Ini kisah benar yang aq tak mungkin lupakan.Aq bekerja di bahagian customer service Dan aq dapat mengenali ramai orang.suatu hari aq bernafsu gila hingga aq terpaksa mengambil cuti kecemasan.Aq terus mencari di app Grindr tapi tidak berhasil..kerana terdesak aq mengambil keputusan yg tak pernah aq buat..menelefon Salah sorang customer yg aq kenali..Aq tanpa bnyak bicara trus meminta...Abg mat..sya nak minta tolong ni..boleh?Tolong mcm mana tu?sebelum tu Sy minta maaf kalu permintaan saya ni tidak masuk akal..Takpe..tolong macam mana tu..kata abg mat..
Saya nak minta Abg mat belanja aiskrim..boleh?la.
Belanja aiskrim je...tu Abg mat boleh bantu...tapi Abg mat...ni belanja aiskrim lain tau...?!Ye ye..boleh...Serius ke?abg mat tau ke aiskrim apa sya nak?
Ala..tak vanilla ..colekat kan?bukan tu abg mat...aq Mula merajuk..!!.
Abg mat tau la..aiskrim dlm seluar...Eh..abg mat..abg mat faham ek?jadi boleh ke?
Abg mat faham...faham apa awk nak?boleh ..bila nak?Nak nak..sekarang la..Sy tak kerja ni..
abg mat kerja ni..lunch break ok tk?kalu ok..bagi location Abg mat dtg..Aq terus share location umah aq Dan aq siap sedia di rumah..Setengah jam kemudian Abg mat pun sampai..
Aq terus Ajak abg mat masuk ke rumah..terus ke bilik aq...aq tanpa segan silu..terus membuka seluarnya Dan kolom koneknya...argh..erm..sedap nya ..Aq semakin rancak mengolom Dan semakin kembang konek abg mat...
Pergh...besar n panjang abg mat ..keluar urat konek abg...sedap ek kena kolom...ni first time abg mat merasa... Bini abg mat tak nak isap konek abg..Aq terus mengolom konek abg mat..sambil melihat reaksi muka nya yg ghairah ..adui.
Sedap nya ..hingga aq dpt deepthroot Konek abg mat yg panjang itu...yes.yes...masuk dlm lagi...tahan tahan ...arghhhhhh...suara abg mat makin keras desahannya....
Aq terus mengolom hingga la abis waktu rehat Abg mat..
Abg mat tak pancut?Abg mat lambat pancut kalu tak masuk lubang...abg nak jolok boleh..minta Abg mat ..boleh boleh...Tp kondom takde ni ..
Erm...alahai..kondom tak de..susah la...kata Abg mat ..Hari tu aq hnya menikmati konek abg mat tanpa pancutan...tp aq bertuah kerana esok nya..abg mat wsp aq untuk dtg aq kolom lagi...
Abg mat dtg tapi tergendala kerana dia menerima panggilan Dari istrinya...
Sejak hari itu...tiada kabar berita pabila no phone nya sudah di miliki oleh org lain...
Aq terkilan tak dpt tunaikan permintaan abg mat untuk dia menjolok lubang aq..
Tapi aq hingga hari ni Masih mengharap agar dpt bersua lagi dengan nya ..
Dan memberikan nikmat seks bersama aq ...