Günlerden Perşembe'ydi. Nilda'nın gitmesi gereken bir doğum günü partisi vardı. Ve ona hazırlanıyordu. Acele etmeliydi çünkü biraz geç uyanmıştı. Nilda güzelliğine çok önem veren bir kızdı. Henüz 16 yaşındaydı. Lise'de okuyordu. Kıyafetlerini giydi, makyajını abartılı bir şekilde yaptı, saçlarına fön çekti. Artık hazırdı, gidebilirdi! Sonunda çıkacaktı, 1 saate de dönmeyi planlıyordu, ama belki birdaha dönemeyecekti.
*
Evden çıktı, kapıyı kitledi ve motoruna doğru yöneldi. Motoruna bindi, motorunu çalıştırdı. Motorunu çok seviyordu. Bu motor ona babasından bir hediyeydi. Onu asla kaybetme riskine giremezdi, onu çok seviyordu, çünkü bu motor ona babasından bir hatıraydı.
*
Partiye vardığında biraz geciktiğini anlamıştı. Sonra da zaten arkadaşları Buse, Özkan, Yağız ve Özge yanına gelmişlerdi. Birtek en sevdiği sınıf arkadaşları, Kader, Nazlı, Efe ve Eren yoktu çünkü onlara böyle bir doğum günü partisi olacağından ve gelmek isterlerse gelebileceklerinden bahsetmemişti.*
Parti çok güzel geçiyordu. Herşey tastamamdı. Ve ayrıca doğum günü kızı da Buse'ydi. Buse dileğini tuttu ve pastasını üfledi. Ardından pastayı hepberaber kestiler. Pasta kesildikten sonra arkadaşları biraz içki de içtiler. Ama Nilda içkiyi biraz fazla kaçırmıştı. İçkiler içildikten sonra herkes teker teker evine dağılmaya başladı, ardından Nilda da parti alanından çıktı, motoruna doğru yöneldi. Sarhoştu. İçkiyi fazla kaçırdığının farkındaydı ama yapabileceği birşey de yoktu. Mecburen motorunu çalıştırdı ve motoruna bindi. Sürmeye başladı, sarhoş olduğu için kaskını da takmamıştı, ve birazdan tüm hayatını değiştirecek bir kaza olacağını da bilmiyordu.
*
Evine 5 kilometre falan kala kırmızı ışık yandığı halde, sarhoşluğun da etkisiyle, kırmızı ışığı görmedi ve motoru sürmeye devam etti. Karşı şeritten gelen arabayı görmedi ve o arada arabadaki adam da dalgın olduğu için adamın arabası Nilda'nın motorunu ve Nilda'nın kendisini metrelerce öteye sürüklemeye başladı. Nilda öyle çok sürüklenmişti ki derisi çok fena soyuldu, en son hatırladığı şey ise etraftaki insanların ambulansı arıyor olmasıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaşayan Ölüler (MOLA VERİLDİ)
ActionBir hastanede çıkan ve oradan da tüm şehire yayılan bir salgın. Bir zombi salgını. 5 arkadaş, Nilda, Kader, Efe, Nazlı ve Eren bu salgına karşı mücadele edebilecekler mi? Peki ya hayatta kalabilecekler mi? Eğer bunları merak ediyorsanız ve bu tür ko...