" Asılacak ADAM "

53 0 0
                                    

Alarmı dört kez erteledikten sonra mecbur kalktı , yatağının karşısındaki aynaya baktı gözleri uykusuzluktan içine çökmüş mosmordu , geçen hafta tamda bügün aldatılmştı , sürekli yatak odasına girdiğinde yatağında sevgilisi ile o kadını gördüğü o manzara aklına geliyordu ama ağlamıyordu . Ağlamayacaktı , söz vermişti kendine , sözünü tutacaktı .
En yakın arkadaşı olan Buse kapıyı çaldı ve içeri girdi . Nihal'in yanında durdu elini sırtına , başını omzuna koydu anlamsızca aynaya baktılar , Nihal küçük bir tebesümle " Bir haftalık iznim bitti artık iş zamanı . " Dedi ve hazırlanmak için duşa girdi , duştan çıktı saçını , makyajını her zamankinden daha iyi yaptı ve kırmızı rujunu sürdü artık en sevdiği rujunu sürebilecekti çünkü artık Burak yoktu , karışan yoktu , tamamen özgürdü ama içi paramparça . O günden sonra numarasını değiştirdi sosyal medyadaki tüm hesaplarını kapattı , o evden de ayrıldı , en yakın arkadaşında kalmaya başladı ordanda ayrılması gerekiyordu çünkü Burak orayı biliyordu ve eve geliyor kapıda bekliyordu .
Tam 3 yıl 4 ay , 4. Yıllarında evlenecklerdi . Nihal zaman zaman gelinlik modellerine ve dügün mekanları bile bakıyordu .
Merdivenlerden yavaş yavaş indi , apartmanın önünde Burak bekliyordu .
- Burak artık yeter !
- Buraya zaten af dilemek için gelmedim , gidiyorum çok canını yaktım beni hayattın boyunca affetmeyeceksin , nasıl oldu nasıl geliştı hiç bilmiyorum . Bizim derginin İzmir'de ki şubesinde çalışacağım artık . İzmir'e taşınıyorum bir daha İstanbul'a dönmem son kez seni görmek için geldim buraya çok özür dilerim Nihal gerçekten çok özür dilerim .
Nihal boş gözlerle baktı , Burak arabasına bindi , Nihal arkasına dönüp yoluna devam etti . İçi acıyordu kadının , paramparçaydı ama unutacaktı . Söz vermişti .

Ofisine baktı , Burak'ın gönderdiği çiçekler , onun aldığı eşyalar ve çerçevedeki fotoğrafları hepsini topladı hiç düşünmeden hepsini çöpe attı . Odası artık çok sadeydi , masanın üzerindeki dosyalara baktı üst üste yığılmışlardı , artık başlaması gerekiyordu .
İşlerini erkenden bitirip alış-verişe çıktı ilk ofisi için süs eşyaları , biblolar ve yeni fotoğraflar için yeni çerçeveler aldı kendini iyice alış-verişe kaptırıp mağaza mağaza gezmeye başladı artık elindeki poşetler ağırlaşmaya başlayınca saattinde geç olduğunu farketti .
Eve döndüğünde yorgunluktan poşetleri bir kenara savurup kendini yatağa bıraktı .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 30, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ASILACAK ADAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin