Bu kocaman yerde dakikalardır koşuyordum.jungkook sanırım izimi kaybetmişti ama uzaktan gelen sesini duyabiliyordum.İçine girip saklanabileceğim bir oda olmalıydı.Biraz daha ilerledikten sonra karşıma uzun bir merdiven çıktı.
Sanırım üst kata gitmekten başka çarem yoktu.Hızlıca sanki hiç bitmeyecekmiş kadar uzun merdiveni çıkmaya başladım.Merdivenler bittiğinde önümde uzun bir koridor vardı.Bu kat çok karanlıktı önümü zar zor görüyordum.Yavaşça adım atarken birden alt kattan gelen Işığın yansımasıyla parlayan birşey gördüm.Bu bir kapı kolu olmalıydı!!
Hızlıca oraya doğru ilerlerken jungkookun sesinin yakından gelmeye başladığını farkettim.Olamaz,bu kadar yaklaşmışken beni yakalayamazdı!!Koşarak kapının kolunu tuttum ve açtım.Şükürler olsun kilitli değildi.Hemen içeri daldım ve kapının arkasına geçtim.
Nefes nefese kalmıştım.Arkamı döndüğümde çok loş ışıklı bir odayla karşılaştım.Bu bir yatak odasıydı!!Perdeler,yatak,herşey genel olarak siyah renkteydi.Oda o kadar büyüktü ki bizim ev kadardı.Etrefı incelemeye başladım o sırada Banyodan gele sesle irkildim.
Yatağın yanına attım hemen kendimi.İçeri bornozuyla biri geldi ahh!Aman tanrım çıplaktı evet çıplak.Havlusunu çıkardı ve giyinmeye başladı gözlerimi ne kadar kapatmaya çalışsamda sanki benim kontrolüm dışında açılıyorlardı.Giyinmeyi bitirdi galiba odadan çıkacaktı kalkmaya hazırlandım.Tam o sırada ayağımı yatağın kenarına çarptım
"Ah!Allah kahretsin uf" Kapıda durdu büyük ihtimal sesimi duymuştu.Yatağın yanına doğru geldi ve benim olduğum tarafa gelip oturdu ve baba bakıp sırıtarak
Hyunjin:Sen beni mi izliyordun?
Şoktaydım ne diyeceğimi bilemedim kısık bir sesle
Felix:H-hayır
Hyunjin:O zaman burda ne yapıyorsun?
Tam konuşucakken jungkook içeri girdi.
jungkook:Hyunjin bey,Felix bey yemek istedi bende hazırlayıp getirdim.Tam çıkacakken beni itti ve kaçtı.Kaç saattir onu arıyorum.
Hyunjin bana ben ona bakıyordum birden yüzünde bir gülümseme oldu.
Hyunjin:Demek sıkıldın o zaman burdan gidelim
Gidelim? Nasıl yoksa beni eve mi bırakacaklardı.Hyunjin tekrar lafa girdi.
Hyunjin:jungkook uçağı hazırlayın londraya gidiyoruz.
Felix:Nee!!
Hyunjin tekrar lafa girdi.
Hyunjin:Sıkıldığını söylemedin mi,işte başka bir yere gidiyoruz"
Şoktaydım artık daha da uzağa gidecektim kekeleyerek
Felix:Ama ben gelmek istemiyorum benden ne istiyorsunuz lütfen bırakın beni ben kendi halimde bir oğlanım lütfen yalvarırım hyunjin bey.
Hyunjin:Bana hyunjin de lütfen,Ayrıca seni buraya ben getirmedim o sevgilin yaptı şuan burdaysan o şerefsiz yüzünden emin ol sana zarar verecek birşey yapmayacağız.lütfen sakin ol ve hazırlan akşam yola çıkıyoruz jungkook saba bavul ve kıyafetler getirecek
Yapacak birşey yoktu hyunjinin dediğini yaptım ve Odaya geri döndüm onun dediği gibi jungkook bavul ve birkaç kıyafetle geri döndü akşam olmasına daha çok vardı yapacak birşey olmadığı için uyumaya karar verdim yatağa yattım ve akşam neler olacağını düşünerek uyuya kaldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Madem/Hyunlix
RomanceFelix küçük yaştan beri anne ve babasının kavgaları ile yaşıyordu.Birgün Sevgilisi felixe mesaj attı ve attığı adrese gelmesini söyledi felix merakla attığı adrese gitti.Sevgilisinin ona sürpriz yapacağını düşünüyordu ama işler hiç beklediği gibi gi...