Ep:2 ហេតុអីបានជាពិភពលោកមួយនេះតូចចង្អៀតខ្លាំងម្ល៉េះ😒

25 3 0
                                    

នៅmartមួយកន្លែង...

Naniដើរចូលក្នុងកន្លែងធ្វើការទាំងក្នុងចិត្តក្ដៅដូចភ្លើងដូចបាយពុះ"@*#%"...
"ហើុយអានី!នេះឯងកើតស្អីបានជាធ្វើមុខដូចជាអ្នកណាមករំលោភឯងបែបនេះហ៎ា??!"Winសួរ...
"គឺវាលើសពីរំលោភទៀតណា...ចង្រៃយ៎នេះបើយើងឃើញមុខឯងទៀតមិនសល់ឆ្អឹងទេឯង ចាំមើល!!"naniដាក់ដៃលើតុគិតលុយខ្លាំងៗថែមទាំងមាត់កំពុងលួចជេរdewទៀតផង...🌚
"ហើយអ្នកណាទៅធ្វើស្អីឯង បានជាខឹងនឹងគេរហូតដល់ថ្នាក់ទុកតែឆ្អឹងឲ្យគេបែបនៀកហ៎ា!?"Winសួរបន្ថែម...
"ហើយឈប់យើងសួរច្រើនបានទេ យើងមិនចង់នឹកឃើញអា...ហើុយ តោះធ្វើការតទៀតទៅ!"naniតប
"ហើុយនេះវាកើតស្អីឲ្យពិតប្រាកដនៀក ប្លែកៗ?!"សញ្ញាសួរលោតពេញក្បាលរបស់win...

ពេលយប់naniចេញពីធ្វើការ...នៅតាមផ្លូវត្រលប់មកផ្ទះវិញ...
"ង៉ោងៗ"(omg សម្លេងឡានង៉ោងៗ sorry allផងព្រោះអត់ដឹងសម្លេងឡានមិច🙏😭🤣)សម្លេងឡានដែលបានបើកយ៉ាងលឿនវ៉ាជែងគ្នា វិះតែនឹងប៉ះnani...naniបានគេចចេញព្រោះក្លាយមានគ្រោះថ្នាក់ដល់ខ្លួន...!

ម្ចាស់ឡានក្រោយពីដឹងថាខ្លួនបើកឡានវិះនឹងប៉ះគេហើយ ក៏ចុះពីឡានដើម្បីនឹងសុំទោស...ក៏ប៉ុន្តែរឿងដ៏នឹកស្មានមិនដល់ក៏វាបានកើតឡើង!?
"សុំ...ទោស!!នៅគឺអាច្រម៉ក់ឯងសោះ បើដឹងចឹងបើកបុកឲ្យស្លាប់បាត់ហើយមិញនេះ!"dewនិយាយឈ្លើយមេស Kon zeii nh has😤😭...
"ចង្រៃយ៌!នេះគឺអាគាត់ឯងទែហ៎េស...នេះនៅមានមុខនិយាយឡូយទៀតហេស យើងចង់តែសម្លាប់អាមនុស្សអាក្រក់ដូចជាអាគាត់ឯងឲ្យអស់ពីលើលោកនេះទេ!?...ហេតុអីបានជាផែនដីមួយតូចចង្អៀតខ្លាំងម្ល៉េះព្រះអើយ?!"naniជេរទៅកាន់dewផាំងៗម៉ង amm Kon zeii mae🥴🤣...
"នែ!ឆាប់បិទមាត់ដ៏អាក្រក់របស់ឯងអីឡូវនេះភ្លាម...នេះយើងមិនបុកឯងសម្លាប់ចោលគឺវាល្អណាស់ទៅហើយវើយ!"dewតបផាំងៗទៅវិញ...

"ចុះមិចក៏មិនបុកមោ បុកឲ្យស្លាប់តែម្ដងអាលនឹងយើងឆាប់បានឈប់ជួបមុខអាគាត់ឯងទៀតណា*#$%!"naniជេរទៅកាន់dewវិញមួយទំហឹង នែkon zeii lg jg mg hah🙏😭🌚...

"You are belong to me?!"dewដើរទៅជិតខ្សឹបដាក់ត្រចៀកnaniតិចៗ...រួចហើយក៏ដើរចេញទៅជាមួយevil smile...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 28 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Y is Me?Where stories live. Discover now