1: 20-den geriye saymak

9 2 0
                                    


Okurken Melanie Martinez'in "Tag, You're it" şarkısını dinleyebilirsiniz.

ANA-

"Hadi bir oyun oynayalım...saklambaç'a ne dersiniz?" Herkes bu teklifi heyecan ve coşkuyla kabul etmişti, ben de yüzünü ilk kez gördüğüm bu kişiye sessizce bakıyordum. Ben kaşlarımı çatarken o benden farklı olarak sanki beni uzun zamandır tanıyormuş gibi içtenlikle gülümsedi. Ve bu sefer önceki soruyu bana yöneltti." Ne diyorsun?" diye sordu. sakin bir ses tonuyla.

"Tamam hadi oynayalım"

Dur bir dakika, teklifini neden kabul ettim? Bu sözler ağzımdan kontrolüm olmadan çıktı. Gerçekten neler oluyor? Sanki bir şey beni kontrol ediyormuş gibi, içimde garip bir his vardı içimde. Ben kendimle çelişirken aralarından biri- daha önceden tanıdığım Jungwon konuşmuştu.

"O halde son karar veren sen olduğuna göre sen sayacaksın. Hadi kaçıp saklanacak bir yer bulalım, 20 saniyemiz var!"

"Ne? Dur bir dakika hey!"

Herkes beni görmezden gelmiş ve doğrudan ormana doğru kaybolmuştu. Ormanın ortasında yalnız kalmıştım. Aslında fazla düşünmeye gerek yoktu, sadece saklambaç oynuyorduk. Fazla sorgulamadan gözlerimi kapattım ve bana verdikleri zamanı saymaya başladım.

Saymayı bitirdikten sonra, ellerim hâlâ gözlerimin üzerindeyken, duysunlar diye yüksek sesle bağırdım: "Gözlerimi açıyorum!", ellerimi gözlerimden çektiğim an, gülümsemem yavaş yavaş solmaya başladı...

Çünkü daha önce her yeri aydınlatan güneş bir anda ortadan kaybolmuştu. Ve bu kez çevreyi aydınlatan şey Ay'ın loş ışığı olmuştu.

Neden tüm olaylar bu kadar alakasız yaşaniyor? Az önce tanımadığım birinin teklifini kabul etmiş ve kimseye sormama fırsat vermeden sayacak kişi olarak beni seçmişlerdi. Ve şimdide her yer karanlığa gömülmüştü... Acaba deliriyor muyum? Yoksa bunların hepsi bir rüya mı?
Aslında ikisi de aynı şeyi ifade ediyordu.

Daha fazla saçmalık düşünmeden korkak adımlarla ilerlemeye başladım.

"Jungwon! Her neredeysen, lütfen oradan çık, çok korkuyorum!"

"Lütfen!Şaka yapmıyorum! - neydi o?" Arkadan gelen çıtırtı sesini duyduğumda hızla o yöne baktım. Vücudumda yayılan adrenalin tam anlamıyla kalbimin patlamasına neden olacaktı. Hemen tetiğe geçtim.

Karanlık nedeniyle sesin geldiği yerden çimen ve ağaçların korkunç görünümünden başka bir şey görülemiyordu. Peki o ses neydi?

Ben -acaba çok korktuğum için beynim bana oyun mu oynuyor?- diye düşünürken başka bir ses daha duymuştum.Nefesimi tuttum ve "Kim o?" diye bağırdım. sonra yavaş yavaş geriye doğru adım atmaya başladım.

Ses gelmeyince bu sefer orada durup beklemek yerine son hızla arkama dönüp koşmaya başladım. Koşarken arkama bakmamak için kendimi zorluyordum. Ama sanki bir şey bana geri dönüp kontrol etmem için baskı yapıyordu...

Ve böylece oldu. Koşarken daha fazla kendimi tutamayıp kısa bir süre başımı çevirip geriye baktım ve...hiçbir şey görünmüyordu. Bunun rahatlığıyla hızımı yavaşlatmak istemiştim ama...

Bu benim sert bir şeye takılıp yere düşmemi engelleyemedi.

"Lanet olsun!..." Taş gibi sert bir şey bacağıma çarptığında acıyla bağırdım. Aslında bu şey gerçekten bir taştı ama kımıldamadı bile. Normal bir taş olsaydı hareket etmez miydi? Son bir kez etrafıma baktım ve şu taş olması gereken şeye doğru sürünerek ilerledim.

Ama bu şey...

"...Mezar taşı...?"Adrenalin yavaş yavaş tüm vücudumu ele geçirirken, ellerim korkudan titrerken, üzerindeki yazıları okumak için mezar taşının yapraklarını temizlemeye başladım...Ve kelimeleri okumaya yetecek kadar temizlediğimde karanlıkta zar zor okunan kelimeleri yüksek sesle okumaya çalıştım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 29 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hide And Seek [Who's Next Vol.1]/ENHYPENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin