"Jeon Jungkook yeni koruyacağım kişi sensin demek"Jungkook
Sabah kendi yatağımda uyanmıştım, ama bu iyi mi yoksa kötü mü uyanış olduğunu çözememiştim. Dün parkminlerle savaşırken yara aldığımı çok iyi hatırlıyordum ama şuan o yaralardan eser yoktu bu nasıl olmuştu? 1 günde tamamen geçmesi imkansızdı hatta benim şuan kendi evimde olmamda garipti.
Hadi diyelim ki biri beni görüp yardım etmek istedi, evimi nereden biliyordu ve en önemlisi vücudumda yaralar olması gerekirken nasıl yaraya ait hiç birşey yoktu?
Sabah uyandığımdan beri bunları düşünmekten kahvaltı bile yapamamıştım ve mantıklı bir cevaba bile ulaşamamıştım.
Aklımda sadece dün Yoonginin yaptığı büyüden sonraki acı, ardından da yere düşüp bayılmam vardı. Elimi kafama koyup saçımı çekiştirip derin bir soluk aldım. Olmuyordu, hatırlıyamıyordum!Mutfağa geçip kendime bir bardak su doldurdum, bardak tamamen dolunca kafama diktim ve sanki günlerdir susuz kalmış gibi içmiştim. Elimin tersiyle ıslak dudaklarımı silip bardağı tezgaha bıraktım ardındanda evimin 3. Katına çıkmıştım üstümdeki tişortümü çıkarıp rastgele bir yere fırlatmıştım ve sert adımlarla kum torbasının yanına gitmiştim.
Ellerimi yumruk yapıp kum torbasını yumruklamamaya başlamıştım. Hep beni rahatsız eden bir şey olunca bu kum torbasından hıncımı çıkartırdım bu artık benim için aktivite gibi olmuştu.
Yaklaşık 1 buçuk saat aralıksız kum torbasına vurmakla hafif yorgunluk çökmüştü bedenim kum torbasıyla ilgilenirken, zihnim yaraların nasıl iyileştiğine dair mantıklı bir cavap arıyordu ve son yumruğumu atıp kendimi olduğum yerde yere bırakırken aklıma aniden gelen düşünceyle gözlerim sonuna kadar açılmıştı.
"Tanrım düşündüğüm şey olabilir miydi?"
Yutkunup yattığım yerde oturur pozisyona gelip etrafa bakınmıştım.
Büyücü?
Büyücüm gelmiş olabilir miydi?
Tanrım, gerçekten gelmişse neden kendisini görmeme izin vermedi?Ayağı kalkıp odama gitmiştim.
Ben şimdi şu büyücüyü nasıl çağrıcağım off.
Boğazımı temizleyip etrafıma bakmıştım.
"Büyücü sen mi geldin? 22 yıl unuttuğun kişiye şimdi mi yardım edeceksin, Hey? Beni duyuyorsan cevap versene. Pff"Etrafa bakınmıştım, kimsecik gözükmüyordu off gelicek diye umutlanmıştım!
"İyi be gelme, sana ihtiyacım yok pis büyücü!"
Lavoboya gidip tamamen üstümü çıkarıp duşa girmiştim. Lavanta kokulu lifi vücuduma sürmeye başlamıştım.
Kısa süre sonra suyu vücudum'a tutup durulanmıştım ve belime havluyu dolayıp Lavobodan çıkmıştım.İç çamaşırımı ve kıyafetlerimi giydikten sonra telefonumu, anahtarımı alıp cebime koyup evden çıkmıştım saçım hâlâ ıslak olması umrumda değildi bir süre sonra kurudu elbet.
Ormanın derinliklerine doğru yürüyordum ve bunu son derece bilinçli şekilde yapıyordum. Büyücülerin görevi kendilerine korumakla görevlendirdikleri insanı korumaktır eğer koruyamasalar güçlerinin bir kısmını alırlardı ve hiç bir büyücü bunu istemezdi yani şimdi ormanda bir hayvan bana saldırmaya kalkarsa o mecbur beni koruyacaktı tabiki büyücüm geldiyse biraz önce bağırdığımda bilerekte gelmemiş olabilirdi yani onu bir şekilde gelmesine zorlamalıydım ve bende onu çağırmak için bir hayvanın bana saldırmasını beklemeyi düşünüyordum.
Biraz daha ilerlemiştim ağaçlar artık daha sıktı ve ağaçların dalları birbirine girmiş şeklindeydi. Tam ilerlerken sağ tarafımdan hırlama sesleri geliyordu, tamamen vücudumu sesin geldiği yöne çevirip 2-3 adım geriye gitmiştim.
Hırlama sesleri git gide daha çok yaklaşıyordu ve en sonunda bana hırlayan hayvanın kurt olduğunu görmüştüm.
Umarım büyücüm gerçekten gelir yoksa bu kurda güzel bir akşam yemeği olucaktım.Tam saldırısını yapmak için koşacakken kurdun vücudunun parçalanması bir olmuştu ve kanı üzerime fışkırmıştı.
Tanrım kurt çok kötü gözüküyordu, yüzümü buruşturup başka tarafa bakmıştım.Ee benim büyücüm nerede?
Etrafımda dönüp büyücüyü görmeye çalışıyordum.
"Boşuna uğraşma göremezsin."Kaşlarım çatılmıştı, bu sesi sanki daha önceden duymuştum.
ama nereden duyduğumu hatırlamıyordum.
Boğazımı temizleyip
"Neden görünür olmuyorsun? Ve sen benim büyücümsün değil mi? eğer benim büyücümsen 22 senedir neredeydin acaba?"
22 senedir ortalıkta olmadığı için adım 'büycüsüz' olmuştu."Hızlı konuşma. 1-Görünür olmak istemedim. 2-Evet senin büyücünüm 3-O zamanlar gücümü kontrol altına alamıyordum. Tüm sorularının cevabını aldıysan gidiceğim, sende bir daha canını tehlikeye atıcak aptalca davranışlarda bulunma."
Göz devirmiştim aptalca davranışmış kendisi karşıma çıkmadı ve bende kendimce onu çağırmanın yöntemini buldum işte.
"Dur! Bekle, Adın ne. senin sesini daha önceden duymuş gibi hissediyorum."
Kulaklarımı küçük bir kıkırtı kaplamıştı.
Niye gülüyor bu pis büyücü?"Birazdan her şey aklında olucak. Görüşürüz Jeon Jungkook."
Ne, Neyden kast etti bu.Aniden vücudum sarsılmıştı ve geriye sendelemiştim dün yaşadığım her şey gözümün önünde canlanıyordu. Parkminle dövüşüm, yaralanıp yere uzanışım ve o derin ses yani büyücümün sesi ardından benim havalanıp yok olmam tanrım bu sesi dün duymuşum sanırım hafızamdan o sahneleri silmiş!
Onun yüzünden bütün gün rahat nefes alamadım. Tamam artık her şey bir nevi yerine oturdu gibiydi ama hâlâ büyücüye sormak istediğim sorular vardı. Her neyse diğer sorularımı bir kaç gün sonraki ölüm maçında sorarım yada ölüm maçından daha önce onunla görüşürsek o zaman sorarım net değil.
"Gittin mi?"
Belki gitmemiştirde beni evime ışınlar gerçekten yürümeye çok üşeniyordum.
"Büyücüüü"
"Büyücü beni duyuyorsan, evime ışınlasan-"Aniden kendimi yatağımda bulmam bir olmuştu aniden ortam değiştirdiğim için başım hafif dönüyordu ama pek önemli değildi
"Teşekkür ederim büyücüü!"22 yılın başı bir büyücüm gelir o da bana nasıl bişey olduğunu göstermez, acaba çok mu çirkin kıyamam ya. Çirkin olduğu için kendisini göstermiyor üzüldüm. Neyse banane ondan pis büyücü, bir iyilik yaptı diye iyilik meleği olamaz hâlâ o bir pis büyücü ben onun iyi olduğuna inanana kadarda pis büyücü olarak kalacak.
Yataktan kalkıp dolabımın önüne gelmiştim üstüme pijamalarımı giyip lavoboya girdim diş fırçama macunumdan nohut tanesi kadar sıkıp dişlerimi fırçalamaya başladım.
Bir süre sonra ağzıma suyla temizleyip fırçama su tutmuştum ardından fırçamı yerine bırakıp evdeki tüm ışıkları söndürüp yatağıma atlamıştım.
Şimdi güzel bir uyku çekme zamanıydı yani güzel bir uyku çekeceğimi umuyordum.~Hatalarım olduysa kusura bakmayın ve hatalarımı yada beğenmediğiniz yerleri söyleyebilirsiniz.
yorumlarınız, oylarınızı ve ficin okunması benim için çok önemli. Sizi çook seviyorum orkidelerimmmmm 💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕~Kelime:900
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Magical Power//TAEKOOK
FanfictionKorkusuz Savaşçı Jeon Jungkook ve Onu korumakla görevlendirilen Kim Taehyung. -Semetae -ukekook