2.Bölüm

0 0 0
                                    

İçimden şunlar geçiyordu"ya hayatım sandığım kadar iyi geçmezse?.."Evet,ilk defa idollük hakkında bunu düşünmüştüm.Peki neden?Nereden gelmişti bu aklıma bir an gözüm doldu ve şunları dedim"Annemin yanımda kalsam daha kötü bir hayat geçireceğimi de biliyorum"

Tam SWON HOTEL'in önünde duruyordum."Yeni bir hayata çok hazırım!"mutlu bir şekilde otele girdim.

Yeon-Joo
Merhaba bir oda tutmak istiyorumda
kaç won?                           
                                                                        Resepsiyon
                                                             10.000 won efendim
                                              oda hazırlatayım mı?
Yeon-Joo
Evet hemen

Resepsiyon 10 dakika içerisinde oda hazırlatmıştı ve
parayı ödemiştim.Geriye sadece 200.000 won um kalmıştı(matematikten nefret edenler başka fice geçiyor ksksksksksksksks)

Odaya yerleşmiştim ve geriye kalanlar vocale,rape ve dansa çalışmaktı.Dansım Lisa'dan bile daha iyi olduğu için dünyanın en zor dansını yapacaktım ve sektörü sallayacaktım.Hemen çalışmalara başladım ilk başta vocale ve ses egzersizine çalıştım sonra rap ve ses tonuna ve sonra da dansa.

Bunları günde bir tanesini 2 saat yapıyordum dansı ise 4 saat.Bunlar günde 12 saatimi haftada 84(matematiğim mükemmel ksksksksksk)saatimi alıyordu.Haftada kendime sadece 5 saatlik izin veriyordum.Ayda ise 2 gün.

Günler,haftalar,aylar geçmişti ve o gün gelmişti.Dansım harikulade,sesim ve rapim mükemmeldi.Kendime aşıktım nerdeyse.Hemen hazırlanıp JYP binasının önüne gelip tiktok videosu çekmiştim ve hemen binaya girdim.Tonlarca insan vardı zar zor içeri girmeye çalıştım.Tam içeri girecekken..BANGCHAN ONUME GELDI VE ONA CAPTIM.

Ne olduğunu anlamaya çalışıp yukarıya baktım.En sevdiğim JYP idolu bangchana çarpmıştım!?Hemen bana sarıldı ve özür dilerim diyip gitti.O an sevinçten ağlayacaktım,bangchan bana sarılmıştı!
    

                                        《 3 HOURS LATER》
JYP'nin olduğu odaya girmiştim.

Yeon-Joo
Merhaba efendim ben Kim Yeon-Joo

JYP
Tanıştığıma memnun oldum yol-cuu(YAZARKEN PATLADIM PUAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAH)

Güvenlik
Efenim ismi Yeon-Jooymuş

JYP
(Kısık sesle)Tamam sus


Size kısa gelebilir ama ben  bunu yazarken elim koptu
Neyse yeni bölüm gelir bysss☆♡

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 28 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Acılı İdolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin