Κεφάλαιο 5

66 4 3
                                    

Η Άννα πήρε τηλέφωνο την αστυνομία και έκανε επώνυμη καταγγελία εναντίον του Σπύρου Μαρκέτου και είπε ότι υπάρχουν και στοιχεία. Έκλεισε το τηλέφωνο και πήγε τρέχοντας απέξω από το πατρικό του Δημήτρη. Μετά από δύο λεπτά η αστυνομία ήρθε και συνέλαβε τον Σπύρο που ήταν στον κήπο. Όμως εκείνη την στιγμή εμφανίστηκε η Δάφνη.
Δάφνη: Μπαμπά όχι σε παρακαλώ μην με αφήσεις.
Σπύρος: Μην αγχώνεσαι Δάφνη μου μια παρεξήγηση είναι. Οι αστυνομικοί έβαλαν τον Σπύρου στο περιπολικό και έφυγαν ενώ η Δάφνη έκατσε στο παγκάκι και έβαλε τα κλάματα. Την ίδια ώρα ο Θοδωρής παίρνει τηλέφωνο τον Δημήτρη.
Θοδωρής : Δημήτρη τον συνέλαβαν τον μπαμπά και η Άννα είναι εδώ στο πατρικό μας και η Δάφνη έχει βάλει τα κλάματα.
Δημήτρης : Εντάξει Θοδωρή έρχομαι τώρα  από εκεί.  Ο Δημήτρης έβγαλε την αίτηση διαζυγίου την υπέγραψε και έφυγε για να πάει στο πατρικό του.  Μετά από λίγα λεπτά έφτασε στο πατρικό του αγριοκοιταξε την Άννα και έτρεξε στην Δάφνη. Η Άννα τότε κατάλαβε το λάθος της και πλησίασε και εκείνη την Δάφνη.
Άννα: Δάφνη μου συγνώμη σε αγαπώ πολύ.
Δάφνη: φύγε μακριά μου ,μου στέρησες τον πατέρα μου σε μισώ, Δημήτρη πρέπει να διαλέξεις ή εμάς ή εκείνη.
Δημήτρης: Μην αγχώνεσαι Δάφνη μου διαλέγω εσάς.  Άννα πάμε λίγο πιο εκεί να μιλήσουμε. Ο Δημήτρης και η Άννα πήγαν λίγο πιο πέρα για να μιλήσουν. Ο Δημήτρης της δίνει την αίτηση διαζυγίου.
Δημήτρης: Άννα πάρε το διαζύγιο μας εγώ το έχω υπογράψει, δεν θέλω να σε ξανά δω μπροστά μου ,ούτε να σε βλέπω θέλω.
Άννα: Αγάπη μου συγνώμη κατάλαβα το λάθος μου ,σε παρακαλώ συνγχωρεσαι με.
Δημήτρης: Δεν υπάρχει περίπτωση έλεγες ότι την Δάφνη την αγαπάς πάρα πολύ αλλά τελικά έδειξες ότι δεν την αγαπάς. Χθες κάναμε και σήμερα το πρωί κάναμε έρωτα και μου έλεγες ότι με αγαπάς αλλά από ότι φαίνεται μου έλεγες ψέματα, φύγε τώρα από εδώ.
Άννα: Αγάπη μου σε αγαπάω πολύ.
Δημήτρης: Άννα είπα φύγε τώρα. Η Άννα έβαλε τα κλάματα και έφυγε από το σπίτι του Δημήτρη και πήγε στο γραφείο της ενώ ο Δημήτρης πήγε στο γραφείο του στην εισαγγελία και ετοίμασε τα έγγραφα του για να ζητήσει μετάθεση για την Θεσσαλονίκη.

Η Άννα δικηγόρος και ο Δημήτρης Εισαγγελέας Where stories live. Discover now