19 éves szingli leszbikus lány vagyok, masculin beütésekkel , nem sminkelek ezért nem olyan hosszú a reggeli készülődésem ideje, de aznap sem tudtam normális időben elkészülni. Késve sétáltam cigivel a kezembe az iskola kapuja felé , dohányzóhelynél állt egy nő, nem vettem róla tudomást . Elnyomtam a cigit majd nyitottam ki az ajtót mikor egy hang megszólított
-Nem egészséges ez ám, ajtót meg tartsd meg nekem légyszives- mondta a mogorva nő
természetesen megratottam neki, választ viszont nem adtam .Eltelt két óra már , mikor szólt az osztályfőnököm ,hogy fel kell sétálnunk a negyedikre mert ott lesz óránk. Felmentünk de nem volt ismerős a terem , se semmi, soha nem voltunk még ott. Hangos magassarkú kopogtatásra lettünk figyelmesek a folyosón, majd belépett az ajtón egy új tanárnő.
Végignéztem rajta hisz ha már bámulnom kell , valami jót bámuljak.-Ez egy 40 éves nő, vékony, szép arcal és nulla ránccal -mondta egyik osztálytársam sugdolózva.
Igen ezt én is észrevettem -mondtam magamban
Sziasztok! én leszek mostantól az új Tanárotok, ha valamelyikőtök szemtelen velem az megbukik bármi áron, úgy csináljátok! Megnézetem a jegyeiteket, undorítóak, felhúzlak titeket valahogy de ehhez ti is kelletek! mutatkozzatok be egyesével kérlek! - mondta a tanárnő
VÉGE A TANÍTÁSI NAPNAK
sétáltam hazafele , gondolkoztam ezen a tanárnőn, határozott és gonosz, ez lejött de mégis megfogott valahogy.
Hazaértem bementem a szobámba és próbáltam rátalálni a tanáraim facebook ismerősei közül, hisz a nevét sem árulta el. Nem találtam sehol, feladtam a keresgetést és inkább lefeküdtem aludni ,hogy kipihenjem magam reggelre.
Másnap reggel szintén ugyan abban az időben érkeztem be a suliba (késve természetesen) . Ugyan úgy ott állt aznap reggel 8:13 kor a kapuban az a nő, aki megszólított.
-Jó reggelt Niki... bár neked kéne köszönnöd elsőnek hamár a tanárod vagyok!
- Jóreggelt Tanárnő , elnézést nem láttam ,hogy ön az!-mondtam erőteljes hangon
El sem hittem ő az, kicsit örültem ennek a találkozásnak,bár nem tudtam miért volt bennem ekkora öröm.Eljött a kövi óra, csak ezen a nőn járt az agyam, hogy mégis mi fogott meg ennyire benne . Kicsit utánakérdeztem annál a tanárnál akivel volt óránk ,hogy mégis mit lehet tudni erről a tanárnőről. Elmondta a nevét...kiderült ,hogy Adriennek hívják és,hogy összekefél a magyar tanárral miközbe mindkettőnek családja van. Kicsit meglepett ez a sztori dehát élni tudni kell, de mégis éreztem egy kis irigységet.
Nem feltétlen hittem ezt el, hisz csak egy pletyka..
Ekkor megjelent egy barátnőm
-Sziaaaa Niki, lekisérsz kérlek a titkárságra? le kell adnom a papírokat-persze!- mondtam neki fáradt unott hanggal.
már belelógott egy órába ez a kis kísérgetés , de mikor elindultunk fel megláttam ,ahogy kijön a könyvtárból Adrienn tanárnő és a magyar tanárunk .Elég fáradt , izzadt külsővel nézett rám a Tanárnő . Csak nézett és nézett míg beszélt hozzá a másik tanár.Én elmentem onnan miközbe tartottam a szemkontaktust.
-Miért nézett téged ennyire az új tanárnőnk?- kérdezte a barátnőm akit kísértem.
-Gondolom próbált hatni rám ,hogy nehogy el pletyizzuk a látottakat- mondtam neki görcsös hangon .
Délután 4 óra
megcsörrent a telefonom
*Sziasztok! Holnap elmegyünk az állatkertbe , jön egy szülő és mégegy kísérő tanár!*
elképzelhetitek mennyi kedvem volt menni, unalmas az egész. az osztályom meg egy igazi állatekert , nem akartam menni.
Másnap reggel.
Találkoztunk az osztállyal az állatkert előtt, viszont ott volt Andrienn tanárnő is, aki mellémsorolt a kis csapat végén. Rohadt kellemetlenül éreztem magam ezért inkább szépen elsoroltam az osztálytól és sétálgattam egyedül tovább.
-Szia!- szólított meg valaki mikor az oroszlánoknál voltam
megfordultam majd megláttam egy régi iskolatársam aki már elballagott
-Szia Fanni!! de örülök neked, rég taliztunk.
ezért a lányért oda vissza voltam, ahogy ő is értem de nem volt köztünk semmi mert helytelennek tartottuk, kapcsolatba voltunk mind a ketten.
Hogy vagy mostanság? -kérdezte tőlem Fanni
- egész jól, kaptunk egy új tanárt , illetve elköltöztünk.
- Ú kit kaptatok? lehet tanított engem is!
- valamilyen Andrienn.. matek tanár, vezetéknevét nem tudom- válsszoltam neki visszafogottan.
-Jaj... szerintem tudom ki az..tartsd magad távol tőle szerintem
-mi? miért?
- mert mikor engem tanított megcsalta a férjét, először egy diákkal..aztán ugye a magyartanárral . de sztem arról tudsz..
-EGY DIÁKKALL?- kérdeztem tőle szinte kiabálva
Abban a pillanatban befogta a számat és a falhoz nyomott
-igen egy diákkal, de ne hangosan, erről csak én meg az tud akivel lefeküdt.
majd szépen lassan levette a kezét a számról de amint szóhoz jutottam volna megcsókolt.
testem bizsergett és égett egyszerre, azt akartam ,hogy vége legyen de mégis szerettem volna folytatni.
Fanni eltolta magát tőlem, a fülembe súgta ,hogy ez egy első és utolsó csók volt, hamár sose teljesíthettük. majd otthagyott.
kicsit bánkódva de elfordultam és visszaindultam az osztályhoz. Megláttam Adrienn tanárnőt..végignézte.Végignézhette ugyan azt amit én láttam tőle.
reméltem valami hasonlót érzett mint én...csak tudnám miért éreztem úgy. Hisz sok a korkülönbség, és biztos nem vonzódik hozzám...csak az a baj ,hogy én hozzá valamiért igen.
-Jólvan gyerekek, menjetek haza pár perc és szakadni fog az eső.- mondta az osztályfőnököm
még mindenkitől elköszöntünk végig láttam ,hogy bámul Adrienn tanárnő, majd én elindultam haza és nem néztem vissza.
YOU ARE READING
A kacsintás
Non-FictionSziasztok! ez a könyv megtörtént események alapján íródott, vagy lehet nem? hát ez sajnos nem fog kiderülni a törvények miatt🫢 Jó olvasást. 18+