ÖLÜM

224 8 8
                                    

Kan akıyordu karnından kan akıyordu onu bıçaklamıştım inanamıyorum ben katil olamam ben şimdi katil mı olmuştum titriyordum çok korkuyorum ne yapacağımı bilmiyorum ağlıyordum kafamı kaldırıp çocuğa baktım çocuk yerde kanlar içinde yatıyordu.Yanına gibip nabzına baktım nabzı atmıyordu.
Çok kısık bir sesle "ben katil mı oldum şimdi"dedim yerden destek olarak kendimi duvara doğru ittim.Dizlerimi karnıma doğru çektim kafamı dizlerimin üstüne koydum ve ağlamaya başladım.Uzun bir süre sonra burdan gitmem gerektiği için yavaşça ayağa kalktım ve son kez arkamı dönüp çocuğa baktım zemin onun kanlarıyla doluydu . Kapıya doğru koşmaya başladım ve olduğum binadan çıktım. Etrafata bakındım ve koşmaya devam ettim nereye gittiğimi bilmiyordum sadece koşuyordum . En son bir sokakta durdum ve biraz soluklandım yavaş yavaş yürüyordum biraz ilerde bir bank vardı oraya doğru ilerledim.Yavaşça banka oturdum kolumda ki saate baktım saat baya geç olmuştu saat 00.00 dı banka uzandım ve yıldızları izlemeye başladım.
BİR SÜRE SONRA...
saat 2.00 dı ben hala uyuyamamıştım bankın biraz ilerisinde bir sokak lambası vardı onu izliyordum ama vakit geçmiyordu .
BİR SÜRE SONRA...
Güneş doğmaya başlamıştı gram uyuyamamıştım olduğum yerden kalktım ve yürümeye dün öldürdüğüm çocuğun yanına gidiyordum yavaş yavaş yürüyordum sonunda varmıştım binanın önünde polis arabası ve ambulans vardı beni fark etmesinler diye ağacın arkasına geçmiştim.Binadan üstü örtülü bir ceset çıkarmışlardı ambulans arabasına doğru götürdüler ve araba gitmeye başladı. Bende arkasından bakmaya devam ettim

3 NİSAN 2023

Yerde yatan çocuğa bakıyordum arkadan bir ses geldi ve hemen sesin gediği yere baktım ve ses tekrar geldi "katilsin sen" sesler yükselmeye başlamıştı kulağımın çok yakınında ses geliyor gibiydi o kadar yüksekti sesler sesler devam ediyordu "katilsin sen katil" sesler durmuyordu burdan çıkmak için kapıya doğru koştum ama kapı kitliydi açılmıyordu başka kapıları denedim ama onlarda aynı şekilde kitliydi yere çöküp ağlamaya başladım. Sıçrayarak uyandım ve etrafında baktım ki herşey bir rüyaymış yataktan hemen kalkıp mutfağa doğru ilerledim .Kendime bir kahve yapmak için bardak çıkardım ama kapıdan bir ses geldi ve bardak elimden düştü. Kapıya doğru baktığımda kimse yoktu hemen etrafı temizledim ve giyinmeye odaya çıktım. Üstüme siyah düz bir crop giydim altıma ise gri bol paça bir pantolon giydim ve aşağı indim.
Motorumun anahtarını alıp evden çıktım. Garaja doğru ilerledim bir an telefonum çaldı cebindem telefonu çıkardım. Erkek kardeşim arıyordu hemen telefonu açtım "efendim ablacım" dedim "nasılsın abla" "iyiyim ablacım sen nasılsın" "bende iyiyim napıyorsun " "iyi işte babamın yanına gidiyorum sen napıyorsun " "iyi otuyorum bende" dedi sonra bir kaç saniye sonra "abla" dedi ama bir şey istiyor gibi söyledi "efendim" "bende geleyim mi " "nereye" dedim
"Senle işte babamın yanına " "olur gel ablacım ben evin önüne gelirim o zaman yazarım sana " tamam ablacım bekliyorum seni " görüşürüz" dedim ve telefonu kapattım motora bindim ve yola çıktım. Yolda giderken önümde ki motorcu bir an yere düştü hemen durup yardıma yanına gittim "iyi misiniz beyefendi" dedim kafasını kaldırıp bana baktı ve "iyiyim teşekkürler dedi" "rica ederim yardım edebileceğim bir şey var mı" dedim " aslında var dedi " " ne var dedim " hafifçe sırıttı ve "numaranızı verir misiniz acaba " dedi yüzüne baktım ve belli belirsiz gülümsedim "tabi" dedim ve telefonuna numaramı yazdım " isminiz neydi hanımefendi" dedi "iz sizin" dedim "Alp " dedi "memnun oldum Alp benim gitmem gerek görüşürüz" "görüşürüz" dedi ve yola devam ettim kardeşimi almak için evin önüne geldim ve mesaj yazdım ve onu beklemeye başladım. Apartmanın kapısı açıldı ve bulut gelmişti beni görünce hafif bir şekilde gülümsedi. "Ablam hoşgeldin" dedim bana doğru yürüdü ve hemen sarıldı bende ona sarıldım "canım ablam çok özlemişim" "bende özledim kuzum" dedim . Sarılmayı bırakmıştı bir kaç adım geri gitti "hadi gidelim" dedim ve motora doğru yürüdüm o da arabasına doğru yürüdü .
🖤🖤🖤🖤🖤
Akşam olmuştu ve eve dönmek için motoru çalıştırdım ve telefonum çaldı. Tanımadık numara arıyordu
" Alo kimsiniz" dedim "merhaba iz ben Alp sabah tanışmıştık hatırladın mı " "evet hatırladım nasılsın Alp "
"İyiyim sen nasılsın " "bende iyiyim teşekkürler " " aslında ben birşey sormak için aramıştım" "tabi sor"
"Yarın kahve içelim mi bir yerde"
"Olur saat kaçta ve nerde" " akşam 5.00 uygun mu " "olur " " sahilde buluşalım sonra gideriz bir yere olur mu " "olur olur farketmez benim için o zaman yarın görüşürüz Alp" "görüşürüz iz" dedi ve telefonu kapattım
🖤🖤🖤🖤🖤
Odam da uzanıyordum ve içeriden bir cam kırılmış gibi bir ses geldi yataktan kalktım ve çekmecemden silahımı aldım ve aşağı mutfağa doğru indim mutfaktan ses geliyordu. Siyah maskeli bir adam vardı silahıda vardı
Kısık sesle "kim kimi vurursa diyorsun demek " mutfağın arka kapısından dolanıp ordan arkasına geçtim ve kolumu boynuna doladım ve elindeki silahı yere düşürdüm kollarını arkaya doğru alıp yere ittim ve yüzüne silah çektim " olduğun yerde kal sakın hareket etme" dedim ve yerdeki silahı ayağımla uzağa fırlattım "kimsin sen ve ne işin var" dedim ve yanına yaklaştım ve maskesini çıkarmak için uzandım ve bana engel oldu silahla kafasına vurdum ve"sus" dedim maskeyi çıkardım ve gördüğüm manzara ile şok oldum "Victor"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 14 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kalbimdeki Suçlu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin