HERŞEYİ BİLİYORUM!!

13 1 0
                                    

(3 Yıl önce)
Bıraksana kolumu Fırat hâlâ daha bana güvenmiyormusun? Bu evliliğin ne anlamı kalıcak o zaman? Ne istiyorsun daha bana bir inancın bile yok. Fırat Neslihan'ı dinlemiyordu bile eline geçen ne varsa hepsini savuruyordu.

Hâlâ neyden bahsediyorsun? Ne yaptığın farkında bile değilsin. Senin o aptal kafan şirketi batıracaktı! Şirketi! Karşı holdingin tepkisini görmedin sen ya? Ben bu şirketi kurmak için emeğimi verdim! emeğimi!! Kafanı toplayacaksan iyi topla!
Toplamayacaksanda bir daha benim holding ile işlerime sakın ama sakın karışma! Yoksa sonuçlarını ve bedellerini ağır ödersin. Bu konu ilk defa açtım, bir daha son defa asla açtırtma bana.

-Aysell!!

-Buyrun,Fırat bey

-Sofrayı hazırla kızım.

-Tamam efendim,hemen hazırlıyorum.

Neslihan sende Devini çağır. O odasından artık bir çıksın.

-Tamam Fırat.

Neslihan ayağındakı rahatsız edici ayakkabılarıyla merdivenden çıktıktan sonra Devin'nin odasının önüne gelir.

-Devin hadi kızım aşağı inde baban seni çağırıyor, ayrıca sofrada birazdan hazır olur.

- O adamla aynı sofrada oturmak istemiyorum anne ,daha fazla zorlama.

-Baban istiyor kızım hadi çık artık şu odandan bütün gün odandan çıkmıyorsun.

-Babam mı? O benim babam falan değil anne ,herşeyi biliyorum.Benden daha ne kadar saklamaya devam edeceksin?

- Kızım bi di-

-Seni dinlemek istemiyorum, katlanamıyorum anne dayanamıyorum. Beni anlamıyorsun bile o pislik adam seni sevmiyor bunu görmüyormusun?
Bana hiçmi acımadın anne? Hiçmi? Bu kadarmı önemsizim senin gözünde. Daha fazla zorlama anne. ne senin, nede o adamın yüzünü bile görmek istemiyorum.

-Kızım kapıyı açta konuşalım, lütfen.

-Babam beni terk etmiş. Sen bana bunu bile söylemedin. Ben o adamı babam sandım ya babam sandım babam!! O adama sarıldım ben. Saçımı okşadı gerçek baba sevgisini tattığımı zannettim . "Yalanmış anne hepsi Yalanmış"

Devin bir yandan anlatıp bir yandan hıçkıra hıçkıra ağlarken nefesi ağlamaya yetmiyordu artık. Devin daha fazla kapıyı açmadığı için Neslihan aşağı inmişti. Fakat Neslihan Fırat'a birşey söylememişti. Söyleseydi biblolar, vazolar havada uçuşabilirdi.


2.Bölüm birkaç gün sonra yayındaa

NOT=İlk bölüm biraz kısa oldu. 2. Bölüm bomba gibi gelecek.<3

Takip etmeyi unutmayın!

İyi Okumalar Dilerim <3

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 25 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SAHİL RÜZGARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin