Κεφάλαιο 1

95 4 4
                                    

Η Ιστορία αυτή ξεκινάει από την πρώτη φορά που κάνανε έρωτα η Άννα με τον Δημήτρη στο γραφείο της. Έχουν τελειώσει τον έντονο και
παθιασμένο έρωτα που κάνανε και έχουν ξαπλώσει αγκαλιά στο πάτωμα του γραφείου της.
Αννα: Αγάπη μου είσαι πανέμορφος και είσαι τέλειος, συγνώμη που σε έκανα να περιμένεις τόσο καιρό απλώς φοβόμουν μήπως πληγωθω .
Δημήτρης: Μωρό μου σε λατρεύω και θα σε περίμενα για αιώνες ολόκληρους. Δεν πειράζει καθόλου που με έκανες να περιμένω ίσα ίσα μου άρεσε κιόλας γιατί σε διεκδικούσα κάθε μέρα.
Αννα: Ε και εγώ σε διεκδικούσα κάθε μέρα ειδικά όταν μου είπες ότι είχες ερωτευτεί την Κατερίνα είχα γίνει έξαλλη.
Δημήτρης : Ναι ε;, και γιατί παρακαλώ
Αννα: Γιατί είμαι ερωτευμένη μαζί σου, είμαι τρελή για εσένα.
Δημήτρης : Και εγώ είμαι τρελός για εσένα και αν θες μπορώ ακόμα άλλον έναν γύρο.
Αννα: Αύριο μωρό μου εξμαι κουρασμένη κάναμε έρωτα τόσες ώρες, τώρα θέλω να κοιμηθούμε αγκαλιά στον καναπέ.
Δημήτρης: Ότι θέλει η γυναίκα μου
Αννα: μου αρέσει πολύ όταν με αποκαλείς γυναίκα σου.
Δημήτρης: Ε τότε θα σε λέω έτσι πιο συχνά.
Αννα: Ωραία αυτό θέλω και εγώ, σε αγαπάω πολύ. Ο Δημήτρης σηκώθηκε όρθιος σήκωσε στην αγκαλιά του την Άννα και ξαπλωσαν αγκαλιά στον καναπέ.
Αννα: Σε αγαπάω πολύ Δημήτρη μου γιατί με σήκωσες στην αγκαλιά σου;
Δημήτρης: Πήρα αγκαλιά την γυναίκα μου
Αννα: Καλά έκανες μωρό μου σε αγαπάω πολύ. Αντάλλαξαν ένα παθιασμένο φιλί και κοιμήθηκαν αγκαλιά στον καναπέ του γραφείου της Άννας.

Η Άννα δικηγόρος και ο Δημήτρης Εισαγγελέας Where stories live. Discover now