ahududu reçeli

16 0 1
                                    

Okurken dinleyebileceginiz şarkılar:
Apocalypse-Cigarettes After Sex
Fourth Of July- Sufijan Stevens
September-Sparky Deathcap
This I Love- Guns N' Roses
Swing Lynn-Harmless
☆Bir Ömür Yetmez-Müslüm Gürses

Tahta zeminin üzerine oturmuş, içimde tarif edilemez olan duygularım ile dışarıyı izliyorken bulurdum hep kendimi.

Bazıları bana bakıp güler, bazıları ise hiç bir şey yapmadan bana dik dik bakardı.

Bazen fırından taze ekmek kokusu alırdim, bazen ise ahududu reçelli turta..

Sonra gülümserdim, elimdeki şekerle eve gider ikna etmeye çalışırdım annemi, o ise her zaman babamın izin vermeyeceğini söylerdi.

Ben ilk Ahududu reçelli turtamı Anneannem'in ellerinden yemiştim.

Hiç unutmam hala aklımda kalır o çocuksu ifade.

Bazen dudaklarım kıvrılır düşünürken bazense sadece duygulanirim düşündükçe.

Hayatta her şey Ahududu reçelli Turta gibi güzel gitmez, sen hayattan Ahududu reçelli turta istersin hayat sana çilek reçeli verir.

Ben Ahududu reçeli istedim, hayat bana seni verdi sevgilim.

Gözlerimi kapattığım anda gördüğüm bütün cicekler senin gibi temiz ve masum, bazen gördüğüm alevler ise senin kadar net ve kesin.

Yanımdasın, buradasın biliyorum sevgilim.

Her ne kadar uzak olursak olalım, ne olursa olsun ben her zaman senin yanında olacağım.

Sana hayatımı baştan sona anlatayım sevgilim.

30 Aralik 1902 senesinde dünyaya geldim, annem ben doğunca çok sevinmiş babam ise.. onu bilemiyorum.

4 yaşıma kadar annemin tatlı ninnileri eşliğinde uyudum, sesi bile bana ninni gibi gelirdi.

Sonra büyüdüm ve Ahududu reçelini sevmeye başladım.

Annem her zaman bir turta almak istemiştir bana fakat babam hep kızardı, beni dövdüğü zamanlarda annem ile tartışmaya girerlerdi.

Annem ağlayarak girerdi odaya, sonra beni görüp gülümserdi saçımı severdi sarılırdı bana.

8 yaşıma geldim, Anneannem bana ilk Ahududu reçelli turtami yaptı.

12 yaşıma geldiğimde seninle tanıştım sevgilim.

Ahududu reçelli turta yiyordun kaldırımın kenarında, sonra bana baktın gülümsedin ve turtadan uzattın.

Tatlı bir cocuktun sevgilim, hala daha tatlısın.

15 yaşımda babamı kaybettim, ilk defa birini kaybediyordum ne hissetmeliydim bilmiyordum.

Yanımda her daim sen vardin.

Seni seviyordum ama aciklayamazdim.

Açıklamak için pek cesur değildim.

Üstelik bu sevgiyi ilk defa hissediyordum, ne olduğunu bile bimiyordum.

19. Yaş gunumde bana açıldığında anladım bu sevginin aşk olduğunu.

Bu tarif edilemez duygu sana karşı o kadar yoğunlaştı ki anlatamam sevgilim...

Her bir satırım, her bir cümlem, hatta her bir kelimem senin için yanıp tutuşur bu dünya da.

Şuan 24 yaşındayım sevgilim.

Seninle evleneli tam bir sene oldu, mutluyum hatta dünyanın en mutlu insanı benim.

Bana küçükken kimseyi sevdiremediler sevgilim.

Bende ahududu reçelini sevdim.

Ahududu reçeli sensin aşkım.

Gözlerin o kadar koyu ki..

Her bir zerrem hazır içinde kaybolmaya, sonsuz bir gezintiye çıkmaya.

Tuhaf değil mi sevgilim?

Bu misraları okumak yerine neden benden duymadın değil mi?

Bilmem.

Ben gizemleri severim sevgilim bilirsin.

Hatta bazı oyunları severim.

En çok seni severim.

Lavanta koydum mektubuna.

Güzel koksun diye.

Lavanta gibi güzel kokuyorsun sevgilim, beyaz güller kadar asilsin.

Sen bu hayatta tanıdığım en güzel insansin sevgilim.

Sevgilerle ahududu reçelli turtan...

"Ne yani bunlari Büyükbabam mı yazdı?"

"Daha önce hiç böyle bir mektup okumamıştım baba"

Heesung gülümsedi, kendisi bu mektubu ilk okudugunda o da çocuklar gibi hayranlıkla baka kalmıştı.

Hayranlık uyandırıcı bir yazıydı bu.

Miyazuki elindeki tepsi ile salona girdi.

"Ahududu reçeli turtaniz hazirr!"

...

ahududu reçeli Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin