye cocuklar beraber falan" "ormanı gezeriz diye düşündük" "iyi hadi gidin" Kafamı olumlu anlamda salladıktan sonra annesiyle babası oldukça memnun olmuş bir şekilde bakış atmışlardı. Daha sonra da khao bileğimden tutup bizi oradan uzaklaştırmıştı. Ormanda nereye gittiğimizi bilmeden yürüyorduk.Khao önümde bileğimi tutup yürürken sadece onu takip ediyordum. Nereye gittiğini o da bilmiyordu kaybolacagiz şimdi onun mali yüzünden birden ağzını açtı "elini versene." diyip bana bakmıştı ve elimi sıkıca tutmuştu. "Elini tutmak istiyorum." Annem ve babamdan uzaklastigimiza emin olup bir yere oturduk Eğilip yavaşça kafasını dizlerime koyduğunda nefesimi tutmuştum kalbim cok hizli atıyordu. İlk defa onunla boyle oturuyoruz.Dizlerimde yatarken bana bakıyordu.
Gözlerini bir kez olsun benden ayırmıyordu, "Seni Çok seviyorum First." demişti sadece gülümsemiştim. Kizardigimi hissediyordum. "kızardın" dedi ve kahkaha attiCevap veremiyordum Gözlerimi ondan çekip başka bir yere bile bakmıştım utançtan kafasını dizimden kaldırmışti Yüzlerimiz birbirine çok yakındı.
Yavaşça yüzünü yaklaştırıp dudaklarıma dudaklarını bastırdığında ellerimi boynuna götürdüm ve öpücüğüne karşılık verdim.
Dudaklarını dudaklarımdan ayırıp boynuma gömüldü Boynuma zevk dolu öpücükler kondururken konuşmuştu kafasını boynumdan çekince gözlerime baktı
kalbim deli gibi çarpmaya başlamıştı. Nefesimi tutmuş ve onu izlemeye başlamıştım "First Ben seninle üvey olmak hiçbir şekilde kardeş olmak istemiyorum."
"Bende istemiyorum ki" "böyle devam mı edecek ilişkimiz seninle geleceğim olsun istiyorum küçük bi evimiz kedi köpek sahil kenarı Bi de sen ben istiyorum seni o yatakta sabaha kadar öpmek istiyorum"
"Bilmiyorum bebeğim böyle nasılsın devam edeceğiz...bende seni çok seviyorum ama yapacak birseyimiz yok" Khao elini yanağıma götürmüştü "ben senin her zaman yanında olacağım First" diyebilmisti
"Bende.."Khao kafasını bana yaklaştırınca öpecegini sanmistim ama o elleri ile beni gidiklamaya başladı "hahah Khao yapma gidiklaniyorum" kahkahalar atıyordum "bu bana kafa attığın için sana dedim intikamımı alacağım diye" "şimdi durmazsan Gene atacağım" beni bırakmış İkimizde oturuyorduk dudaklarıma minik bir öpücük kondurduğunda kizardigimi biliyordum onu gerçekten seviyordum ve her temasımızda deli gibi titriyordum
Dudaklarını yavaşça dudaklarımdan ayırdığında gözlerini aralayıp bana bakmıştı. "Geri dönelim mi artık?" demişti
Kafamı olumlu anlamda salladıktan sonra hemen ayağa kalkmıştım elleri bana uzattı ve elimi tuttu ve yürüyemeye başladık.•
Annem "ooo geldiniz mi" kafamızı olumlu şekilde salladık onlar kendi çadırlarını kurmuştu çoktan herseyi hazırlamışlardi Khao bizim çadırları almak için gitti bende yanında gittim ama sadece 1 tane cadir vardı anneme seslendim "anne neden burada 1 tane var 3 tane değil miydi" "getirdik ya oğlum" iyice bagaji aradım ana yoktu khaoya döndüm orada kıkırdiyordu "sen yaptın dimi" "yani 3 taneye ne gerek var biz beraber yatarız" anneme bağırarak "ANNEEE!! Sizinle yatabilir miyim yokmuş da" "gel yat oğ-" babam oradan lafa atladı "dur ne olum Khao ile yatsana koca adam oldun" üfleyerek khaonun elindeki çadırı çektim ve açmaya çalıştım khao bana bakip kahkahalar atıyordu yarım saat geçti hala çadırı kuramadım Annem oturmuştu ile çadıra "amina koyduğumun cadiri niye olmuyor ya" Khao sırıtarak "ben yapayım ver" "gerek yok ben yaparım şimdi açar videosunu izlerim" "İyi sen bilirsin" omuzlarını sirktti videosunu izlememe rağmen hala anlamadım nasıl yapacağımı khaonun yanına giderek khaoyu dürttüm orada uyuyakalmıştı "khao" "hmm" "yardim eder misin" Khao gözlerini açıp çadıra bakti kahkahalar patlattı "Cidden 2 buçuk saat uğraştın ama yapamadım mi" "gel sen yap o zaman" "Tamam lan ne vereceksin?" "Götümü" "söz mü" "söz lan yap vereceğim" "Tamam ver bana telefonu" oturup khaonun yapmasini izliyordum gözlerimden uyku akıyordu orada uyuyakalmışım khaonun beni dürtmesi ile uyandım "Ne oldu yapamadın mi" "bak bakalim yapmış miyim" Gözlerimi cadira diktim ciden yapmıştı "simdi verecek misin"
"Saçmalama Annem babam görür" "görsün söz sözdür" khaonun konuşmasına fırsat vermeyip çadıra kaçtım.•
ŞİMDİ OKUDUĞUN
love and passion
Fanfictionannesinin evlenmesini istemeyen first üvey abisine aşık olmuştu