1.bölüm

715 38 3
                                    

"Oğlum okulunda ilk günün bari şimdi erken kalk kime diyorum ben kalksana Melih!! 5 dakika içerisinde kalkmazsan terlik geliyor bak ."

Bu sabahın köründe malesef konuşan aysel sultan yani annemdi.

Annemin sesini duyar 'duymaz homurdanmaya başladım. Oysa bu sıcak yatağımdan kalkmaya hiç halim yoktu.

"Melih!!! Kime diyorum ben kalk diyorum sana okula geç kalırsan bu sefer babanın elinden kurtulamazsın zaten diğer okulundada devamsızlığını hemen baş köşeye koymuştun. Bu okulda devamsızlık yaptığını görmicem ".

Malesef babam olucak kişide arif reis. her ne kadar anlaşamasakta babamdı yani satsan satılmaz atsan atılmaz.

Bunu duyar duymaz kalktım yerimden doğruca banyoya Koştum. Elimi yüzümü yıkayıp dişlerimi fırçaladım. Eski okulumda Sürekli okula gitmeyip kaçamak yaptığım zamanlar baş belası müdür direk babamı arayıp yetiştiriyordu.

Babamla hiç uğraşmak zorunda olmamak okula gitmek zorundaydım babam ise beni gördüğü her an sürekli tembel beceriksiz ömrüm hayatım boyunca bi boka yaramıcağımı söyleyip duruyordu. Gerçekten Bunalmıştım. okulu bitirebilirsem ilk işim Bi evden kaçmak olucaktı.

Okulun tabiki ilk günü forma giymicektim.
Üzerime hızla sweatshirt geçirdim alt kısma ise eşofman giyip çantamı hızla alıp merdivenlerden inmeye başladım.

Annemle babam kahvaltı masasına oturmuş kahvaltı ediyorlardı. Babam beni görür görmez söyleyeceklerini az çok tahmin ediyordum ve şaşırtmadı yine.

"Ooo sonunda teşrif ettin oğlum hiç gelmeseydin zahmet etmişsin gelipte bak. Beni iyi dinle iyiliğin için Konuşuyorum. Ben sakın ola eski okulundaki davranışlarını yeni okulunda gösterme külahları değişiriz sonra "

"Ya baba anladım sorun bende değildi zaten sadece siz kendi bildiğiniz gibi anladınız olayı"

babamla annem bana onaylamaz Bi bakış atıp yemeklerine geri döndüler.

Bende önüme dönüp bana ne zaman güvenebileceklerini düşündüm. o sırada sessizde olan telefonum titredi.

0514*******:" etrafındakilerin ömrü iki cümleme bakacak kişiler sence ömrü iki cümleye bakacak insanların sana güvenmesi ne kadar önemli? "

UTANÇ BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin