Part1

374 27 0
                                    

..នៅក្នុងម៉ាតមួយមានក្មេងប្រុសម្នាក់ជាបុគ្គលិកនៅទីនោះ ...

  ភ្ញៀវ : ប្អូនមើលទៅស្លេកស្លាំងណាស់ឆាប់ទៅគេងខ្លះទៅ..

Nani : អរមិញអីទេបន្តិចទៀតដល់ម៉ោងខ្ញុំចេញហើយ(គេនិយាយទងសម្លេងខ្សោយព្រោះគេឈឺ)
ភ្ញៀវ : ចឹងពូទៅសិនហើយ..(ថាហើយគាត់ក៏ចេញទៅបាត់)

___ម៉ោង9យប់

Nani : នេះដល់ម៉ោងខ្ញុំចេញហើយហ៎ស(និយាយតែឯងហើយគេរៀបចំចេញទៅផ្ទះ)

រាងតូចដើរបណ្ដើរក៏យកទូរស័ព្ទខលទៅបងប្រុសដែលជាmichael..

Nani : អាឡូបងតើបងអស់ម៉ោងដឹងអីវ៉ាន់ហើយឬនៅ(Michael ជាអ្នកដឹកជញ្ជូនអីវ៉ាន់តាមapp)

Michael : បងជិតអស់ការកម្មង់ហើយចាំបងនៅកន្លែងដដែលណាចាំបងទៅយក...

Nani : បាទបង! ខ្ញុំនៅអង្គុយចាំបងណា..

រាងតូចអង្គុយនៅកន្លែងចំណតឡាន់ក្រុងយ៉ាងស្ងាត់តែម្នាក់ឯងសុខៗក៏មានក្រុមស្ទាវមួយក្រុមចោលមករករាងតូចដូចជាស្រវឹងហើយក៏ចង់បំពានលើរាងតូច.(រាងតូចស្រែកយំអោយគេជួយយ៉ាងខ្លាំងតែគ្មានអ្នកជួយព្រោះទីនេះស្ងាត់ណាស់..)

ងឺត... (សម្លេងប្រាំងឡាន់ឈប់ជិតនោះហលយក៏មានប្រុសម្នាក់មានរាងខ្ពស់ដើរចូលមក)

Dew : តើពួកឯងកំពុងធ្វើអ្វីលើក្មេងនឹង(គេនិយាយសម្លេងយ៉ាងត្រជាក់ទៅកាន់ក្រុមស្ទាវនោះ)

ក្រុមស្ទាវ : ខ ខ ខ ខ្ញុំគ្រាន់តែលលេងទេលោកDew ថាហើយក៏នាំគ្នារត់ទៅអស់...(គ្រាន់តែឃើញថាជាDewក៏នាំគ្នាខ្លាចព្រោះថាទីក្រុងនេះអ្នកណាក៏ខ្លាចdewដែលព្រោះគេជាត្រកូលមានទៀតផងអ្នកណាក៏ស្គាល់គ្មានអ្ កណាហ៊ានប៉ះត្រកូលគេទេ)

Dew : តើឯងមិនអីទេឬ?? (សួរទៅកាន់Naniដែលកំពុងឱនមុខយំព្រោះភ័យ)

Michael : Nani ..... (មកដល់ឃើញប្អូនកំពុងយំក៏ស្ទុះទៅវាយdewមួយដៃបែកមាត់រកដាក់ថែមតែបានnaniឃាត់..)

Nani : បងកុំវាយគេ.... គេបានជួយខ្ញុំ...(ប្រាប់បងហើយក៏បែរទៅអរគុណDew)

Nani : ខ្ញុំពិតជាអរគុណលោកហើយដែលបានជួយខ្ញុំ(អរគុណគេមុខឡើងcute មិនទាន់ជូតទឹកភ្នែកទេ)

Dew : .......(មិននិយាយអ្វីទេបែរជាយកដៃទៅជូតទឹកភ្នែករាងតូចតែក៏បានបងប្រុសគេក្រហឹមដាក់..)

Dew : ជួបគ្នាពេលក្រោយណា ...(ដើរចេញទៅឡានទាំងញញឹម..) លង់ស្នេហ៍កូនខ្ញុំហើយ🤓

Michael : តោះឡើងទៅផ្ទះ...(ថាហើយក៏គ្នាទៅផ្ទះ)

Dew : ក្មេងគួរអោយស្រលាញ់ណាស់(និយាយតែឯងក្នុងឡាន)🙄

    អរគុណសម្រាប់ការអាន🤍
        រាងតាប៉ែតិចហើយអ្នកសរសេរខាន សរសេរយូ😂

អ្នកជាបេះដូងខ្ញុំWhere stories live. Discover now