Telefon

406 10 0
                                    

Zapomniałam dodać że Haillie u Monetów jest już rok, pod koniec rozdziału napisze wam lata uczestników, a Adrien jest jedynakiem!

Pov. Adrien

Tego wieczoru  dostałem telefon od mojego Ojca Egberta Santana. Odebrałem i nie zwlekając zapytałem - Ojcze? Czemu dzwonisz?.-  po zapytaniu usłyszałem odpowiedz. -Adrienie przykro że muszę ci dopiero teraz to powiedzieć lecz sądzę ze to odpowiedni czas by powiedzieć ci że masz siostrę i musimy ją do nas wziąć, resztę powiem ci gdy zejdziesz do salonu. - Czekaj kurwa co? Jak to kurwa siostrę? Nie zwlekając ani chwili dłużej zszedłem pośpiesznym krokiem na dół.

- Siądź. - rozkazał mi Egbert, wykonałem jego prośbę  coraz bardziej się niecierpliwiąc. -O co chodzi? - spytałem głosem praktycznie nie pokazującym nic oprócz zdziwienia. -A więc kiedy twoja Matka ode mnie odeszła poznałem inną, myślałem że to ona będzie tą jedyną, niestety nią nie była. Pozwoliłem jej wziąć Lili i odeszły. Miały się już nigdy w moim życiu nie pojawić, nie powiem było mi przykro, jak już wiesz od najmłodszych lat zawsze chciałem mieć syna i córkę. Dopiero dzisiaj rano dostałem telefon że matce Lili zostało odebrane prawo do niej przez znęcanie się nad nią, więc teraz to ja muszę ją przejąć pod opiekę. Oczywiście cieszę się że tak się stało, aczkolwiek gdy nadejdzie mój czas chciałbym, byś to ty wziął nad nią prawa gdy nadal będzie niepełnoletnia. - Wow, teraz to mnie zatkało. Co tu się dzieje ja się pytam? Ale w końcu to moja jakby nie spojrzeć siostra, już chce ją poznać. -Nie ma problemu. - Odpowiedziałem. -Kiedy do nas przyjedzie bądź przyleci?- spytałem - jutro o 15 bezie już na naszym lotnisku, wcześniej mieszkała w Kalifornii. -Dobrze podjadę pod nią jutro. -dobrze- odpowiedział mi. Po tym wszystkim poszedłem do mojego biura pracować, a po pracy poszedłem spać. Jutro zapowiada się ciekawy dzień. 

Haillie Monet - 16 lat.

Adrien Santan - 24 lat

Will M. - 24 lat

Vincent M. - 28 lat

Dylan M. - 18 lat

Shane M. - 17 lat

Tony - 17 lat 

Lili Santan - 16 lat.

Mogą podczas książki dojść inne też postacie. 

Rodzina Santan/Rodzina Monet ff Siostra Santana.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz