''Nbr Elif?'' dedi Simin gülerek. Bugün yine her zamankinden daha sıkıcı bi gün...Alıştım aslında böyle oluşuna.Bana bu halimden memnun muyum diye sorsalar, heralde cevabım ''Evet ya, her gün bu soktugumun hayatından biraz daha nefret ediyorum, bi bakmışım alışmışım...'' olurdu.O kadar yani.''İyidir tatlım senden nbr?'' dedim.Ve dedikodu time started...
''Kızım haberleri aldın mı?Okula yeni bi çocuk gelmiş ve gelir gelmez 8 kız çıkma teklifi etmiş.Düşün o kadar yakışıklı yani.''
''Aman Simin ya başka bi b*k yok muydu da bunu anlatıyosun! Ben napiym elalemin çocuğunu?''
''Öyle deme kızım ya, çocuk bildiğin meteormuş yani.Bakarsın bizle takılır he, ilk günden yardımcı olalım bence.''
''Sen napıyosan yap tatlım ben böyle iyiym, müzik dinliyorum, seni duymuyorum, la lala lala la...''
''Ya off, gıcık şey!Bende gider tanışırım, sende böyle sap sap gezmeye devam et.''
''Ben halimden memnunum bebek.Sana iyi şanslar.'' Evet okula gitmek için hızlıca hazırlandım.Şu lanet olası üniformayı giymek, helede kravatı takmak tam bi eziyet gibi geliyo artık.İyiki bu sene sonu mezun olup kurtulcam bu okuldan.Sahi sene sonu demişken bu okula yeni gelen çocuk, neden şimdi geldi acaba?Ben bunları düşünürken servisim gelmişti bile.Koşarak aşağı indim atladım servise.Her zamanki tekli koltuğa yayıldım müziğin sesini açtırdım.Okula neşeli gidiym bari dimi ilk günden.
Ve çılgın Elif okulu coşturmaya hazır.Şöyle bi etrafı kestikten sonra, okulun en güzel kızı olmanın verdiği gururla da knklarımın yanına uçtum bi güzel.
''Nbrsiniz millet, özlettim mi kendimi yoksa?''
''Ooo prenses, hoşgeldin ve her sene daha da güzelleşiyosun bak haberin olsun.Kıskanıyorum diğer erkekleri hee.''dedi biricik knkm Asaf.Okulun en yakışıklı 10'lusunun içindedir.Valla knkm olmasa, bilmiyorum yani sevgilim olabilirdi ama ölümüne knkyız hacı.
''Yaa ne kadar da iltifatçı bi erkeksin sen yaa xd''
''Hadi gel etrafı turlayalım''
''Okey bebek.'' Asaf tek en iyi erkek arkadaşımdır.O yüzden onun yeri hep bi başka bende.En zor zamanlarımda sadece onun omzunda ağlamıştım.Kötü olaylarımdan o kurtarır beni.Bide Simin var tatlım yaa.Oda kızların gülü gülü.Ben Asaf ve Simin süper 3'lü haha.Şimdi okulu gezip yeni bebelerle dalga geçmeye geldi.Tam kantine girdik ki Simin beni çekiştirerek sandalye de arkası bize dönük bi çocuğu gösterdi.''Elif, Elif, bak bu o taş.Yeni gelen çocuk orda.Hadi gidip tanış onla.'' Hiç uğraşamam valla.İçicek bişeyler almak için yürüdüğümde yanından geçerken bi parfüm kokusu kapladı her yerimi.Bu koku, çok tanıdıktı, onun kokusu, o olabilir miydi? Yavaşça arkamı döndüm, bacaklarım titriyodu, nefesimi tuttum ve baktım... Bu oydu! Şimdi napıcam?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Kim Miyim?
RomanceMeraba arkadaşlar.... İlginizi çekicek tarzda bi yazıya başlıyorum Umarım okur ve beğenirsiiniz :)))