.

34 3 1
                                    

İsteğe bağlı oku :
Şimdiden uyarıyorum bölümde anlam veremediğiniz veya tuhaf gelen bir şey varsa şimdiden özür dilerim , çok ani olacak ve bayrama kadar bölüm yazamayacağım. Diye düşünüyorum çünkü sınav haftasındayım, ve yeni bi kitapta yazmaya çalışıyorum(hala taslakta) falan filan neyse zorla okutmuş gibi oldum hadi geçelim.

Hikaye başı:

Siz artık Kore'ye dönmek için İstanbul'a geri dönersiniz. (Bts'le beraber)
Ve suga'nın gri jeti özel olarak ayarlanmış havalimanında bekliyordu.

Suga: Kızlar hangi jetle döneceksiniz ?

Fei: Ben bizim jet ile döneceğim yn yi bilmem

V: Fei sakınca olmazsa bende seninle gelebilir miyim,

Fei: ne sakınca olacak canım Aaa gel tabi

Jk: Ben de geleyim mi ?? Ne olur ben de geleyim .

Fei: Jk lütfen insan gibi dur , ve tabii gel.

Jimin: Fei fang Jk e söylediği bu ağır laflardan dolayı işinden alındı . Şok şok şok

Fei: Olamaaaz çok özür dilerim jk oppa affet beni sana yalvarıyorum. Onıöğjdgofouedarüht

Jk: yoo affetmiyom.

Jimin: evet sayın seyirciler jk hayranın özürünü kabul etmediği o an ve saniye kareler.

Jk: olm senin kafan mı güzel ?? Ne içtin geldin ?

Jimin: yoo gayet normal yani , neden ki çok mu beğendin ??

Yn: ben anladım derdini bu arada ya offf

Jk: neymiş derdi ??

Yn: siz buna çok mu türk haberleri ve magazin haberleri izlettiniz ?

Namjoon: yani yolda 4, 5 tane falan izlemiştir.

Yn: ama nasıl 4 ,5 tane full olarak yoksa 1 haber olarak mı ?

Namjoon: full galiba ...  neden ki çok bi fark yok gibi

Yn: nasıl yok 1,2 saat süren haber mi yoksa 5 dk veya daha kısa süren bi haber mi ?? Hangisi daha kısa .

Namjoon: bi dk Türkiye de haberler niye bu kadar uzun sürüyor ki ? Hayır yani ne anlatıyor olabilirler ki, Kore'de en uzun haberler haftasonu falan veya kanser olunca oluyor ya genelde.

Yn: Türkiye en olaysız gün de bile olay vardır mesela başlıca örnek vermem gerekiyor ise ; güneşe fazla sıcak diye ateş açan , çocuğu kaybolan , Kore'ye kaçıcaz diye 2 sokak öteye gidip uyuya kalanlar , sokak röportajları, Dünya haberleri falan filan derken gidiyor ki ben size iyi olanları anlattım işin bide ağıza alınmak istemeyen  hali de var yani ... Ki zaten bu kısım Türkiye'nin gelişememe durumu açıklıyor diyeyim.

Namjoon: ... Bana söyleyecek söz bırakmadın , son dediklerin olmasa  güler geçerdim ama o son beni bitirdi. kendi ülkeni bu kadar kötüleme istersen, 

( yazacak daha bi şey bulamıyorum opsiyonel , öneri alabilirim , yoksa bu  daha gitmez )

aylardır bölümü bekleyenlerden kaçıyorum 

Suga İle Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin