Частина 4

3 0 0
                                    

Наступного дня,Чонгук прокинувся від шуму міста за вікном,тіло не хотіло вставати,таке відчуття ніби ломе все тіло до кісток,та тихий хруст який доносився з кімнати.Встав, потер очі,і тихо посміхнувся собі подумки.Побачивши на будильнику десяту ранку,зрозумівши що проспав, зірвався з місця та голосно залаявся: "Та твою мати знову проспав".Натягнув чорні порвані джинси,на верх чорна сорочка з маленьким вирізом на груди,та чорні кросівки,він бистро вибіг на роботу,забувши що інтерв'ю на одинадцяту. Повезло що його квартира знаходилась від 5 хвилин їзди.
                "час інтерв'ю"
Всі метушатця ,піднявся галас через знаменитого письменика.Йшли  чутки що він неперевершено красивий.Відчинились  двері,зайшов парубок років 20-25.Речі обтягували худі ребра та тонкі стегна,а очі парубка була як темна ніч з маленькою зіркою,замість зіниці.На носі маленька родинка яка ,надавала якусь родзинку в його образі.
Чонгук сів на крісло, а Техьон сів напроти.
            "Інтерв'ю почалося"
-Доброго ранку всім нашим читачам, ви на каналі "U.A.Singe" сьогодні ми візьмемо інтерв'ю у Кім Техьона  автора таких видатних робіт як:"Степовий плуг" ,"Смертельна ін'єкція","Mixed" "Лови момент дива" та багато інших.
-привіт Техьоне
-Привіт всім нашим глядачам
-Привітик, любі друзі! дякую, що читаєте мої роботи
-Що ж як ваш настрій? Як ваше життя?
-Настрій чудовий! життя  звісно виглядає як гойдалки, але завдяки цьому я і пишу роботи
-Мені стало цікаво,яка ваша улюблена цитата по життю?
-"Хто не жив посеред бурі, той ціни не знає силі.” – Леся Українка
Леся Українка видатна українська поетеса, письменниця і перекладачка, відома своєю поезією та драматургією.
-Добре. Зараз ваша найпопулярніша робота це "Смертельна ін'єкція"  Як думаєте чому саме вона?
-Можливо, тому що там згадуєтся смерть,а для більшості людей ця тема табуйована.А нам завжди цікаво те,що є під забороною,та й не звичний або можливо, читачам більше сподобалася,така структура роботи.
-Опишіть себе трьома словами.
--Чуйний,мрійливий,чесний
-Можете розповісти про якусь цікаву ситуацію з написанням книгу?
-Було тяжко написати інтим,де було описано секс двох головних героїв.Бо рідко пиши такі сцени було дуже незвично,тому мені прийшлось подивитись порно.
-Чи стикалися ви з хейтом?Якщо так то як ви на це відреагували?
-ні, не стикалася, але якщо б був хейт щодо моїх робіт, то я б нормально на це відредагував,і спокійно б відносився до цього.
-У вас є псевдоні
-Поки немає
-Ви пишете план до роботи, чи працюєте без нього?
-Пишу роботу без плану, іноді взагалі буває, що я за день можу написати незаплановану роботу.
-Як ви створюєте образи для своїх персонажів?
-нуу.. я підбираю образи, які максимально схожі з образами тих, про кого я пишу. Для мене це легко, бо пишу я по людям яких я знаю в житті або прототипом.
-Як ви придумуєте нові частини?
-Сам не знаю, воно ніби саме в голову приходить
-Чи з'являлось бажання кинути роботу?
-ох,так
-Дякую на цьому наше інтерв'ю підійшов до кінця, будуть якісь побажання?
-ні) дуже дякую за такий досвід
-Дякую всім нашим глядачам, не забувайте ставити реакції, якщо у вас є питання пишіть в коментарях
-Дуже дякую, що читаєте мої роботи. сподіваюся, що у мене буде ще можливість повідповідати на ваші питання таким чином) гарного дня, бережіть себе.
               Інтерв'ю закінчилось.

Psycho fell in love with a princeWhere stories live. Discover now