- Kızım kalk okula geç kalacaksın.
- Tamam baba hemen kalkıyorum.Babası dilanı uyandırdıktan sonra odadan çıkınca dilan hemen okul için hazırlanmaya başladı. Dilan tıp fakültesini okuyup mezun olmak istiyordu. Hazırlandıktan sonra annesinin hazırladığı kahvaltıdan yemeye başladı. Aslında annesi dilanı pek sevmezdi ama dilan bunun tam tersini düşünürdü hep. "Sever ama gösteremez" derdi sürekli. Durum hiç öyle değildi. Dilan hep böyle düşünüp kendini avutmaya çalışsa da içten içe hep hissederdi annesinin ona karşı olan öfkesini. Dilan Kahvaltı yaptıktan sonra okul yolunda yürümeye başladı. Dilan çok çalışkan bir kızdı. Bu yüzden okulun gözde öğrencisiydi.
Dilan'ın Ağzından;
Okula girip sınıfımda sırama oturduğum zaman eylem geldi yanıma. Eylem benim çok yakın arkadaşım. Yüzü gibi kalbide güzeldir. En kötü anlarımda hep yanımda oldu.Eylem:Kız burda böyle oturmuş ne yapıyorsun?
Dilan:Hiç dersin başlamasını bekliyorum.Sen bir şey mi diyecektin?
Eylem Dilan'ın yanına oturur.
Eylem:Kız sen duymadın mı? Okula yeni edebiyat hocası gelmiş.
Dilan:Ee olabilir. Değişebilir yani ne var ki bunda bu kadar heyecanlanacak?
Eylem:Ama çok iyi bir hocaymış. Mardin'deki karabey aşiretindenmiş. Ve en önemlisi adam çok yakışıklı...
Dilan:Peki bize ne bundan dersi güzel anlatsın yeter bizim için öyle değil mi?
Eylem: Canım tabi orası öyle ama bir düşünsene diğer gelen hocalar hiç böyle değildi. Ayrılaca şimdiki dersimiz de edebiyat.
Derken ders zili çaldı ve elinde bir kaç kağıtla hoca derse girdi. Şöyle bir dikkat edince eylem'inde dediği gibi yakışıklıydı.Siyah takım elbise giymiş,siyah saçını yana taramıştı.
Baran:Evet arkadaşlar ben yeni edebiyat hocanız Baran Karabey. Elimde gördüğünüz kağıtları sizlere dağıtacağım ve hepiniz yazarak kendinizi tanıtacaksınız.Hadi Başlayalım bakalım...
Herkese Selamun Aleyküm.🙋 Aklımdaki Baran Ve Dilan'ın Hikayesini Inşallah Beğenirsiniz.😇
Sınır Koymayacağım Şimdilik. Vakit Buldukça Yazmaya Çalışacağım Inşallah. Herkese Hayırlı İftarlar. 🤗🤗🤗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANLI SEVDA
ChickLit27 Yaşında Olan Baran Ve Onun Öğrencisi Olan Dilan'ın Hikâyesi... İnsanın Bazen Hiç Beklemediği Bir Anda Gerçekleşir Hayatındaki Olayları. Bakalım Onların Yıllar Öncesinden Başlayan Ama Okulda Karşılaşıp,İmkansız Bir Sevdaya Tutulan Kalplerinin Hi...