1-Jeon Jungkook

22 5 3
                                    

Yeni fic ve ben, umarım bu fic güzel ilerler pek bir fikrim yok nasıl gideceği hakkında ani bir ilham geldi ve yazmaya karar verdim.

~Jeon Jungkook~
Ben Jeon Jungkook, bu evrenin sayılı iyi savaşçılarındandım. Ve Jeon Ailesinin son çocuğuydum, hayatım kolay geçmemişti daha 4 yaşındayken dövüş kursuna başlamıştım sayamayacağım kadar savaşa girmiştim ve hep kazanan olmuştum. Ancak şuanki rakiplerim benim kadar güçlüydü ve onların yanlarında büyücüleri vardı. büyücüleri onlara yardım ediyordu. Ama benim ne büyücüm nede bana yardım edebilecek biri vardı. Tek tabancaydım ve şuan bir mermiye yani büyücüye ihtiyacım olduğunu fark etmiştim.

Parkmin aileleriyle dövüşüyordum  ve tek kişiye 60 kişi saldırıyorlardı.
Bu beni gerçekten biraz zorluyordu ama pes etmeye niyetim yoktu. Bana atılan kılıçları kılıcımla savuruyor ve onları rastgele yerlerinden yaralayıp benden uzaklaşmalarını sağlıyordum, onlara öldürücü hamle yapmaya zamanım yoktu fazla ve güçlülerdi yani benimle beraber bir kaç kişi daha olsa daha rahat olurdum ama benden başka kimse parkmin'e kafa tutmuyordu.

60 kişiyi yerle bir etmiştim ama ter içinde kalmıştım çok hızlılardı beni yormuştular ancak bunu onlara belli etmiyecektim bu yüzden önümdeki Park Jimin ve Min Yoongiye sırıtarak bakıyordum nefes nefese kalsam bile.
"Yorulmuş gibisin"
Demişti Jimin.
"Yoo, harikayım ve ben hâlâ ayaktayım. Kendi ayaklarımın üstünde bu muydu tüm gücünüz?"
Yavaş yavaş üstüme gelip aniden kılıcını çıkarıp üstüme atlamıştı
"O zaman sana  gücümüzü gösterelim ne dersin."
Yan tarafa çekilip Jimin'in kılıcını toprağa batırmasını sağlamıştım.

"Iskaladın ama üzülme bir dahakine isabet ettirirsin"
Demiştim ama boğazımda kılıcın soğuk ucunu hissetmemle soluğumu tutmuştum.
Ne ara arkama geçmişti bu piç kurusu.
Jimin gülerken
"Benim ıskaladığımı sevgilim ıskalamaz."
Göz devirip, kılıçlı elini boynuma ters olucak şekilde tekmeleyip Yoongiden uzaklaşmıştım.

Ama ikiside aynı anda kılıçlarıyla üstüme koşmasıyla kılıcımı daha sıkı kavramıştım.
İkiside hızlı ve güçlüydü Jimine dikkat ettiğim kadar yoongiyede dikkat etmeliydim çünkü o hemde bir büyücüydü yani kılıcı büyülüydü beni yaralarsa ölmem sadece saatler alırdı çünkü ben sadece yarı insan ve yarı büyücüydüm büyü konusunda da gelişmiş değilim. Hayatımda da hiç büyüyü kullanmadım yani normal insanım diyebiliriz. ama şu siktiğimin büyülerinide öğrensem iyi olurdu çünkü şuan büyülü kişilerle uğraşmak çok zor geliyordu.

Jimin kılıcını karnıma batırmak için hamle yapmıştı ve ben tam onu engelliyecekken gözüm kararmıştı ve karnımda keskin bir acı hissetmiştim.
"Kör olmak nasıl bir duygu Jungkook"
Bu yoongiydi lanet olsun büyüsünü kullanmıştı.
"Gözlerimi düzelt!"
"Niye karanlıktan mı korkuyorsun?"
"He amına koyduğum karanlıktan korkuyorum. Ve ne oldu 1 büyücü 1 Savaşçı normal bir insanı yenemediniz mi? ah dur zaten birinden daha güçlüyüm, küçük büyücüde büyüsüyle yenebilir ancak. Haklısınız üzgünüm size fazla gelirim ben biraz daha ustalaşın öyle görüşürüz. "

Önümde ki sert Solukları duyabiliyordum.
"Şunun gözünü düzelet"
Demişti ve gözlerim tekrardan görmeye başlamıştı. ikiside sinirden kızarmış durumdaydı ee tabi 22 yaşındaki oğlana yenilmek ağır gelirmiş insan'a.

Jimin elini yumruk yapıp bana hamle yapıcakken karnına tekmemi geçirmiştim.
"Jimin!"
Ow ne kadarda endişeleniyor biricik sevgilisi için.
Yoongi sert bakışlarla bana dönüp bir kaç büyü kelimesi söylemişti.
Amk bir tekmede bunları yapacaksa ohoo kılıç hamlesiyle siktirir bu beni ve yaralanmasından korkuyorsa neden Savaşçı bu sik kafası.

Yoonginin yaptığı büyüyle her yerime kılıç darbesi almaya başlamıştım. Etrafımda kimse yoktu ama vücudum yaralanıyordu.
Jimin sadece sendeleyip diklenmişti
"Hemen büyüye başvurma! Düzelt şu çocuğu ve gidelim eğlence kalmadı burada"
Diyip gitmeye başlamıştı.
Yoongide büyüyü geri çekip Jiminin yanına gitmişti.

"Tanrım cidden bana yardım edecek o piç büyücü ne zaman bana yardım etmeyi planlıyor!"
Yere yatıp bağırmıştım yara canımı acıtıyordu, bu zamana kadar hiç bir savaşta ağır yaralanmamıştım büyüleri kullanmasalar yine yaralanmazdım ama onlar hep kaybedecekleri an büyüye sığınırlardı. Ve herkesin yanında büyücüsü olduğu için güçlü olan büyücü güçsüz büyücü rahatça eziyordu. Bana çok güçlü büyücü lazım değil sadece yaralarımı iyileştirip büyülerden etkilenmemi sağlasın bu yeter bana çünkü ikimizide korumaya başarabilirdim ben güçsüz değildim ve aslada güçsüz olamazdım.

Gözlerim yavaştan kapanıyordu, kendimi fazla yorgun hissediyorum ve yorgun hissetmemde 3 gün uyumamamında etkisi vardı. Gözlerim tamamen kapandığında vücudumun havalanıp yerden kesildiğini hissetmiştim ve birkaç adım sesi duymuştum ardındanda kulaklarımı dolduran o derin sesi işitmiştim.

"Jeon Jungkook yeni koruyacağım o kişi sensin demek."

~Bölümler zamanla daha uzun olucak ve uzun olması sizin oy ve yorumunuzada bağlı lütfen düşüncelerinizi yorumlarda belirtin. Sizi seviyorum orkidelerimm iyi gecelerrrr💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕~



Kelime:700

Magical Power//TAEKOOK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin