1.Bölüm

1 0 0
                                    

Merhaba,benim ismim Yeon-Joo ve birazdan hikayemi anlatacağım.Gözünüzü kocaman açın ve yazıları okuyun..

15 yaşındaydım,ve tiktok keşfetimde hep kpop ile ilgili videolar vardı.Baya da güzel dans ediyordum.
Sesim hakkında da o kadar kötü değildim ama lisadan neredeyse daha iyi dans ediyordum.
"İdol olmak istiyorum artık!Ama anneme sormam lazım"
Annemin olduğu odaya doğru yürüyordum..
"Şey anne bi bakar mısın.."
"Ne var kızım he yemek istiyorsan git kendin doldur."
O an çok sinir olmuştum.Belki onu mutlu edecek birşey söyleyecektim??!

"Hayır direkt konuya girmek istiyorum,ben idol olmak istiyorum!"
"Ne idolu otur oturduğun yerde ders çalış yine saçmaladın Yeon-Joo!"
"BEN ARTIK BIKTIM SENIN DUSUNCELERINDEN ANNE BEN IDOL OLMAK ISTIYORUM BUNA IZIN VERMEYECEKSEN EVDEN GIDICEM!"
"Terbiyesiz sen annenle nasıl konuşuyorsun!?(her zamanki konu)Ben seni karnımda 9 ay boyunca taşıdım bu karşılığı mı vereceksin??!"
O kadar gıcık konuşuyordu ki sesi çekirge sesine benziyordu!
"Ben eşyalarımı toplayıp gidiyorum"
Nerede kalacaksın derseniz 3. yaşımdan beri kumbaramda para biriktiriyordum ve 1000 kilo gibi bir ağırlığı vardı neredeyse
"Ne halin varsa gör be terbiyesiz köpek"

Evi terk etmiştim ve SWON HOTEL isimli otele gidecektim..

(1. Bölüm biraz kısa oldu çünkü sınavlarım var ve şarjım 4 yeni bölümde görüşmek üzere..)

Acılı İdolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin