Basszus még csak február van!
2024 Február 1. Délután a Milton Keynes-i főhadiszállásáson.Éppen az Instát pörgettem az irodámban. Maxre vártam hogy átbeszéljünk még néhány fontos dolog az idei autóval kapcsolatban. Furcsálva nézetm az órámra mikor láttam hogy a Hollandnak már lassan 10 perce itt kéne lennie. Mikor vállvonva újra a telefonom képernyőjére nézetm volna hangosan dübögő lábakat hallottam a folyosó felelől. Egyre hangosabban hallottam a dübögést. Majd hirtelen ki vágódott az irodám ajtaja és egy igen csak ziháló Max nézett be rajta. Csak pár szót mondott:
- Tárgyaló , Most , Chris, Hamilton, Ferrari, Futás!
És már rohantunk is a Főhadiszállás mértani másik végébe. Mire oda értünk már minden fontosabb ember ott volt. Gyorsan le ültünk a helyünkre. Chris azonnal mondani is kezdte. Kb. 40 percen keresztül beszélt és foggalmam se volt hogy honnan volt meg ez a rögtönzött kis beszéd de a végén gyorsan felnéztem a netre . Minden ezzel volt tele de tényleg a bulvár és a hivatalos oldalak egyaránt. Már volt vagy egy tucat jelölt Hamilton helyére . Én csak meresztettem a szemem hogy miket ki nem találnak . Ott volt Seb , Alonso, Pierre, Daniel és Oscar de még az idén forma 2-ben debütaló Andrea Kimi Antonelli neve is felmerült mint lehetséges jelölt. Chris mondta hogy végzett , mehetünk a dolgunkra de erre még később visszatérünk. Max mellettem haladt vissza velem az irodám felé közben beszélgettünk.
- Baszki még csak február van de már egy csomó dolog történt. Ott van az hogy a Haas kivágta Steinert, a McLaren bombát dobott le azzal hogy leleplezték az idei festésüket már meg volt az első autó leleplezés a Haas-tól és most ez a Hamilton ügy. Ez olyan mint egy szappanopera és még csak február van!- teljes mértékben egyetértettem Max-el .
- Egyet értek Maxi ez már olyan mint egy szappanopera.
- Tudod kit hívjál te Maxi-nak Lisabella!
- Tu Tu Tu Max Verstappen.- tudtam hogy ez idegesíteni fogja . Ó és milyen igazam is lett...
- Te nyavajás Spanyol csirke tudod hogy kinek énekeljed ezt a ,,remekművet,,( ezt ő más szóval mondta de nem szeretnélek meg bántani senki szóval ja vissza a sztorihoz) !
- Anyádat puszikálom Verstappen!
-Csirke !- na mostmár elég legyen na!
- Holland sonka!
-Tusé barátnőm Tusé de ennek még nincs vége korán sem!
Én csak nevettem rajta majd közben megérkeztünk az irodámhoz. Miután be léptünk Max lephuppant a kényelmes székemre . Az én székemre! Jól van Verstappen ha így játszunk akkor csináljuk rendesen! Ezután egy remek és borzasztóan hosszú szócsata következett és csak úgy röpködtek a következő baráti sértések , mint például:
- Anyád jó egészségének örvend Verstappen? Rég beszéltem vele!
- Spanyol csirke!
- Emiliennek hívjalak mostantól vagy Maximiliennek? Melyiket rühelled jobban HM?
És ezek még a viszonylag a kulturált megszólalások közé tartoztak. Miután kellően le fárasztottuk magunkat a kellemes veszekedéssel, bocsánat baráti fecsegéssel át cammogtunk a szimulátor szobába hogy Max mennyen pár kört az általam megadott szempontok szerint. Miután ezzel végeztünk egy gyors ölelés után már mentünk is hazafelé...
Február 15 csütörtök
Ez a nap is eljőtt. Ma mutatják be a RedBull idei új autóját. Mi már láttuk így nem volt nagy mocorgás a gyárban a mérnökök és egyéb emberek körében. De ezek mi vagyunk nem az újságírók , rajongók . Már rengeteg fanmade elképzelés látott világot. Voltak köztük elég érdekesek is .
YOU ARE READING
Kamuból Valóság Max Verstappen f.f.
FanfictionBréking! Bréking! Bréking ! Minden hírportálon szinte csak ez a szó volt látható. Minden sajtó oldal akár szakmai oldal akár valami nyálas bulvár lap akár valami éppen kezdődő blog ezzel hirdette saját cikkét. És hogy mire fel volt ez a nagy őr...