3

492 9 1
                                    

~~~~~

Kahvatımızı bitirip çıkmıştık. Hesabı mertoya ödetmediğim için bana kızgındı bu yüzden önde oturmama izin vermedi ve yol boyu bana trip attı.

"Komutanım özür dilerim, birdahaki sefere sen ödersin artık"

Hiç bir şey demedi sadece şarkı mırıldanmaya devam etti ve beni görmezden geldi.

Normalde beleşçi biriydi, ancak bugün ters tarafından kalkmış herhalde.

O arabayı abimlerin evine doğru sürerken ben instagrama tıkladım ve son postuma girdim.

Yinemi Arda? Allah Allah paylaştığım anda nasıl beğeniyordu bu çocuk benim postlarımı? Paylaşalı daha 1 saat bile olmamıştı ve Arda anında beğenmişti. İlginç,takipte etmiyorduki.

Aklımdaki bu düşünceler ile telefonu kapatıp çantama koydum, zaten abimlerin evine varmıştık.

Sitede arabayı park edip arabadan indik. Merto hâlâ konuşmuyordu. O konuşmuyorsa bende konuşmam madem.

Abimler 14-cü katta oturuyordu, asansöre binip 14 tuşuna bastım. Umarım evlerinde misafir yoktur diye dua ediyordum içimden. Milli ara başlayacağı için türk futbolcuların çoğu Türkiyeye gelmişti. Acaba Ardada gelmişmidir?

Ne diyorum ben ya? Banane Ardadan?

Aklımdaki düşünceleri silip asansörün kapısından çıktık ve merto ile birlikte kapıyı çaldık.

Kapıyı Gözde abla açmıştı, beni görünce şaşırdı ve hemen kollarını bana doladı

"Canım geleceğini niye haber vermedin?"

Dedi ses tonundaki mutluluk belli oluyordu. Çok seviyorlardı beni, ee onlarda haklılar ben sevilmeyecek kızmıyım?

"Sürpriz olsun istedim, abim evdemi?"

Dediğim şey ile kafadını olumlu anlamda sallamıştı Gözde abla

"Misafirleri var abinin"

Misafirlerimi, offf kim yine bu aptallar bir rahat vermiyorlar

"Öylemi, kimler gelmiş?"

Dedim sesim heyecanlıydı. Gözde abla anlamış olacakki kaşlarını çattı bana

"Ferdi, Arda ve Kerem milli ara başlayacak ya o yüzden"

Gözde ablanın arda demesi ile gözlerime ışık gelmişti resmen. Ne oluyorki bana? Ardadan banane? Çocuk sadece 2 postumu beğendi diye bana aşık değil ya.

"Tamam abla anladım"

Olabildiğince sakin demeye çalışsamda sesimde heyecan vardı elbette. Gözde abla anlamıştı tabkide, kim olsa anlardı gerçi.

Biz bunları konuşurken Merto çoktan içeriye geçip sohbete katılmıştı bile.

Gözde abla kapıyı kapatıp salona doğru ilerledi, bende onun arkasından pıtı pıtı ilerledim.

İçeriye girdiğimde abimin beni görüp 3 saniyelik şokunu atlatmasının ardından ufak bir sarılma fastı gerçekleştirmişdik.

"Ne ara geldin kız?"

Hâlâ sarılıyorken sordu sorusunu yine.birazdan soru yağmuruna tutulacağımı biliyordum.

"Bu sabah geldim daha"

"Niye bize haber vermedin?"

"Merto biliyordu, abinlere söyleme sürpriz yaparız dedi"

Abim benden ayrılıp mert hakana ters ters baktı. Mertonun dudaklarını büküp omuz silkmesi tüm salonun gülmesine neden oldu.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 29 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Düşman~~Kenan YıldızWhere stories live. Discover now