-1-

162 10 7
                                    

Her zamanki gibi annem ve babamın kavga sesleriyle uyandım.Ne kadar güzel bir gün! Kalktığım gibi yatağımın içinde kaybolan telefonumu aramaya başladım.Hayatımda en güvendiğim kişiye,sunghoona mesaj attım.Daha uyanmamıştı.Kalktım ve mısır gevreğine süt döktüm.Annem ve babam artık çok saçma şeyler için bile kavga ediyordu.
Hayat bana anne ve baba hiç bi zaman sunmadı.Bazı çocuklar hatta çoğu çocuk ailesinin boşanmasını istemezken ben her gün dilek diliyordum boşanmaları için.Telefonumun titremesi ile irkildim.Mesaj sunghoon'dan gelmişti.

Sevgilim♡
Acil buluşmamız lazım

Ne olmuştu acaba

Felix
Ne oldu?

Sevgilim♡
Felix Ne olduğunu sonra anlatacağım,attığım konuma gel.

Hemen üstüme ceket giyip,bir taksi çevirdim diyemeyeceğim,taksi beni almadı.Dolmuşla gitmeye karar verdim.Oraya gittiğimde bir adam beni karşıladı.Gözlerimi siyah bir kumaşla kapattı.Sunghoon bana sürpriz mi yapacaktı?Ah hiç sanmam o öyle biri değil.Adama sen kimsin dediğimde "öğrenirsin" dedi kalın bir ses.Bir yere oturduğumu hissettim.Sunghoonun sesleri geliyordu.Gözümü açtıklarında Sunghoonun kelepçeli bir şekilde oturduğunu gördüm.

Gözleri kapalı,ağzı bağlıydı.Bağırmaya çalıştığımda büyük bir el ağzımı kapattı.Daha fazla sıksa neredeyse yüzüm patlayacaktı.Yukarıya baktım.Psikolatça gülümsüyordu.Elini çekti.Sunghoonun ellerini,gözlerini,bacaklarını çözmeye başladılar.Ne oluyordu serbest mi bırakıyorlardı?Sunghoon kulağıma eğildi "Üzgünüm sevgilim" dedi.Ha? Noluyordu."Sunghoon nereye gidiyorsun"diye bağırdımda gitmişti bile.Ne olmuştu?En sevdiğim,güvendiğim kişide mi beni satmıştı?

Onun şokunu yaşarken,karşı taraftan uzun boylu,Gözleri cam gibi parlayan,dağınık saçlı biri geldi.Sunghoonun oturduğu sandalyeyi yakınıma çekip,oturdu."Çözün" dedi.Uzun süre bakışları üzerimdeydi.Cam gibi parlayan gözleri beni rahatsız ediyordu.çok loş bir ortamdı.Sanki biri beni boğuyordu."Neredeyim ben?" Diye bir ses çıktı ürkmüş vücudumdan."Sunghoon senim neyin oluyor?"dedi önümdeki kişi "soruma cevap bekliyorum"dedi."vay cesur kişileri severim"dedi "sen o orospu çocuğu Sevgilin yüzünden buradasın" dedi."Sorunun cevabını biliyorsun o zaman niye soruyorsun bana!!" "Napacaksın bana?"

"Bilmem,orasını düşünmedim" dedi."ama seni öldürmeyeceğim."
"Çok sağol ya gerçekten" dedim sert bir ifadeyle.Birden ayağa kalktı ve "Geleceğim Fe- yo,yo ismin neydi? "Felix" dedim.Güldü ve gitti."hey nereye gidiyorsun?" Diye bağırdığımda kimseden ses gelmedi.birkaç dakika sonra farklı birisi geldi."selam" dedi.benden ses gelmeyince "ben onun gibi değilim o biraz sert bir insandır"dedi."ben jungkook ve senle çoğu zaman birlikte olucaz" dedi."zaten burada fazla kalmayacaksın uçakla yurtdışına gideceksiniz" dedi."siniz derken?" "Hyunjin bey ve sen" "hyunjin?" Aaa yanlışlıkla sürprizi kaçırdım galiba" dedi."Ne?" Ne oluyordu."ben kaçtım" dedi."dur bekle nereye gidiyorsun"dediğimde gitmişti bile.yurtdışı derken ne alaka?? Peki neden? Bütün sorularımın cevabı galiba şu hyunjin denen kişideydi.Gözlerimin yavaş yavaş kapandığını hissettim ve uyuya kaldım.

Gözlerimi açtığımda Aşırı yorgundum ve açlıktan ölüyordum.Saatlerdir kimse gelip gitmemişti.Normalde asla kimseyle konuşmayacağıma dair kendime söz vermiştim ama aşırı açtım en sonunda dayanamadım ve etrafa seslenmeye başladım."hey! Kimse yokmu çok acıktım"sesim aşırı kısıktı.sesimi duyacaklarına karşı umudum yoktu.Tam o sırada kapıdan bir ses geldi.Bu jungkookun sesiydi."tamam getiricem ama ama kapıyı açtığımda kaçmak yok tamam mı?" Kısık bir sesle cevap verdim."tamam kaçmam." Tabiki kaçacaktım burada durmaya niyetim yoktu.Birkaç dakika sonra kapı açılmaya sesi geldi.Hemen kapının hanına gittim gelen jungkookdu,elinde ise tepsi tepsinin içinde de mantı yoğurt ve şu vardı."ne en sevdiğim yemeği nasıl bildin?" Jungkook cevap vermedi,bende hemen tepsiyi aldım ve yemeğe başladım.yemegimi yerken buradan nasıl kaçabileceğimi düşünüp duruyordum.

Birkaç dakika sonra yemeğimi bitirdim ve jungkooku çağırdım.bana "afiyet olsun" dedi ve tabağını aldı,kapıya doğru yöneldi.Kapıyı açtığı anda dışarı fırlayacaktım ve öylede yaptım.açtığı anda hemen dışarı fırladım jungkook beni tutmaya çalışırken tepsiyi düşürdü üstü başı hep yoğurt olmuştu.O üstünü silmeye çalışırken ben hemen koşmaya başladım.jungkook arkamdan bağırıyordu."felix dur bekle siktir ya" tabiki durmadım ve koşmaya devam ettim koridorun sonuna gelmiştim rastgele bir araya saptım burası aşırı büyüktü.Duvarların arasına sıkışmıştım sanki,bundan sonra neler olacağını bilmiyordum ama iyi şeyler olmayacağı kesindi.

Evet bölümün sonuna geldik umarım begenmissinizdirr diğer bölümü ne zaman atarım bilmem ama belki akşam 2.bölümü atabilirim bana hiç belli olmaz ekwkwkwl



Of mafya hyunjin şaka mı

                                              Of mafya hyunjin şaka mı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Minik felix 🤭

Madem/HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin