4

11 1 0
                                    

obudzilem sie, lezalem sam na lozku, ale to wciaz nie bylo moje lozko.
wciaz bylem nagi, wtedy zibaczylem naprzeciwko lozka kamere ktora nagrywala na zywo, jebnelem ja poduszka i zalozylem majtki minho i wyszedlem z pokoju zdezorientowany, a tam minho wkurwiony ze jebnelem jego kamere za 2 wony (w chuj drogo) zmusil mnie abym kucnal i wlozyl mi chuja do mordy, jego pieknego penisa, piekne zyly na jego kutasie, co wiecej moge powiedziec niz to ze byl idealny. Byl tak ogromy ze ledwo mi sie miescil do buzi dlawiłem sie jednym metren szesciennym jego fiuta chlopak jeczal glosno i wyraznie. Po pewnej chwili doszedl mi w buzi jeg]o sperma byla ciepla i troche slodka pewnie jadsl anasa bo po ananasie slodki smak ma sie. Polknalem jego nasienie na co ten sie usmiechnal w pewnym momencie zlapal mnie za podbrodek i zaczal całowac w usta powoliu nawilzal nasze wargi powodujac przy tym dorodne mlasniecia patrzyłem mu sie gleboko w oczy jego brazowe teczowki bardzo mu pasowały. Oderwal sie ode mnie by zaczerpnac troche powietrza w tym samym czasie zlapałem go za tyl glowy i przyblizelm go do siebie zeby zaczac calowac mu szyje odchylil glowe zebym mial lepszy dostep robiłem mu krwiste czerwone i mokre malinki schodzilem coraz nizej gdy pomiedzy szyja a obojczykiem znalazlem jego czuly punkt na co ten wydal z siebie ciche mrukniecie i jek.


MINSUNG- cum w playboyuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz