Yapacağınız işin ben

8 2 2
                                    

15-0....

Eskiden yendiğimiz tüm takımlara yeniliyoruz...

Annem kulüpten ayrıldı ve başımıza başka bir antrenör geçti. Keşke geçmeseydi.

Maçımız eski takımımla 1-1 ilerliyor,Timebreak setindeyiz önümdeki kız manşet alamıyor her topu benden bekliyor ve ben koşamıyorum oraya kadar fakat hoca manşet alanı çıkartıp alamayanı koydu.

Eski kaptan servisleriyle timebreak setini aldı...

Ama biliyor musunuz?
Ben kazanmış gibi hissediyorum.

Servislerim geçmiyor diye takımlarına almıyorlardı beni, ace aldım iki tane
Zıplayarak denediğimde dalga geçiyorlardı, bir ace smaç servisimden aldım.

Topa elimle koşuyordum o zamanlar,dublaj deniyordum mala bak diyorlardı, üç top kurtardım dublajımla.

Top karşıladım

Önceden elime olduğum yerden yerleştiremediğim topa art arda üç smaç çakıp sayı aldım. Karşılayıp bizim sahaya düzen topa smaç vurdum ve en sonunda sayı aldım.

Bana yapamazsın dedikleri her şeyi yaptım.

Kaybettik,onlar ağlamışlardı kaybettikleri zaman.
Ben ağlamadım

Aksine ben kazanmış gibiydim,çünkü tüm takımları 2-0 yenerlerken bir tek bizim takımda zorlandılar ve eminim ki maç kontrolü Aziz hoca değil annemde olsaydı maçı alırdık.

Zorluydu,düşüşlerimiz oldu ama toparlamıştık o kızın karşılamalarına kadar....

Manşet almayı bilmediğini biliyor hoca.

Annem kapalı diye tüm hocalar sinir oluyordu anneme. Kendi takımları seçilmiş çocuklarındı ama onlar sürekli kaybediyorlar.

Bize Aziz hoca hep bu ligi boşverin diyor,bizim emeklerimiz var neden boş verelim hocam?

Tch. Aziz hoca o kızı oyundan çıkartabilirdi,yapmadı. Sürekli bana baktı sen alacaksın diye. LAN BEN ARKADAYIM NAPAYIM DAHA ALTIDAKİNİN KOŞMASI GEREK KOLUNU OYNATMAYA TENEZZÜL ETMİYOR HANIMEFENDİ

Kısacası yapmak istedileri şey bizi düşürüp ligden çıkamamamızı sağlamak. Böylece seneye bizi yetiştiriyormuş gibi yapıp sonra biz aynı oynayıp yükselince benim başarım diyebilmek için.

"Bunlar ligden çıkamamıştı ama ben çalıştırdım bir sene ve çıkarttım onları üst lige"

...

Sadece o takımdan birini görünce bende oluşacak utanç hissini düşünüyorum, teşekkür ederim Aziz hocam bizleri salıp kaybetmemizi sağladığınız için<3

Pf. Benlik bu kadarr

Sizi seviyorem görüşürükkkk<3333

Kendi Hayatımdan SahnelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin